Ook last van Drive Cleaner?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door nathalietjuh, 10 mei 2007.

1. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er hier mensen die ook zo'n last hebben van Drive Cleaner of hoe dat ding nog meer mag heten.

Als ik op internet wil om mijn sites bij te werken (van freewebs) dan verschijnt het weer. Dan moet je internet afsluiten en opnieuw een poging wagen. Nou ken ik mensen waarbij het weer zo "hardnekkig" is dat ze zo'n 30 keer per dag systeemherstel moeten doen.
    Mijn vriend had er ook last van, alleen had die het geluk :confused: dat het ook nog eens tussen zijn software stond en hij kon het dus met een bepaald programma zo verwijderen. Bij mij, en nog veel meer mensen die ik ken, staat het daar niet tussen en zijn we helemaal in de ban van DC.. AAAAAAAAAAAHHHH!!!!
    Hebben meer mensen dit??

2. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Drive Cleaner een gratis antivirus programma dat je hebt gedownload?
    Dan heb je namelijk grote kans dat er met het downloaden/installeren van het programma virussen of wormen zijn meegekomen. (Daarom doe ik niet aan internet virusscans).
    Heb je daarnaast nog een antivirusprogramma aanstaan? Die kunnen namelijk met elkaar concurreren, soms helpt het om er één uit te zetten.

Maar in mijn oren klinkt het als zo´n worm of virus geval die je niet langer dan 30 seconden op internet laat.
    Mijn ervaring met die troep is dat je het er alleen volledig afkrijgt door de schijf (enkele keren) te formatteren.

3. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    *kijkt vol glorie naar de Macintosch tranen in de ogen viool muziek op de achtergrond*

nee. absoluut geen last van het werkt namelijk niet op een mac.

4. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken wel Errorscan, ik weet niet of dat hetzelfde is. Dan zit ik op een site (vnl torrentsites) en dan krijg ik een waarschuwing dat er fouten op mn pc staan en dat ik Errorscan moet downloaden. En wat ik ook doe (Errorscan wegklikken op kruisje, op annuleren klikken of op downloaden klikken), standaard blijft internet dan vasthangen.
    Het is een soort pop-up die bij mij eigenlijk alleen bij Amerikaanse sites tevoorschijn komt. Best irri maar ik heb er gelukkig nietzoveel last van *klopt gauw af op onbewerkt hout*.

5. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook heel vaak!! zwaar irietant! soms loopt meteen me comp vast en je moet het hele tijd maar weg zien te drukken!

6. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschouw pop-ups als virussen en vind dat er een wet moet komen die de pop-up maker strafbaar maakt :imp:

7. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    ben het helemaal met je een shiver!

8. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Norman virus scan pro. Nergens last van.

9. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Die komt ook wel eens bij ons ja.. **********&#%$*^)&#

10. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik heb dat niet gedownload. Maar dat ding kan je wel downloaden, maar dan kom je er, denk ik , helemaal nooit meer vanaf!

11. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Wouzzy

Lid geworden:
    25 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar ook last van :angry:. ik had het eerst gedouwnload ( zo dacht ik van dat gezeik af te zijn ) maar nee dus. want toenging ik mijn computer opschonen & toen had ik 22 vierisen van dat programma gekregen. ik heb het gelijk verwijdert :smiling_imp:

13. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu dat hitmanpro aan het proberen, maar zoals ik al zei, dat spyware staat niet tussen mijn software. Bij mijn vriend was dat wel.. Ben benieuwd of dit wel werkt.

14. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    die spyware staat inderdaad niet tussen je software, maar het kan wel dat er een bepaald (voor jou onzichtbaar) bestandje ergens op je pc staat die dat driveclean gebeuren oproept.
    Hitmanpro zou het bestandje misschien wel kunnen oppikken.

15. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mijn vriend stond het wel tussen software. Heb iig die hitmanpro gedownload en heb het nu nog niet gehadm, maar echt regelmatig kwam het niet. De ene keer 100 x per uur en de andere keer de hele dag niet.

16. Laura_18

Lid geworden:
    20 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    op de computer die beneden staat hebben we er ook sinds gisteren last van
    echt irritant

17. Laura_18

Lid geworden:
    20 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    bij onze computer die beneden staat hebben we er ook sinds gisteren last van :confused:
    echt irritant :imp:

18. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    O dat is zooo irritant, als je op sommige websites zit, komt er opeens zo'n schermpje en is je site weg..irriii
    Oa bij Photobucket, ik klik het zo snel mogelijk weg.

19. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    firefox erop gooien (en ook gebruiken natuurlijk) scheelt ook een hoop

20. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0