Verdriet om Stamperke.....

Discussie in 'De Knuffelmuur' gestart door batidake, 17 mei 2013.

1. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,het is niet omdat ik niet meer dagelijks kom schrijven,dat ik je al vergeten ben hoor! Nee,het verdriet blijft...
    Ik heb reeds betere momenten,en alweer enkele goeie,maar af en toe overvalt het gemis me weer...
    Wanneer ik een hondje zie die op je gelijkt...wanneer er een "herinnering" zich voordoet...
    Ik mis je zo erg lief vriendje van me...dit had nooit mogen gebeuren..
    Heb onlangs nog opnieuw voor je geweend...er werd een liedje gezongen.."ik mis je meer en meer..." en ik kon mijn traantjes niet bedwingen..
    Lief Stamperke..ik zal je NOOIT vergeten....x

2. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,kon ik de tijd maar terug draaien...dan was je nog steeds hier!
    Vrouwke mist je zo hard x

3. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,wat kan ik meer komen schrijven,dan dat ik je nog altijd mis...
    Het gaat al een beetje beter met mij...ik begin je verlies al een beetje te verteren...
    Wanneer ik aan vroeger denk en weg mijmer over jou,verbied ik het mezelf..dan zeg ik NEE...omdat ik anders mezelf te veel "pijnig en verdriet " doe..
    Ik win er toch niks mee..ik haal je er toch niet door terug..
    Het is gebeurt..onomkeerbaar..over en out...VOORBIJ...
    Maar in mijn hartje ben je nog altijd mijn supereigenste lievelingske...x

4. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Dag lief woefke van me...mis je nog steeds ontzettend...

Heb net een akelige droom of beter gezegd nachtmerrie achter de rug...
    Had een zware brand...zelf veroorzaakt...
    Probeerde de overige woefkes te redden...stopte ze allemaal 1 voor 1 in de auto en ging toen de buren alarmeren..
    Zocht toen tevergeefs naar mijn auto om bij hen te komen....maar zag nog net het achterste van de auto kopje onder gaan in een groot water..."akelig"...
    Terug een voorbode van slecht nieuws? ....

5. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke...

Kreeg net een mailke binnen van een "vriend"...waarvoor mijn dank :wink:
    Heb het aandachtig bekeken en gelezen en 4 spreuken vind ik heel toepasselijk voor mij...het zijn de volgende...

- Als je loslaat wat je verdriet doet...heb je twee handen vrij om het geluk te grijpen...

-Zonder lach en traan...zonder vallen en opstaan...zou het leven nooit bestaan...

-Wie kijkt in het verleden...staat met zijn rug naar de toekomst..

-Als vandaag de zin ontbreekt ,je gevoel je naar beneden drukt,het leven uitzichtloos en somber is...hou je dan aan de gedachte vast dat je morgen opnieuw mag proberen...

Schitterende waarheden...niet ?

6. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke...ik mis je "kei"hard om me te troosten...
    Ik kreeg weer eens het deksel op mijn neus...
    Ik ben weer "eens" ferm teleurgesteld in de "mens"...
    Dieren"rijk" en mens"dom"....der is iets van waar...
    Ach lieve schat...kon ik je nu maar knuffelen...je zou me overladen met likjes en ik zou op slag weer happy zijn..
    Nu voel ik enkel en alleen verdriet...
    Voel me in de steek gelaten...ik mis je zo erg...x

7. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke...ik was gisteren ergens waar een hondje mijn aandacht trok!
    Baasje had het ook meteen opgemerkt...het kleine mormeltje leek zo keihard op jou...
    Het deed me iets...nee,het deed me VEEL...
    Ik ben op de dame die het hondje op haar schoot had afgegaan met de vraag of ik haar "hondje" eens mocht aaien...
    Ze was zeer vriendelijk en na het aanhoren van mijn verhaal over jou verlies...stopte ze het me in de armen...
    Jouw"lookalike"deed net hetzelfde als jij...onmiddellijk likjes geven en me overweldigen met "haar" charme...
    Het bleek inderdaad een meisje te zijn...
    Ze was een half jaar jong en zo een schatje...
    Lief Stamperke,wat trok ze goed op jou..en wat voelde ik opnieuw dat "hevige" gemis...
    Kon ik de tijd maar terug draaien...maar gedane..of beter "gebeurde" zaken nemen geen keer...snif x

8. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief klein vriendje,wat een "honde" weer...
    Het regent..regent er op los!
    De andere woefkes steken hun neusje buiten...en gaan snel een "plasje" doen...
    Niemand vind dit "honde"weer leuk...
    Ik niet...de hondjes ook niet...
    In de winkel aan zee zit een hondje..te wachten op een baasje...
    De verleiding is groot..maar mijn verstand zegt NEE...!
    Ik heb meer dan mijn pollekes vol met je "broertjes"...x

9. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,het is me wat hoor...
    Na Younes zijn zelfbevrijding....deed Sandy zijn mama maandag net hetzelfde...op dezelfde plaats,op dezelfde wijze...
    Verdriet en leed sloegen me "WEERAL" om de oren..
    Het ene is nog maar half verwerkt,of het andere meld zich al aan...
    Dit jaar is een emotionele rollercoaster voor mij...
    Sandy's twee woefkes worden opgevangen door Guyke...
    Ik had me kandidaat gesteld om Stormke op te vangen,maar zou het waarschijnlijk niet over mijn hart hebben gekregen om hem van Angelique te scheiden...
    Ze zijn net een tweeling samen,en hebben veel aan elkaar..
    Het was trouwens ook Sandy's wens om hen samen te houden..en dat moeten we respecteren...
    Stamperke...was jij maar nog hier....
    Om nog eens op mijn schootje te liggen...te knuffelen...
    Ik mis je x

10. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,heb het weeral moeilijk...
    Ben erg ziek geweest en door allerlei omstandigheden is de moed opnieuw naar mijn schoenen gezakt...
    Maar ik ben een vechtertje...altijd al geweest...
    Ik weet dat ik ook dit dipje WEER te boven kom...het heeft alleen weer even zijn tijd nodig...
    Op zo'n momenten valt het verlies van mijn beste vriendje...jij...me opnieuw zwaar...
    Je was mijn maatje...onze band was zo speciaal..ik zal je NOOIT vergeten...x

11. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets schreef...
    Net als ik dacht alles al te hebben meegemaakt met "de mens"...gebeurt er opnieuw iets ...
    Wat is de mens een vreemd wezen...een eigenzinnig...eigenaardig..."leugenachtig" wezen...
    Ik ben "voor de zot" gehouden...althans zo voel ik het aan...
    Ik heb een jaar het diepste van mezelf gegeven...iemand gesteund door dik en dun...er geweest op keimoeilijke momenten waar anderen al hadden afgehaakt...
    Dan doet het pijn om te "ontdekken"..."per toeval" dat er dingen zijn die voor je worden verzwegen...
    Wat is er erger...liegen of verzwijgen?
    Ik geraak er niet aan uit...
    Opnieuw voel ik me beter en veiliger tussen de dieren...ze zijn zo eerlijk...wat van een mens NIET gezegd kan worden...
    Stamperke...er gaat geen dag voorbij dat ik aan je denk...ik zou heel veel overhebben om je terug te halen...maar het is onmogelijk en voorgoed voorbij...x

12. ZKOutline

ZKOutline ♥animals♥

Lid geworden:
    5 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    6
    Aghh ik krijg tranen in me ogen als ik dit zo leest. Het blijft toch je kindje.
    Veel sterkte met het verlies.
    De pijn zal nooit vergaan maar wordt een deel van je leven.

13. ZKOutline

ZKOutline ♥animals♥

Lid geworden:
    5 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee het is nooit voorgoed voorbij. Stamperke leeft voor altijd in je hart verder.
    En zal neerkijken vanuit de honden hemel.
    Trost op haar baasje. En blij van alle momenten, liefde en trouw die hij van u heb mogen ontvangen en natuurlijk terug heb gegeven.
    Het is nooit voorbij. Uit het oog niet uit het hart!

14. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,enkele dagen geleden kwam je langs...in mijn dromen
    Wat deed het deugd om je nog eens te mogen zien...
    Ik mag niet te veel herinneringen aan je ophalen,of ik wordt enorm verdrietig..
    Ik moet mezelf verbieden steeds de laatste dag met jou te overlopen,want ik heb dan zo'n pijn aan mijn hartje...
    De manier waarop je me aankeek die laatste keer...ik beloofde dat alles goed zou komen,dat je veilig was...dat je in goeie handen was...maar...niks was minder waar...Het ging totaal verkeerd...
    Slechter kon het niet....ik verloor je...snif...

15. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lieve schat,heb opnieuw over je gedroomd...wat ben ik blij dat je af en toe eens langskomt in mijn dromen...
    Het doet steeds zo'n deugd je nog eens te zien...en dan weer opnieuw besef ik...hoe erg ik je mis!

16. batidake

batidake Speurneus

Lid geworden:
    17 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    1
    Lief Stamperke,lang geleden dat ik nog eens iets schreef,maar niet lang geleden dat ik aan je dacht....Elke dag is er wel eens een momentje dat je door mijn gedachten gaat...Een tijdje terug liet ik Snuffelke zijn tandjes reinigen,niet zo lang geleden was Sloeberke aan de beurt....op zo'n momenten hou ik mijn hartje vast hopende dat er niet hetzelfde gebeurt als met jou...Ik heb het door een andere dierenarts laten doen,niet dat ik de vorige niet meer vertrouw,maar ik ben gewoon bang voor herhaling en durf het niet te riskeren...Ik ben te bang om nog eens hetzelfde mee te maken...mijn diertje levend achterlaten en "gestorven" moeten ophalen...De chihuahuatjes zijn maar met 2 meer...Sloefke en Snoetje zijn ook al in de hondenhemel...misschien zijn jullie elkaar daar al tegen het lijf gelopen...ik hoop het ...Van 5 woefkes naar 2 is een immense verandering...toegegeven...het is vooral rustiger in huis...Lief vriendje...ik mis je nog steeds en denk nog vaak aan jou...kusje x

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. chera
    Reacties:
    35
    Weergaven:
    2.217
  2. Annemarie
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    1.871