Vraagje: wat is het raarste dat je kat eet?

Discussie in 'Katten' gestart door kasannak, 26 okt 2006.

1. Meekje

Lid geworden:
    31 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar weken geleden hebben we veel stress gehad met onze kat om ze Norit te laten eten (ze had nl. van een giftige plant gegeten). Na veel blazen, krabben en bijten hebben we d'r maar met rust gelaten. Een paar uur later snuffelt ze zelf aan het tabletje en eet het zo op.. stress voor niets geweest.. Kortom het raarste wat ze gegeten heeft. Norit..

2. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou je bij onze poes niet lukken hoor! Wij hebben het ook het liefst in druppelvorm/spuitvorm. Dat gaat nog redelijl. Pilletjes wil ze echt niet!

3. charley

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kat lust graag broccolie,brood met vanalles erop, aardappelen, bloemkoolen eigelijk nog wel meer groentes

4. mpk1962

Lid geworden:
    9 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    tomaten, brocoli, rijst, eten van de hond, tumtummetjes.

5. tarakia4

Lid geworden:
    13 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze lotje is dol op pak soi en haar zus op sperciebonen:smile:)

6. Kauwevrouw

Lid geworden:
    20 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne eet vaak spinnen, en ze vangt ze ook zelf, is echt een grappig zicht :smiley:

7. Logan-San

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kat die konijnen voer jat
    En verder heb ik een kat die de haarballen en eventueel kost van de andere opeet....echt vies. Ik probeer er altijd meteen bij te zijn en het op te ruimen maar het lukt niet altijd..en dan zie ik het alweer naar binnen gaan....JAK..

8. caviagek28

Lid geworden:
    20 mei 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij eet muggen,wespen,libellen,Cornflakes,vla,kwar.

9. kaatje69

Lid geworden:
    21 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kat eet alles zolang hij het maar van mn bord kan pikken, maar zijn favoriete hapje is, schrik niet, oorsmeer!
    Zodra je je vinger in de buurt van je oor beweegt kkomt ie als een gek aanrennen en vreet je vinger zowat op. Hoef in ieder geval nooit mn oren schoon te maken, dat doet hij wel, hahahaha

10. hartie

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kat vind het heerlijk om een paar keer aan een pepermuntje te likken :dancer:

11. Tippi

Lid geworden:
    11 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Tipke is zot van chips, nu ja... ze likt het zout of de paprika er af, het stukje zelfs laat ze meestal liggen)
    Verder heb ik hier al enkele reacties gelezen, is chocolade slecht voor de kat?? Wat gebeurt er dan?

12. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kat kan er aan sterven..

Wat er met de lichaampje gebeurt door chocolade, weet ik niet

13. sissygirl

Lid geworden:
    18 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn super mooie plantje maar ook papier :angry: :laughing: :stuck_out_tongue_winking_eye: :smiley:

14. Ailurophile

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn kat eet kuikentjes, muizen en ratten.
    Ow nee wacht, dat is gewoon het natuurlijke dieet van een kat :wink:

15. ebonie_29

ebonie_29 Dierenliefhebber

Lid geworden:
    24 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Marieke eet uit je bord alles. toch van groenten. als je soep zit te eten zit ze gewoon voor je neus en dan ineens grijpen wat ze grijpen kan.. een groot stuk aardappel is ook goed :smile: ze eet ook aardappelschillen, maar dat is nu al minder. ze is trouwens erg kieskeurig kwa katteneten. ze zit uren te zagen voor haar eten, en als ze het krijgt snuffeld ze en laat ze het staan.. :eyes:

voor de rest eten moosje en kasimier kaas enzo.. moosje moet het wel hebben maar pakt het niet aan; jij moet het vasthouden en hij lekt het af xD vanaf het in zijn bek is laat hij het uit zijn mond vallen.. :laughing:

edit: vroeger was Charlie (hij is nu overleden :cry: ) zot van garnaleneitjes (die bolletjes die tussen de pootjes van die grijze garnalen zitten). als hij hoorde dat we een pakje opendeden en hij rook dat het garnalen waren, kon je hem niet van de tafel weghouden. je on hem zoveel keer op de grond zetten als je wou, elke keer sprong hij terug op je stoel of op de tafel. in het begin kreeg hij dat, maar toen hij er van moest overgeven telkens als hij die dag had gehad, hebben we het hem niet meer gegeven. daar was die wel niet zo blij om maarja.. ^^

16. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Grumpey zit net het schaaltje met mosterd uit te likken :see_no_evil:

17. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    We hadden 1 kat en die was dus echt helemaal verzot op champignon-cremesoep. Ze rook al van veraf wanneer iemand dat maakte en dan zou ze dat ook hebben :smiley: Hihi.
    Verder hebben we ook een kat gehad die alles lekker vond dat in een krakende verpakking zat. Wat dus zo ongeveer alles is, haha. Voornamelijk alle soorten koekjes, liga, speculaas, chips, enz. Ja, als kind was ik best goed in het geluidloos open maken van mijn liga :grinning:

18. melonir

Lid geworden:
    1 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van ons lusten zo ongeveer alles wat ze uit je bord kunnen pikken, eentje reageert superenthousiast op droog brood en plukjes stof worden met veel plezier naar binnengwerkt als ze die kunnen vinden. Ook ijs en zure snoepjes zouden ze wel willen eten (maar dat krijgen ze natuurlijk niet). Eigenlijk is niets veilig, behavle citroensorbet ;-),eentje zou zelfs de koffie opdrinken als hij het zou mogen.

19. mpk1962

Lid geworden:
    9 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    tomaten rechtstreeks van mijn brood gejat

20. flappie2003

Lid geworden:
    6 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Dat is bij honden zo. Bij katten valt dat volgens mij nog wel mee. Onze kat heeft regelmatig chocolademouse etc zitten eten, omdat ie dan helemaal met z'n kop in ons schaaltje gaat zitten. En hij heeft er nog nooit iets van gekregen.. Maar misschien is de ene er gevoeliger voor dan de ander..

Mijn kat eet gewoon alles, zoet, zout, groente, vlees, etc. etc. Gek beest. :smile:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Renique
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    1.751
  2. Michelle90
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.905