Stopzetting hobby

Discussie in 'Vogels' gestart door jeffrey rahoens, 28 sep 2013.

1. jeffrey rahoens

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben alweer een tijdje niet meer aanwezig geweest op het forum.
    Helaas heb ik moeten besluiten om mijn vogels weg te doen, door mijn studie's heb ik niet meer de tijd om op een goede manier voor mijn vogels te zorgen en het zal er niet op beteren...

Toch ben ik van plan mijn 2 tamme valkparkieten bij te houden, zij zullen met hun tweetjes mijn volière van 20m² bewonen, dus lekker ruim voor hen.

Mijn nonkel heeft alle exoten van in mijn buitenvolière overgenomen, deze zitten nu bij hem in de buitenvolière. Ook mijn 3 koppel neophema's hebben bij hem een goede thuis gevonden.

Voor de rest van de vogels zoek ik nog een plaatsje, de kweekkoppels zou ik toch graag als koppels zien vertrekken, de rest van de jongen gaan waarschijnlijk naar een opkoper als er niemand ze bij me thuis komt kopen.

Doordat mijn nonkel een tijd geleden niet goed is geweest, ben ik tot nadenken gekomen, als er nog eens iets voorvalt heb ik dan ook meer tijd om daar te helpen (zoals door het verzorgen van de vogels) zonder er onderdoor te gaan van de vermoeidheid, want de 2 samen is echt te veel, zeker met daarbovenop nog eens studies bij en eventueel ziekenhuisbezoeken.
    Maar het zijn vooral de studie's die het té zwaar maken, helaas.
    Maar het is zowel beter voor mij als voor de dieren. Mijn ouders erbij betrekken wil ik liever niet, ze hebben beiden en fulltime job en hebben ook hun eigen hobby's.

Deel Deze Pagina