Zonder make-up de deur uit?

Discussie in 'Beauty & Body' gestart door Annemarie, 3 okt 2007.

?

Durf jij zonder make-up de deur uit?

1. Ja natuurlijk, geen probleem

37 stem(men)
    55,2%
  2. Alleen als het echt niet anders kan

8 stem(men)
    11,9%
  3. Nee, absoluut niet, ik voel me zeker weten naakt zonder make-up!

4 stem(men)
    6,0%
  4. Ik gebruik geen make-up dus ik ga altijd zonder de deur uit

18 stem(men)
    26,9%
  5. Ja natuurlijk, geen probleem

37 stem(men)
    55,2%
  6. Alleen als het echt niet anders kan

8 stem(men)
    11,9%
  7. Nee, absoluut niet, ik voel me zeker weten naakt zonder make-up!

4 stem(men)
    6,0%
  8. Ik gebruik geen make-up dus ik ga altijd zonder de deur uit

18 stem(men)
    26,9%
  1. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    'Ja natuurlijk, geen probleem' gekozen.

Ik draag NOOIT make up, vergeet het maar.. Ik hou van natuurlijk.. :wink:

2. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe af en toe wat oogschaduw, mascare en eyeliner op. Ik loop rustig zonder make-up de deur uit :wink: M'n zus totaal niet! Die heeft zelfs als we op zaterdag gaan paardrijden make-up. Ze is 's ochtends ook zeker 1/2 uur bezig in de badkamer :smile:

3. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger (naja een jaar geleden, vroeger dus :wink:) ging ik echt niet zonder make up de deur uit (mascara + oogpotlood).
    En nu doe ik het af en toe nog eens op.. soms wel soms niet.
    Zit niet echt een schema in ofzo.
    Meestal als ik er zin in heb om make up op te doen doe ik het op, anders niet.

4. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar school draag ik vrijwel nooit make-up. Dit komt voornamelijk omdat ik er geen zin/tijd voor heb.
    Tijdens het uitgaan heb ik vaak wel make-up op, gewoon omdat ik het mooi vind. Maar als ik het vergeten ben voel ik me daardoor niet onzeker ofzo. En dan nog als ik make-up draag is het alleen mascara en oogpotlood.
    Aan de ene kant vind ik het zelfs fijner geen make-up op te hebben. Als ik namelijk oogpotlood op heb zit ik de hele tijd te controleren of het nog goed zit (ik wrijf nogal eens in mijn ogen en houd dan geen rekening met mijn oogpotlood.. :eyes: )

5. Leyna

Lid geworden:
    27 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Oooohhhhhh wat heerlijk flauuuww!!!!! :grinning:

Nou ja... er zijn mannen die dat wel dragen. Wat is jullie mening daar dan over?

6. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused: :notes:

7. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Annemarie:
    hihi, Idd voor de vrouwen, maar wie zegt dat er hier op het forum geen mannen zijn die make-up dragen....

Ik kan me anders nog heel goed een Pirates of the Carabbean -feestje herinneren :grinning: Met humoristische foto's! :grinning:

8. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Re:

:laughing: :laughing: :laughing:
    Maar dat was anders :grinning: Haha (zit ik hier Shivers eer te verdedigen terwijl hij geen reet geeft om eer en trots enzo :stuck_out_tongue_winking_eye:). Hahahaha.
    Ik krijg spontaan weer helemaal zin in dat soort feestjes :laughing:

9. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah, Femke, dat weet ik toch! :grinning: :wink:
    Ik vond het alleen zeer humoristische foto's dat me bij is gebleven! (vooral omdathet uit een film was met johnny depp *smelt* )

10. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha :laughing: Ik vind het ook wel erg grappig dat je dat nog is bijgebleven :laughing:

11. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik plotseling dat er hier over mij gepraat wordt. Maar goed dat ik toch even een kijkje neem :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat Pirates feestje was cool!! En het was zeker niet de eerste keer dat ik make-up op had. Het was wel de eerste keer dat ik zo´n eng lijntje aan de binnenkant van mijn ooglid had (jullie zijn gek! :stuck_out_tongue_winking_eye: )
    Ik heb tijdens een mini optreden ook wel mascara of ogenschaduw op gehad. Het viel alleen minder op omdat ik een soort ´kiss´ ´the crow´ smink erbij op had.
    Voor de elf fantasy fair heb ik ook geexperimenteerd met mascara maar dat bleek niet nodig te zijn. Helaas had ik geen make-up remover dus moest ik met een schuurspons aan de slag om het eraf te krijgen.

Mijn eer hoeft inderdaad niet gered te worden (toch mijn dank). Ik vind het best leuk om zo nu en dan met dat spul te experimenteren. Misschien moeten we maar weer eens een verkleed thema gaan bedenken :smiley:

12. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, ja dat is mij erg bijgebleven.
    Ik zag die volgeschminke koppies en had geen flauw idee waar dat nou op sloeg. Totdat ik Pirates zag, ik lag echt helemaal in een scheur! :laughing:

@ Jordi:
    Ja, wij meiden doen onszelf wat aan... Dat jij het oogpotloodrandje eng vond! Ik vind het juist doodeng als iemand ander bij mij mascara wil opdoen.

Arme jordi, met een schuursponsje... Auw... :confused:

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat oogpotloodrandje was ook nogal een gedoe: ik vind dat geen probleem om dat bij mezelf te doen maar bij iemand wel, haha: dan ben ik bang dat ik ineens uitschiet en de potlood in een oog steek. Dus dat ging echt supervoorzichtig allemaal :laughing:

14. Leyna

Lid geworden:
    27 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou opzich vind ik met zo'n potloodje nog niet zo erg maar met zo'n kwastje.... :confused:

15. doggystyle27

Lid geworden:
    10 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Hahahahaha das een goeie. Nou, ik draag ook noit make-up hoor. Dat interesseert me ook eigenlijk niet maar als ik make-up draag dan is eigenlijk alleen maar mascara want langere wimpers vind ik best wel mooi. Maar ja dan moet je niet van die mascara hebben die ik heb want daar zitten regelmatig klonters aan dus dan is het eigenlijk meer mascara met wimpers i.p.v. andersom :wink:

Komt ook omdat ik geen dure mascara koop......want die zullen kwalitatief beter zijn en beter tot zijn recht komen. Toch maar eens kijken bij de drogist.

Groetjes Miranda

16. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re:

Ja! Ik kocht eerst ook altijd goedkope make-up, echt zo goedkoop mogelijk. Maar dan heb je idd mascara vol met klonten of oogschaduw dat niet mooi blijft zitten of oogpotlood dat heel snel verdwijnt. Toen ben ik toch maar eens iets duurdere make-up gaan kopen (ik koop meestal Rimmel) en dat merk je kwalitatief echt goed! Vóóral bij de mascara. Echt wel. Ik heb laatst eens L'Oreal Lash Architect waterproof mascara gekocht en die is echt goed :bow: Tenminste, ik heb nog niet alle mascara's uitgeprobeerd die er zijn maar ik vind die wel erg goed. Je krijgt er erg lange wimpers van, mooi gescheiden, zonder klonten :ok: Ik vind hem geweldig (maar goedkoop is ie niet).

17. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa natuurlijk is geen probleem.
    heb bijna nooit make up op

18. sabine

Lid geworden:
    23 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0