Mijn tv-debuut, samen met Caesar...

Discussie in 'Algemeen' gestart door GekGeitje, 10 feb 2009.

1. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, ik heb mijn tv-debuut gemaakt. En natuurlijk met een geit, kan niet anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toen ik nog in Leeuwarden studeerde zat ik bij een studentenvereniging, waarvan ik nu dus oud-lid ben. Sv. Osiris :ok: Ik ben nog maandelijks in Leeuwarden te vinden en dan natuurlijk ook in Societeit Abydos, 1 van de 2 kroegen van onze vereniging. Toen ik eind november in Leeuwarden was, bleek dat Omrop Fryslân kwam filmen. Ze gingen namelijk een programma maken (Fan Brassen oant Bidden) over de studentenverenigingen in Leeuwarden.
    En dus kwamen ze ook langs bij ons. Aangezien wij de enige studentenvereniging in Friesland zijn met een levende mascotte (een bok, Caesar dus) wilde ze die ook graaf filmen en interviewen. En dus moest iemand van de Bokcommissie erbij zijn. De Bokcommissie is een commissie (groepje leden) die de zorg draagt over de mascotte en ik heb daar 4,5 jaar bij gezeten. Mij leek het wel leuk om dat te doen en de overige Bokcie-leden vonden mij ook het geschikst daarvoor, aangezien ik al zo lang bij de Bokcie zat en de gehele geschiedenis en gebruiken van de Bokcie kan dromen.
    En dus werden Caesar en ik gefilmd en geinterviewd en dat wil ik natuurlijk ff met jullie delen :smiley: Hihi.
    Het filmpje duurt ongeveer 10 minuutjes, mijn stukje zit aan het eind (en duurt niet zo lang hoor). Het merendeel van het filmpje wordt er natuurlijk Fries gepraat, zonder ondertiteling dus je bent al gewaarschuwd. Iig proef je wel de sfeer van Osiris :smiley:

http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx ... 0FEB09.wmv

2. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje Fem.

3. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje
    Je staat er goed op fem :ok:

4. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi de bokcomissie =D> :dancer:

5. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
  6. VonYong

Lid geworden:
    25 feb 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    nice nice :ok:

7. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk kunnen bekijken! (wel alleen jouw stukje hoor, de rest is niet boeiend :stuck_out_tongue_winking_eye: ).
    Erg leuk hoor. Wel moeten die Friezen eens leren om Nederlands te praten :stuck_out_tongue_winking_eye:

8. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, was te verwachten dat jij de rest van het Osiris-stukje niet zou kijken :wink: Haha. Het is echt een programma gemaakt voor jou :stuck_out_tongue_winking_eye: Het gaat echt alleen maar over studentenverenigingen.
    En ik vind het toch wel wonderbaarlijk dat ik niet ondertiteld ben. Limburgers worden op tv altijd ondertiteld :wink:

9. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat je minder limburgs praat op tv dan in het echt. Misschien doe je het wel onbewust. Of ik ben het inmiddels toch al zo gewend dat ik bijna geen accent meer hoor, dat kan natuurlijk ook :wink:
    Op het landelijk nieuws zie ik inderdaad ook dat Limburgers en Brabanders vaak ondertiteld worden. Voor mij moeten ze alleen die koppige Friezen ondertitelen.

10. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de kans groot is dat jij gewend bent geraakt aan mijn accent en dat niet meer hoort. Ik dacht eigenlijk ook dat mijn accent minder te horen was maar volgens andere mensen (die mij niet tot nooit in het echt horen praten) had ik toch nog een Limburgs accent. Hihi.
    Ja, friezen worden meestal wel ondertiteld maar natuurlijk niet op Omrop Fryslân :wink:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. kaska
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    616
  2. MarijkeE
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    593