mijn vriend komt uit hengelo dus twenthe en ik uit salland maar dat is nu twenthe we zijn samen bij rijssen, hoewel ik hier wel woon versta ik geen f*ck van dat twents hoor, en ik kom uit een boerendorp nou ja dat was het vroeger heel erg voor mijn tijd, ik ga liever naar het westen maar mijn vriend wil hier blijven ach ja hengelo is ook toppie.
Twents is toch best makkelijk Oke we hebben af en toe van die zinnen die blijken niet echt nederlands te zijn maar verder
Ik kom uit t noordelijkste topje van Drenthe, en woon in een leuk boerendorpje en woon lekker vrijstaand aan de rand van de weilanden en een klein bos,.. Ik kom wel eens in Groningen, maar das me alweer te groot.. Ik voel me er niet thuis.. Doe mij maar een hutje op de hei
Hallo! Hier nog iemand van België! Wij wonen in Vlaams-Brabant. Mijn man is franstalig en afkomstig van Gemmenich, dicht bij het Drielanden punt. Dus waar België, Nederland en Duitsland samen komen. Dus heeft hij ook geen probleem met die talen. Vroeger ging hij uit in Duitsland, winkelen in Nederland, en hij woonde in België. Mijn moedertaal is het nederlands, maar ben tweetalig, en nu niet lachen.... ......met onze hond Billy (eigenlijk de hond van mijn dochter) spreken wij in het nederlands......met onze hond Gizmo in het frans! Maar wanneer ze uitgelaten worden of eten gaan krijgen verstaan ze dat in alle talen hoor Zo zie je maar dat niet iedereen taalproblemen heeft in België!!
hallo ik ben van vlaams-brabant België,mijn vrouw uit het Franstalige zijde van België maar zijn beide tweetalig,en onze honden begrijpen soms geen enkele taal als het hun uitkomt natuurlijk