Poes in bed?

Discussie in 'Stemmen' gestart door Irene82, 1 jun 2006.

?

Mag jouw poes in bed?

1. Ja, heerlijk toch!

63 stem(men)
    100,0%
  2. Dat wil de kat niet.

0 stem(men)
    0,0%
  3. Nee, gatverdamme!

0 stem(men)
    0,0%
  4. Mag niet van mijn echtgenoot/ouders

0 stem(men)
    0,0%
  5. af en toe, maar niet altijd

0 stem(men)
    0,0%
  6. anders....

0 stem(men)
    0,0%
  7. Ja, heerlijk toch!

63 stem(men)
    100,0%
  8. Dat wil de kat niet.

0 stem(men)
    0,0%
  9. Nee, gatverdamme!

0 stem(men)
    0,0%
  10. Mag niet van mijn echtgenoot/ouders

0 stem(men)
    0,0%
  11. af en toe, maar niet altijd

0 stem(men)
    0,0%
  12. anders....

0 stem(men)
    0,0%
  1. Irene82

Lid geworden:
    2 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets vind ik fijner dan in slaap te vallen met het gespin van een kat.
    Mijn 2 poezen slapen dan ook altijd in bed!
    Ok het is wat harig maar het bed kan verschoont worden :wink:

en jullie kat(ten)?

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, hier staat dag en nacht de deur open, soms liggen ze zelfs alle 4 bij mijn man en ik.
    Het bed verschoon ik om de dag dus en ze slapen voornamenlijk op de dekens dus van haren hebben we niet veel last.

3. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat de deur ook open en liggen ze het liefst de hele dag op bed. Als mijn vriend en ik naar bed gaan komt Tarzan lekker bij ons liggen (met de bedoeling om lekker met onze voeten te spelen :laughing: ). Na ongeveer een uur kan ik mijn bed uit om ze in de huiskamer op te sluiten, want Mitzi en Tarzan gaan dan om de beurt op de slaapkamerdeur of kastdeur staan krabben. :smiling_imp: Als mijn vriend 's morgens wakker word laat hij de deur weer open en komen ze lekker bij mij liggen. Ik vind het niet erg dat ze bij ons willen/komen slapen, maar wat ik wel erg vind is dat ze steeds aan de deuren krabben. En zolang ze dat doen verban ik ze naar de huiskamer.

Over het dekbed leg ik op de dag een oud dekbed vanwege de haren en die haal ik er 's avonds weer af :smiley: . Zo hebben wij geen last van de haren.

4. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Lara slaapt regelmatig op bed. Opzich hartstikke gezellig maar toch heb ik haar laatst een aantal nachten uit onze slaapkamer verbannen. Lara ligt s'nachts altijd op/bij mij in de buurt. Het probleem is dat ik als het ware ''naar de kat ga liggen''. Gevolg, Lara ligt lekker languit op mijn plek en ik lig er in een hele onnatuurlijke houding omheen om maar niet op haar te gaan liggen. Meestal word ik dan s'nachts meerdere malen wakker van de kramp of word ik s'ochtend wakker met spierpijn :confused: Om die reden mag ze dus niet altijd op bed slapen.

Ze weet overigens precies bij wie ze moet zijn. Mijn vriend rolt in zijn slaap gewoon over haar heen :flushed: Lara gaat dus altijd fijn bij mij liggen, zo hebben zij en Patrick iig nog een goede nachtrust :eyes: :grinning:

5. Malie

Lid geworden:
    17 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij mogen ze alleen in het weekend op de slaapkamer omdat ik dan mijn nachtrust niet zo hard nodig heb :grinning:

Door de week maken ze me teveel herrie en halen me teveel onzin uit, waardoor ik iedere keer als ik net in slaap doezel weer wakker schrik omdat ze met z'n tweeen over mijn bed rennen en zich niet storen aan dat hobbelige obstakel (ik dus :smiley: ) wat er in ligt. met als gevolg dat ik doodmoe opsta 's morgens.

Dus door de week slapen ze op de logeerkamer op het bed en in het weekend hebben ze feest en mogen ze in mijn bed. :ok:

6. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Herkenbaar! Moefasa heeft ook de gewoonte om mij het bed uit te duwen :eyes: Gelukkig word ik al wakker voor ik kramp krijg, duw ik dan even de kat aan de kant om weer lekker te gaan liggen en slapen Moefasa en ik dan samen weer lekker verder. Al werd ik vanmorgen wel naast mijn kussen wakker :confused: Ik hoop dat hij daar geen gewoonte van gaat maken, op de dekens is hij veel minder 'harig'...

Jasmine komt alleen 's avonds op bed. Dan wil ze in de houdgreep komen liggen (half onder de dekens, koppie tegen mijn kin) tot ik bijna in slaap val ondanks haar harde gespin en dan vertrekt ze naar haar vaste slaapplaats op de krabpaal.

7. kara

kara Dierenfanaat

Lid geworden:
    20 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    17
    Nee bij ons komen de katten niet op onze slaapkamer.
    Wij hebben 6 katten en 2 honden. De honden slapen wel op de slaapkamer, niet op bed maar op de grond. Als daar nog 6 katten bijkomen dan is het wel een drukke bedoeling en komen wij niet aan slapen toe. Vandaar dat de katten 's-nachts in de gang opgesloten zitten. Wij slapen beneden aangrenzend aan de keuken, onze deur staat open voor de honden dus die lopen in de keuken,kamer en slaapkamer. Wij hebben wel een zeer grote gang dus ruimte komen de katten 's-nachts niet te kort. Maar ze slapen dan ook meestal dicht tegen elkaar aan (of op elkaar).

