Paul de leeuw ownt dierenactivist

Discussie in 'TV & Film' gestart door isiolo, 2 mrt 2008.

1. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Wat andere leuk vinden , daar kots jij van :mask:

Hoezo zorg wekkend, ieder heeft een gevoel voor humor, en kijkt naar dat wat hij of zij
    leuk vind. En hoezo kijken die ook massaal gouden kooi ? Als dat zo was zou die nog niet in april stoppen.
    Als ik je reply goed begrijp kots jij op iedereen die zich niet in jouw denkbeeld passen.
    Vind jij jouw humor zo grappig, dat andere dat niet begrijpen.

Maarja

2. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leest het helemaal verkeerd, ik vind het zorgwekkend omdat iedereen dat kijkt en je dus meer van dat soort humor krijgt en het dus alleen nog maar minder word op de nederlandse televisie. De gouden kooi heeft het anders erg goed gedaan, maar omdat het al zolang loopt en er totaal geen verandering is (blijft gewoon hetzelfe een stel idioten in een veels te groot huis) haken mensen af. Het uitmelken van consepten als Big Brother en Paul de Leeuw achtige humor vind ik zorgwekkend, dat zie je nu ook in films uit bv hollywood het is allemaal 1 pot nat en iedereen blijft het maar geweldig vinden. Ik zie juist graag vernieuwende dingen en ja, mijn lat ligt hoog maar ik heb geen zin om voor minder dan goed te gaan. Ik ben al lang blij dat we niet japanse televisie travelen hebben hier... das pas ernstig.

3. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Benfan, 1,1 miljoen mensen is in Nederland niet iedereen.
    Leedvermaak is heerlijk zolang er niet onnodig schade of letsel is.
    Ik snap niet waar je je omdruk maakt ? Serieus, japanse tv is subliem.
    Heerlijk , verstand op nul en kijken maar.
    Dat zou idd meer op tv moeten.

4. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt zo'n hekel aan paul :-&

5. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde dat hij bij Jensen was geweest, hier en filmpje voor diegene die het nog niet gezien hebben. Wat is dat een ontzettende idioot zeg..... goden! Je zou er bijna vlees om blijven eten.

http://www.dumpert.nl/mediabase/46541/9 ... eaker.html

@Isiolo, ik heb het over de 'echte' japanse televisie.. de beruchte filmpjes niet de Tetris, chilli eet wedstrijden of 'hoeveel koekjes kan ik op mijn hond leggen voordat ie ze grijpt.

6. Tieske

Tieske Dierenliefhebber

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dit topic had ik ff gemist...

Nou dan geef ik men mening ook maar ff :wink:

Ok een streaker is normaal volledig bloot, dus wat dat betreft heeft ie mss een verkeerde naam gekozen, maar als ie volledig was gegaan, ja tarara! Dan was al de aandacht naar DAT ene lichaamsdeel geweest, en dat is nou niet bepaald de bedoeling van die veganist!

PdL was walgelijk. Het is niet omdat er streaker op iemands lijf staat dat je zomaar de kleren dervanaf mag rukken. Ik gaf het voorbeeld al op andere sites: als er een vrouwelijke *****-actrice binnen komt wandelen met op der buik geschreven: "ik ben een *****-actrice", mag je dan ook de kleren van haar lijf scheuren? Ahja want ***** is ook bloot...
    Je hebt gewoon met je poten van andermans lijf af te blijven!

En voor de rest ga ik mee met Benfan: als je al met zulke flauwe, lage "grapjes" moet beginnen om je publiek te entertainen... nou nou dan! Dan kan ik het ook hoor, grof zijn is makkelijk, maar op een fatsoenlijke manier humor maken is veel moeilijker.

Ten slotte nog over dat filmpje waar hij met die 2 boeren zit (de streaker): wat een oen zeg! :see_no_evil: Begint ie over veetransport, terwijl dat slecht van één uurtje tot maximum enkele dagen van het leven van die dieren in beslag neemt! Dat de dieren daarvoor maanden en maanden lang in schuren en piepkleine stallen hebben geleefd, daar vermeld ie niets over.

Vleeseters zouden al bijna zeggen: nou als het transport zo erg is, dan bouwen we wel meer slachthuizen, moeten de dieren niet zo ver reizen.
    Tjonge jonge toch! Echt een kans verkeken + andere vegans krijgen hierdoor geen gouden naam ofzo.

Deel Deze Pagina