Uitleg van dit forum, even lezen!

Discussie in 'Dierenaccessoires' gestart door Annemarie, 27 sep 2007.

1. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de bedoeling van dit gedeelte?
    Je kunt hier ervaringen over producten plaatsen, gekocht bij de dierenwinkel etc. Ook kun je de mening van anderen vragen over een product dat je gezien hebt.

Wat voor producten kan ik hier plaatsen dan?
    Dat is oneindig veel, denk aan riemen, mandjes, voederbakjes, speeltjes, kooien, loopballen, shampoo's, lotions, borstels en kammen, voer en snacks, kattenbakgrit.... noem maar op! Alles waar jij je mening over wilt geven of juist meningen over wilt weten.

Alle producten voor diersoorten door elkaar, is dat niet onoverzichtelijk?
    Als er veel gepost wordt wel, daarom moet je in de titel van je onderwerp plaatsen om wat voor product voor welk dier het gaat. Bijvoorbeeld:

[Hond] Anti-klitshampoo
    [Kat] Kattenkruid
    [Hamster] Loopbal

Zo kun je makkelijk en snel zien voor welk dier het product bedoeld is!

Hoe kan ik het verder zo duidelijk mogelijk maken voor anderen?
    Probeer een plaatje te vinden dat op je product lijkt, of exact hetzelfde is. Vermeld ook het liefst de prijs erbij!

Uitgebreide discussies horen overigens niet thuis in dit forumgedeelte, daarvoor hebben we een discussieforum.

Ik heb een webshop of dierenwinkel, mag ik in deze categorie reclame maken?
    Nee, op dierenforum.nl geldt de regel dat je geen reclame mag maken voor je eigen site of producten. Wanneer je serieus geïnteresseerd bent in reclame maken op het forum, verzoeken we je om contact met ons op te nemen via e-mail of pb.

2. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Gezien het forum vol staat met reclame door achterstallig beheer, geef ik dit topic even een kick.

Het is niet de bedoeling dat leden hier hun eigen diensten en producten gaan promoten :wink: Dierenaccessoires zal dan ook vanaf heden weer opgeschoond worden!

Laden...

Deel Deze Pagina