Waar ga je heen, festivals/concerten

Discussie in 'Muziek' gestart door Nouzie, 25 jun 2009.

1. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren naar de Golden Earring geweest.
    Was prachtig.
    Had ze nog nooit eerder gezien.
    Werd ons nog een mooie drum solo voor geschoteld heerlijk.
    Zo hoor je ze nog maar weinig.
    Kortom ik heb er erg van genoten.

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Trice, dank je :smile:

@ Blue, Gaaf Golden Earring!! Het was ook leuk zo te horen. Drum solo's zijn altijd wel stoer!!! Mooi dat je genoten hebt :ok:

3. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige die vaak gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Donderdag naar Omnia geweest, voor het eerst een theaterconcert, toch wel raar om te moeten blijven zitten bij hun, wil dansen :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Heb 2 nieuwe songs van ze gehoord (Wolfsong en Cornwall) Erg mooi! Vooral Cornwall, Steve zingt die echt vol emotie! Aan het eind nog een hele tijd met Tom (de drummer) Lopen kletsen en kloten :smile: Geweldige gast is dat!
    Ow en Jenny herkende me nog van de laatste 2x dat ik ze gezien/gesproken had :smiley:

En vanavond Epica, ben benieuwd of dat live wat is, nog nooit gezien namelijk.

4. Tuxedoman

Lid geworden:
    1 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    ga niet meer zo vaak naar concerten, laatste keer is Delain in Bibelot geweest... of nee, Mhera Luna in duitsland, Met O.A apocalyptica, nightwish en nog andere bands waar ik niet echt op gelet heb :laughing:

kga wel altijd met mijn moeder naar elf fantasy fair en castlefest, ze heeft in april de costuumwedstrijd gewonen, was ape-trots op mijn beeldschone mammie :dancer:
    voor de volgende elf is ze ook weer druk met pulp, chainmail en leer in de weer, maar verder verklap ik er nog lekker niks over :wink: :mute:

5. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gister nog naar Omnia in Nijmegen geweest, was weer een erg leuke show!! Steve (zanger)heeft zelfs weer een paar nieuwe nummers geschreven, en een wat ouder nummer aangepast zodat hij nu nog mooier is :smile:
    Tom (de drummer) begint me al te kennen, liep alleen al naar hem toe en kreeg direct een knuffel :eyes:

Zijn er nog mensen die iets gepland hebben binnenkort?

Ik ga 18juni naar een festival in Duitsland, Abenberg, daar komen o.a. Eluveitie, Die Apokalyptischen Reiter en Omnia (goh voor wie zou ik het meeste gaan :wink: )
    Tis een soort mengeling tussen folk en metal dus. Lijkt me wel erg gaaf!

6. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Nieuwe nummers van Omnia? Dat vind ik goed nieuws :smiley: In welke richting zijn ze zich nu aan het ontwikkelen? Ze hebben een romeinse tijd gehad, een lange keltische periode (die naar mijn mening de beste nummers gaf) en waren daarna wat meer rond de dichters van een paar eeuwen geleden bezig met uiteraard de heerlijke uitschieter met een rappende Steve :laughing:

Voor ons staan eigenlijk alleen de grote festivals op het programma:
    EFF
    Keltfest
    Midzomerfair Archeon
    Castlefest

Daarna hoop ik dat Faun weer eens in de buurt gaat komen, ik mis ze :pensive: Ik heb ze 1x akoustisch gezien in Maarssen, maar ik hou er toch het meest van als Niel ook meespeelt. Dan kiezen ze ook de meer opzwepende ritmes ipv de nummers waarbij je stil in een stoel blijft zitten :wink:

7. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Faun was vorige week in Nederland!! Ik heb ze ook gemist helaas, hoorde dat vrijdag namelijk pas... :pensive: Ow en ze komen naar Castlefest!! Zondags sluiten ze af :smile:

Omnia heeft een paar nieuwe nummers die nog niet op CD zijn uitgebracht maar al wel op youtube te vinden zijn: Moon, Jabberwocky, Cornwall en The wolfsong. Deze komen weer op de nieuwe CD die tijdens Castlefest gereleased gaat worden wat Steve mij zei afgelopen vrijdag :smile: Dus ik ben blij!! Ow en Dance until we die heeft hij sinds vorige week aangepast en vridjags al gelijk laten horen, en hij is gaaaaf! Een stuk beter dan die eerst was! Die staat ookal op de nieuwe CD zei Steve.
    Cornwall en Moon zijn 2 trouwens echt ontzettend mooie nummers!! En welke kant op, ach het is Omnia dat is sowieso al een zooitje ongeregeld kwa muziek vind ik. Ze zijn niet echt in 1 genre te vangen.

8. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik had wel verwacht dat ze deze zomer iets nieuws uit zouden brengen op het CF (doen ze namelijk altijd :laughing:), maar na de vorige cd die meer iets 'best of'-achtigs had was ik toch wel voorzichtig om op een mooie nieuwe cd te hopen deze zomer. Bij deze is de hoop weer vol terug!!! :dancer:

Faun op het CF: ik zie het nu op de CF site staan!!! Op Faune.de staat het (nog) niet, dus had ik het geheel gemist. Binnenkort toch ook de andere CF bands eens youtuben, het is al bijna zomer :sunglasses:

9. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    zaterdag heb ik van werk een lokatie/uitje. We gaan naar de Toppers. Ik hou er helemaal niet van, maar het wordt vast gezellig en ik ga mee voor de sfeer. Ach, ik hoef het toch niet zelf te betalen :wink:

10. thorne-y

Lid geworden:
    1 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat is dan mooi megenome... ach bij alles gaat t uiteindelijk toch om de sfeer en de gezelligheid met de mensen.

6 juni ga ik met mn vriend aar Iron Maiden :smile: dus weer feestje bouwe :stuck_out_tongue_winking_eye:

11. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, daarom. Dat vind ik veel belangrijker. en gezellig een dagje weg met ons hele team, dat is natuurlijk ook al heel leuk. Maar ik ben toch wel heel enieuwt hoe het worden gaat. Ik was het eerst hniet van plan, amar ik heb vanmorgen toch maar wat nieuwe leuke spulletjes gekocht voor morgen. Ik ga helemaal in het wit, met gouden armband, ketting en oorbellen. Ik heb er gewoon zin in!

12. thorne-y

Lid geworden:
    1 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nou is stijl dus.. en vooral veel plezier!!!!

13. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Wauw, het was echt helemaal te gek gisteravond! Het viel me mee dat ik bijna alles kon meezingen. En de kinderen op werk zullen wel jaloers op ons zijn, dat wij (de leidsters dus) K3 live hebben gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:

14. thorne-y

Lid geworden:
    1 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    gister naar Iron Maiden geweest!! Wow dat was echt gaaf!! de muziek was weer echt zo super en al die gezellige mensen... wil het zo weer over doen!

15. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Cool! Die muziek luisterde ik in de vorige eeuw en toen waren ze al geweldig. Lekker pittige rock :smile:

Afgelopen weekend stond ik bij rustigere bands zoals Kelten zonder grenzen, Scrum en Rapalje. Ik zit onder de muggenbulten, maar het was gezellig op Keltfest. Het seizoen is volop bezig: over een ruime week zitten we op de Archeon Midzomerfair en vanaf daar is het nog maar 'even' geduld hebben tot Castlefest. :dancer:

16. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Scrum!!!! :bow:
    Jaaaa gaaf! Top band!
    Ik wil ook wel naar die festivals, maar d'r is niemand in mijn omgeving die mee wil/kan.

Ik ben naar Scrum's "Night at the pub" geweest. Ik was hartstikke ziek, had alles ontstoken (oren, keel, holtes en mijn ogen) maar ik moest en zou heen! Heb ik echt geen spijt van gehad. Was helemaal gaaf toen Oscar, Maurits en Marco ineens naast me in het gangpad aan het spelen waren.

17. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Re:

Gewoon alleen gaan, de sfeer is er zo relaxt dat je vanzelf mensen leert kennen!

Bij de Archeon midzomerfair ga ik helaas de zaterdag met Scrum missen, maar als je plannen hebt om zondag te gaan dan kunnen we per PB wel afspreken waar en wanneer we elkaar zien :smiley:

18. Valerie

Lid geworden:
    4 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien naar Dranouter, folkfestival.
    Mijn vriend naar Pukkelpop, de dag dat Eminem komt natuurlijk.

19. Liezemie

Lid geworden:
    28 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar Reggae Geel ! :dancer:

20. Abu

Abu

Lid geworden:
    26 dec 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij in maart naar de Backstreet Boys in Ahoooy!

Deel Deze Pagina