zou je ingrijpen als je ziet dat iemand zijn dier mishandeld

Discussie in 'Discussies' gestart door anja35, 20 jun 2005.

1. hannibal

Lid geworden:
    26 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik samen met iemand was zou ik er wel op af rennen en als er gewoon nog mensen bijstaan. als ik helemaal alleen zou zijn zou ik het denk ik neit durven en dan thuis mezelf helemaal verrot schelden :eyes:

2. pistache

Lid geworden:
    26 okt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou denk ik mijn zelfbeheersing helemaal verliezen. Overlaatst kwam ik een cd- winkel binnen waar 3 goedvissen in een langwerpige vaas zaten, vond dit zo zielig dat ik zei: oh mama kijk, dat is supper erg voor die dieren" geen flauw benul dat die man achter de toonbank stond vlak achter me :grinning: . Achteraf dacht ik: dan weet hij het ook eens! Ik heb zulke erge dinge, zoals dieren meppen enzo gelukkig!! nog niet meegemaakt. maar ik denk dat ik ook er tussen zou springen en als het een vent was eens goed tussen zen benen stampen, als het een vrouw was haar een mep verkopen! Ik ben helemaal niet struis, maar heel slank gebouwd, dat kan me niet schelen. Als ik echt kwaad ben kan ik een hele wijk bij elkaar roepen. Als ze me iets willen doen begin ik maar gewoon te gillen! :grinning: Ik zit nu nog met een vervelend probleem, binnenkort is het kermis en de arme kermispony's staan er weer :pensive: Als de vrouw ermee bezig is, vind ik het :ok: maar die vent :imp: de muziek staat zo hard dat ik zelf al doof zou worden, wat moeten die beestjes dan niet uitstaan, ik heb me vorig jaar al moeten inhouden, om niet uit te vliegen tegen die vent, maar ik vrees dat ik me dees jaar niet meer ga kunnen inhouden!

3. hondjezzz

hondjezzz Dierenliefhebber

Lid geworden:
    30 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou r niet midden in springe als t zoown grote vent is maar als ut een of ander triest kind is misschien wel...

4. Eowyn3003

Lid geworden:
    13 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok iedereen gaat dit Penny vinden maar kom

Er was iemand op de manege van een vriendin en een meisjehaalt haar paard uit stal aan het halster, hij snuffelt eventjes aan een ander paard en padaf, hij krijgt een klap op zijn neus van dat meisje, toen ben ik wel ff gaan zeggen tegen dat meisje: Hé, wat heeft hijmisdaan? Hij snuffeldemaar een beetje! Want dat paard was er echt wel va geschrokken, vangewoondie mep.

En is een meisje op een kamp, die hadeen klein kikkertje vast, stak het in een kous en deed er stenen bij, toen ben ik ehct wel kwaad op haar gewordne...:blush:

5. mowzey

Lid geworden:
    9 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker.. maar het zou niet helpen denk ik..
    ik ben nogal klein :wink:

6. Muffin

Lid geworden:
    17 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik zou zeker willen helpen, maar of ik zo moedig zou zijn om er tussen te springen..... dat durf ik niet te beloven.
    Wat anders te doen...de politie bellen denk ik ?

groetjes,
    Lies

7. littleXheart

Lid geworden:
    30 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is miss makkelijker gezegt dan gedaan, maar als je een dierenliefhebber bent, althans je zo noemt, moet je er iets voor over hebben.
    en dan moet je niet twijfelen of je het wel of niet zou doen, maar zoals ik al zei: tis wat je er voor over hebt.

8. Midas

Lid geworden:
    12 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er wat van zeggen en proberen om het dier te redden. Ik weet dat dit verkeerd kan aflopen maar vertik het om mijn hoofd in het zand te steken.

9. hondenkoek

Lid geworden:
    6 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er ook wel tussen springen als ik iets bij had..peperspry of mes ofzo,anders pak ik een tak :wink: want zo'n klein 12 jarig kindje is natuurlijk niet zo sterk

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. isiolo
    Reacties:
    41
    Weergaven:
    3.022

Deel Deze Pagina