8. meepsel

Lid geworden:
    23 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    onze katten slapen op bed. als de deur dicht is gaan ze net zolang krabben en herrie maken tot ze er bij mogen... :stuck_out_tongue_winking_eye: Jaymz slaapt altijd op bed en tegenwoordig slaapt Shane ook het merendeel van dde nacht bij t voeteneind. een beetje krap maar wel gezellig. :smile:

9. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben geen poes, maar een hond. Hij mag niet naar boven, maar ik zou het wel graag willen! En als ik wél een poes had, zou het van mij mogen (denk niet van m'n ouders :stuck_out_tongue_winking_eye:). Als je maar je bed vaak verschoont, kan het toch geen "kwaad"?

10. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het aan de katten zou liggen dan sliepen ze altijd op de bedden.
    Hagar maakt er zelfs z'n hobby van: slaapje doen op m'n moeder haar bed , dan verhuizen naar mijn bed en daar een slaapje doen enz. :smiley: .
    Overdag liggen ze vaak boven op de bedden en daar zijn ze ook het rustigst.

Maar 's nachts moeten ze terug naar beneden , anders hebben wij geen nachtrust.
    Ten eerste omdat er geen 2 katten lang op 1 bed kunnen liggen(daar zijn ze veel te bezitterig voor :laughing: ).
    Ten tweede omdat ik dan uiteindelijk ergens op het randje van m'n bed lig met nog een klein beetje deken en de kat heeft dan al de rest ingenomen.
    En ten derde , we krijgen het onze katten maar niet aan hun verstand dat 5u 's morgens géén uur is om op te staan en hun eten te serveren.

Dus hoe spijtig ze het ook vinden , 's nachts vliegen ze onverbiddelijk terug naar beneden.

11. swahilli

swahilli Dierenfanaat

Lid geworden:
    22 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n katten mogen niet op m'n kamer, ik kan er niet van slapen

12. xX_Cindy_Xx

Lid geworden:
    7 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    met katten slaap ik veel liever eerst had ik altijd een kat die in de winter bij me onder de dekens kwam slapen maar nu slapen ze meestal aan me voeteneind. ik vind het zelf echt een stuk gezelliger met katten in bed te slapen dan zonder katten.

groetjes cindy

13. keppebolle

Lid geworden:
    20 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier slapen ze ook alle dagen in het bed lekker gezellig met 3.

14. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk heerlijk toch! :stuck_out_tongue_winking_eye: Als ik dan is alleen in bed lig dan mis ik toch wel dat zachte lekkere spinnende knuffeltje naast me! Ik slaap met 1 kat want de andere durf ik niet bij te liggen omdat hij slaat als hij van iets schrikt.

Het mag eigenlijk niet van mijn ouders maar daar heb ik mijn taktiek voor :innocent: Elke dag om 24uur sluip ik naar beneden om Sisi, die dan al voor de deur zit te wachten, mee naar boven te smokkelen en dan om 7uur s'ochtens over het loopplankje op het dak weer naar buiten te doen (wij hebben een heel laag dak dus vandaar). Ik zit nu in me nieuwe kamer dus ik moet nu ff een nieuw plankje maken, al weet ik niet hoe ik dit ongemerkt ga oplossen maja..

15. leyla

Lid geworden:
    18 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha,goed bedacht Rossee!!!
    Mijn kat mag van men ouders ook niet mee in bed,maar soms als hij ongemerkt toch naar boven geraakt komt hij bij mij liggen.En gelukkig dat hij dan is,dan begint hij altijd superhard te spinnen (harder dan anders) en te klauwen en dan krijg ik nog kuskes en knuffels ook.Het is toch zone schat!!!

16. Claudiatjuh

Lid geworden:
    11 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    van mijn ouders mag onze kat ook niet op mijn bed slapen maar ik neem hem toch stiekem mee naar boven zijn favo plekje is tussen mijn benen in maar ik leg hem meestal ergens bij mijn buik dan kan ik hem lekker aaien en begint hij te spinnen zo'n heerlijk geluid vind ik dat

17. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en dat mag ook niet van mijn ouders

maar neem hem soms mee naar boven ( wel op de dekens )

18. Rossee

Lid geworden:
    3 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dankje :stuck_out_tongue_winking_eye: Dr zijn nog behoorlijk veel stiekemerds hier, dat ouders het niet begrijpen zeg!

19. hartie

Lid geworden:
    8 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn katten slapen samen met mij in bed.Ik heb vaak ruzie met mijn oudste kater 21 jaar die eist het kussen voor zich alleen. Hij wint altijd :persevere: op een gegeven ogenblik ben ik te moe om nog te strijden en schuif maar weer es een stukje op. :blush: Ook mijn bed word zeer regelmatig verschoont natuurlijk. :smile:

hartie

20. animal-friend

Lid geworden:
    4 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben drie katten vroeger mochten ze dat wel maar toen hadden we maar 1 kat nu ze met drie zijn klimmen ze op kasten lopen ze de treppen op en af en dit zou niet mogelijk zijn hoor

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. bitie
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.866
  2. Benedictus17
    Reacties:
    86
    Weergaven:
    19.349