vermist

Discussie in 'Katten' gestart door Sus, 19 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sus

Sus

Lid geworden:
    1 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    :pensive: sinds gisteren is onze Tike vermist. Met deze warmte ... dat overleeft hij nooit . Hij kan nog geen vlieg opjagen. Hij komt nooit buiten. Hoe wil hij dan een vogel te grazen nemen?? Ik ben zo bang dat hij niet meer terug komt. Heb de dierenambulance gebeld maar ook niet gevonden.
    Mocht iemand hem zien!!! mail me dan aub
    Krommenie, Noorderham... vanaf 18-6

Nou heb ik gehoord dat katten als ze dood gaan ... zich gaan verstoppen. Is dat een fabel?? Ik hoop het wel.
    Cypers rug zwart. Keel buik en poten wit ... heeft moedervlekken op zijn neus
    Kijk eventueel ff in mijn profiel voor een recente foto van hem.

http://www.dierenforum.nl/xf/profil ... file&u=796

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    heb even de foto zo geplaatst dat hij groter is.

Wat erg zeg dat je je lieveling kwijt bent.

Heb je hem al opgegeven bij amivedi ?

Loop wat rond in de buurt en roep zijn naam, goed luieteren of je gemauw hoort, misschien zit hij per ongeluk opegsloten in een schuur ofzo.

Het klopt idd dat een kat zich gaat verstoppen als hij voelt dat hij doodgaat, maar een gezonde kat die altijd binnen heeft gezeten die loopt echt niet weg hierom.

En ook al is het warm een kat is sterker als je denkt en als hij honger of dorst krijgt zoekt hij wel mensen op.

hopenlijk is hij snel terug, heel veel sterkte.

3. Sus

Sus

Lid geworden:
    1 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Haai Kelly,
    Inderdaad ik heb ook amevedi gebeld vanmorgen die zijn het weekend dicht. Het kon vanaf 10.00 en jawel hoor om die tijd hing ik al aan de lijn met ze.... heel Krommenie ben ik al door geweest ... soms voel ik me gewoon een .. dat ik maar roep en geen response krijg... Mensen gaan nog denken die spoort niet ... Vreemde mensen spreek ik aan om te vragen of zij een vreemde kat zien die niet in hun buurt woont en met bevende stem om mij groot te houden vertel ik dat hij weg is gegaan en nog niet terug is ... Wist ik maar waar hij was ... dood of levend .. ik mis me beessie zo Ik hoop gewoon dat hij geen pijn heeft of heeft gehad.
    Sjitttt zit ik hier dan als grote vrouw van 40 en moeder van een zoon van 13 gewoon te snikken..
    Ik wil hem terugggg

4. anja35

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte.
    Dit lijkt me bijna het ergste wat me zou kunnen overkomen.
    Ik leef met je mee. Laat weten als ze terug is.
    Sterkte.
    Groetjes van Cherry en Anja

5. shena

Lid geworden:
    7 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt niet uit dat je 40 bent als je zo lang die poes al heb,
    Ik hoop dat je gauw wat hoort,en bel anders met het zsiel in zaandam
    misschien is Tike daar wel,sterkte

6. Sus

Sus

Lid geworden:
    1 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen nacht was ik weer eens ff ingedommeld want slapen ... tsja je blijft luisteren. Wakker geschrokken .. dacht nee he hoor ik hem ook al als ik slaap. Heey ik hoor het nog een keer. Vloog naar het raam keek en zag niets. Misschien kan hij niet bij ons komen. Ik rende naar benee en hoe harder ik liep hoe harder ik hem hoorde. Jawel hoor ... staat Tike bij de keukendeur alsof ik niet snel genoeg beneden kwam te bleren. Ik greep hem rende naar zolder waar mijn zoon lag te slapen. Kijk eens wie er is?? TIKE riep hij verheugd. Ik naar bene eten en drinken neergezet. Zoonlief kwam ook nog ff naar beneden. Waar heeft hij gezeten?? Wat heeft hij gedaan?? Al die vragen speelde door ons heen. Tussen het eten door kwam Tike nog een paar keer vertellen dat hij er was en rende weer naar zijn etensbak.
    Pffff wat een nacht ... kon ik weer niet slapen. Nu van blijdschap. Tike vertelde ik vanmorgen. Ik hoop dat je genoten heb ... je heb nu 12 jaar huisarrest.

Iedereen bedankt voor het meeleven. Ik ga zo de instanties bellen dat Tike terecht is. Dan kan hij uit het bestand gehaald worden.

Groetjessss en bedankt,

Kees, Inge en Tom

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. toekomst
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.138
  2. Freedom
    Reacties:
    21