Uit het raam gevallen...

Discussie in 'De Knuffelmuur' gestart door Mierelier, 12 jul 2010.

1. Mierelier

Lid geworden:
    25 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht, 00.00 uur, ik dacht ik laat alles even luchten in mijn flatje (3e etage).
    Raam in de woonkamer opengeschoven klein stukje. Raam in de slaapkamer (die aangrenst aan mijn woonkamer) opengeschoven, wat groter stuk...
    Deur van m'n slaapkamer op een kier, met een weegschaal dr voor. Zo dacht ik wel te horen als mijn 2 eigenwijze barrels (katten: Casper en Shady) stiekum m'n slaapkamer op wilde komen! Ik zat nog even voor de tv, ik hoorde wel wat gerommel, maar niet in de woonkamer... dacht ik.. Nou, het was 00.15 uur, ik ga naar bed. De deur stond toch echt een groter stuk open, ik zag Shady op de vensterbank van mij slaapkamer en ik d8 :confused: shit, waar is Casper nou? Niet onder het bed, douche, woonkamer, kattenkamer... En ineens een flashback door m'n hoofd van dat "rommel" geluid. Ik dacht, NEE HE!! Het zal toch niet!!!??!! Ik kijk uit het raam, roep: Casperrrrr!! En ik hoor een zacht gejammer... Casper was naar beneden gevallen, van 3 hoog, ik kreeg een adrenaline stoot van hier tot Tokio! Rende de trappen af naar beneden, speerde naar buiten en zag Casper in het gras. Ik kwam natuurlijk veel te stresserig over en Casper nam een sprint.. tegelijk dat ik, pff gelukkig hij kan nog rennen! Maar mijn katten zijn nooit buiten geweest (behalve in een mooi hok op het balkon), dus ik dacht ohhh daar gaan we, hij peert m! Maar nee, gelukkig rende hij het hoekje om en ging stil in de bosjes zitten. Ik liep rustig naar hem toe en hoorde hem zachtjes mauwen. Mijn vriend kwam via de andere kant en Casper liep op hem af. We hebben hem mee naar binnen genomen en eerst goed gecheckt of er niks ernstigs was.. Gelukkig niet, niks gebroken enzo. Toch voor de zekerheid even langs de DA geweest omdat hij toch vrij veel op de grond ging liggen steeds. Hij blijkt zijn rug wat te hebben verdraaid bij de val, maar is gelukkig goed op z'n pootjes terecht gekomen én mazzel dat hij op het grasveld terecht kwam. Pijnstillende spuit gekregen en pijnstillers mee voor een paar dagen.. met 7 tot 10 dagen moet hij weer zo'n beetje de oude zijn!

Ik wil eigenlijk ook nog even waarschuwen, mensen die in een flat wonen, pas altijd op! En helemaal als je je katten zonder hok of wat dan ook eromheen op het balkon laat! Veel mensen hebben waslijnen hangen.. valt je kat daar naar beneden, kan het helemaal slecht aflopen!!!

2. Smileycat

Lid geworden:
    18 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wijze les dus!

Groetjes aan je "Barrels" :stuck_out_tongue_winking_eye:

3. Nonsy

Nonsy Dierenfanaat

Lid geworden:
    14 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    helaas komen er nog steeds veel katten om, door dit soort ongelukken...

gelukkig viel het bij jullie mee..

mensen in een flat, moeten de ramen afschermen met dik horgaas.. zodat ze wel kunnen luchten maar de katten er niet door kunnen.. ook het balkon moet goed afgeschermt worden..

4. Marlon

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook helemaal mee eens.

Gelukkig Viel :stuck_out_tongue_winking_eye: het bij jou kat nog mee!

Sorry slecht woord grapje :blush:

5. daxira

Lid geworden:
    26 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat fijn dat het allemaal nog goed gaat met hem ! :smile:
    nou moet hij maar even lekker uitrusten en opknappen
    veel beterschap voor hem toegewenst !

6. karinr76

Lid geworden:
    26 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe is het nu ?

pfff dat was echt schrikken zeg, maar fijn dat hij goed terecht kwam.

7. karinr76

Lid geworden:
    26 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dit bericht was al van 2010, zag ik nu pas, of is dat een fout ???

want de reactie's zijn van 2011 ??

8. daxira

Lid geworden:
    26 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... ik denk dat het toch van 2010 was...
    ik ben dan nu ook wel benieuwd of hij er nog iets van over heeft gehouden of dat alles weer goed is ??

Laden...

Deel Deze Pagina