Na dvd boxen als MacGyver en Stargate heb ik nu Sliders op dvd Don't mind my obsesive Welke tv series hebben jullie gezien of gevolgd of waren geweldig uit deze periode ? Onbeperkte opties
Stargate Simpsons Dinosaurs "not the mamma" Flodder Fresh prince Dit zijn toch wel mij favo's. Vooral Dinosaurs was verschrikkelijk leuk
Crossbow!!! Daar heb ik het nu weer van te pakken Op youtube zijn de eerste afleveringen te zien. Die zijn daar neergezet aangezien de producers het niet de moeite vinden om de serie op dvd uit te brengen linkje Daarnaast was ik toen helemaal weg van Knight Rider (spaarde er zelfs kauwgomstickers van ), Airwolf (eerste seizoen heb ik), BH90210 (wat een afknapper na jaren) en Renegade (mjammie, lekkere acteur)
Ik heb: *Flodder *Fresh prince of bel air *Sam sam *ONM *Friends aangevinkt, omdat dat de enige series zijn die ik echt ken. Ik denk dat de meesten een beetje voor mijn tijd zijn, en deze 5 zijn de laatste jaren nog op TV te zien geweest. (de anderen misschien ook, maar die ken ik dan niet.) Sam sam was altijd wel leuk haha, en ONM volg ik nogsteeds als ik tijd heb!
Deze keek ik altijd: In de Vlaamsche Pot Beverly Hills 90210 Melrose Place Onderweg naar morgen Flodder Fresh Prince of Bel Air Baywatch Sam Sam Xena Sam sam keek ik geloof ik wel maar ik weet niet meer wat het was Nikita ben ik vergeten aan te vinken en ik mis Gtst nog Ik ben een grote fan van Xena heb hier ook alle dvd boxen van echt super serie
X-Files Daar was ik helemaal geobsedeerd door! Ik nam elke aflevering op met de videorecorder (de jonge forumleden zullen niet eens weten wat dat is) en keek in 1 week tijd die aflevering dan minstens 3x, zodat ik de aflevering woord voor woord kon napraten (ik heb achteraf gezien best medelijden met mijn beste vriendin, die vond de serie wel leuk maar was er niet zo gestoord van als ik en die moest wel alles aanhoren van mij). Ik telde ook elke dag af hoeveel dagen en uren het was totdat de nieuwe aflevering op tv kwam. Dan zat ik in een les en gaf ik ineens briefje aan die beste vriendin met daarop: Nog 3 dagen, 6 uur en 14 minunten. JOEPIE Hoezo gestoord? Hihi. Verder heb ik nog aangevinkt Friends (zoooo leuk), Sliders, Sam Sam (keek ik ook vaak) en Nikita (geweldige topserie). Al keek ik Knight Rider ook wel vaak en Dinosaur en Harry & The Henderson. Airwolfe zegt me niks. En series zoals 90210, ONM en dat soort soapdrama, dat keek ik nooit.
The Simpsons, Friends en The X-files heb ik veel gekeken. Daarnaast ook (niet uit de lijst, maar weet niet zeker of ze uit de jaren '90 dateren) The Nanny en ER, beide nog altijd leuk!
Re: Re: Oktober 1990 was de 1e aflevering van GTST En MCW is echt geweldig ik heb ze allemaal op DVD Van de lijst die jij gemaakt heb keek ik altijd: Knight Rider Saved By The Bell Flodder Dinosaurs
Owow....Onderweg Naar Morgen vind ik het leukste!! Kijk het al bijna vanaf het begin, dus ben blij dat het maandag weer begint
Re: ER is inderdaad in 1994 gestart in Amerika en in 1996 in Nederland en hoort eigenlijk wel thuis in het rijtje. Superserie. Ik volg hem al 14 seizoenen en vind het gigantisch jammer dat het laatste seizoen er nu aan komt The Nanny is ook uit de jaren '90 en die serie keek ik ook ALTIJD. Mijn beste vriendin (die trouwnes ook Valerie heet) vergeleek me altijd met haar want ik heb ook een zeer irritant, schel en hard stemgeluid (al is mijn stem niet zo nasaal als haar, haha).
Oppassen en Rex staat er ook niet bij Voor degene die niet weten wat oppassen is Uit het rijtje met keuzemogelijkheden heb ik gekozen voor Flodder en Alf