Meelopers

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Elcie, 11 dec 2006.

1. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan serieus niet begrijpen dat je zo'n heel onschuldig grapje als een pure belediging ziet. Ik had gehoopt dat je mee zou lachen en zou begrijpen waar ik op doel, maar blijkbaar is het eurocentje niet gevallen. Maak je niet zo druk om iets wat er niet is. Maak geen drama van iets wat absoluut nooit bedoeld is om jou te beledigen. Als je dit al ervaart als een belediging dan vrees ik met grote vrezen als je straks écht te maken krijgt met de grote boze maatschappij.

2. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het woord hoelahoep niet letterlijk opvatten. Iemand kan toch vinden dat jij een slecht imago hebt?Maargoed. voor een welles-nietes discussie kun je beter topic openen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben je echt aan het mieren ne*ken

en als je niet weet wat dat inhoud zoek het maar in het woordenboekop.

4. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    *Voelt zich genegeerd*
    Zeg het toch maar

Sjemig wat ben je grof gebekt.
    Serieus, we begrijpen je hele "Eigen mening" geblaat heus wel. Alleen willen we onze meningen ook laten horen.
    Maar om de 1 of andere reden komt het bij jouw niet op om dan ook maar te zeggen "Oke, dat is jullie mening. Ben ik het niet mee eens. Maar goed"
    Om de 1 of andere reden blijf je toch door hameren dat je voor je mening wil uitkomen terwijl we het daar allemaal allang mee eens waren.

Ja ik weet dat het je mening is, maar ik ben bang dat je zo blijft hangen in je "imago" dat je jezelf vergeet. Zal mezelf even quoten voor het geval dat het niet gelezen is.

5. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het niet mee eens want eigenlijk bekritiseerd ze het gedrag

6. Elcie

Lid geworden:
    16 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo wordt de meeloper geboren
    Sorry dat ik je zo noem, sorry als je het een beledeging vind, en mijn oprechte verontschuldeging dat ik het zo flauw zeg. Maar dit op het moment is mijn mening.

Ik ben erg van mening dat mensen niet op uiterlijk, smaak, kleding of afkomst moeten oordelen.
    Een vrien van mij bijvoorbeeld. Hij geeft ook veel om zijn imago. Hij is een best goeie rapper en wil er ook graag beetje "Gangsta" achtig uitzien. Grotendeels van zijn vriendengroep ziet er ook zo uit.

Toch, zou hij met mij, en bijde helften van mijn vriendengroep moeiteloos kunnen omgaan. Sterker nog, hijs verliefd geworden op een "echte" Gothic.

Dus hoe erg je ook bezig bent met je uiterlijk, met je gedoetjes en prutjes.
    Een ander er op afkeuren omdat hij niet precies als jouw is vind ik ernstig
    Want met die jongens gaf je net al aan dat ze niet altijd even prettig zijn. Maar toch mee om gaat omdat het "jouw type" jongens zijn. Tuurlijk, iedereen kan "soms wel aardig zijn". Vind maar eens mensen die het altijd zijn jongen.

Met andere woorden ik denk niet dat je de groep vrienden hebt omdat je ze leuk of aardig vind, ik denk dat je bij ze bent omdat je niks anders kan vinden wat genoeg op jezelf lijkt.
    En ik denk dat je dan naar de verkeerde mensen zoekt.

Naja, nogmaals. Mijn excuses voor mijn ruwheid, mijn mening weet je nog?

7. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Reptar, ik word bijna bang voor jou, jou mening over mensen die iets afwijkender zijn als jou laat mij echt schrikken.
    Jij zegt dat mensne jou beledigen maar zelf doe je het ook. Brrrr....

8. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar het is zijn mening, dus dan mag het. :eyes: :wink:

9. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh ja, helemaal vergeten. Wat dom van mij :see_no_evil: :mask:

10. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, binnen een halve dag 3 pagina's erbij. Jongens, het gaat hier over mensen hoor! Maakt het echt zoveel uit hoe iemand gekleed is? Kalmeer en respecteer! Er zijn wel ergere dingen op de wereld dan het feit dat iemand er graag bij wil horen, of mooi wil zijn. Waarom wil iedereen toch zo graag andere mensen in een hokje proppen en roepen diezelfde mensen vervolgens "ik pas niet in een hokje, ik ben gewoon mezelf!!!" Jezelf zijn is ook een hokje, al zijn we dan toch aan het indelen. Als imago zo belangrijk voor je is als je 15 bent, hoop ik voor je dat je het red in de grote, boze wereld. Wat is meelopen? Wie loopt er met wie mee? Al zie je 2 goth's, wie is er dan ooit mee begonnen? Maar belangrijker nog, wie kan het in vredesnaam wat schelen?!

En, als je dan toch zo nodig niet met iemand met een hanekam gezien wilt worden, bedenk dan wel dat dit juist degene zijn die alles en iedereen respecteren. Als je niet met zo iemand gezien wilt worden, voel je jezelf dus klaarblijkelijk te min ervoor. Punkers studeren ook, weet je?

11. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    @Iram-Utixo: amen to that :bow:

12. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die er mee op willen vallen. maar je maakt nu een groot vooroordeel. dat ALLE in zwart geklede mensen of mensen met lang haar gelijk goths zijne n dat ze ook allemaal op willen vallen... dat is niet zo Gothic is een "levenswijze" ze houden van mooie dingen in het leven die veel mensen weer verdrietig zouden vinden, kunst, muziek, kleding, geschiedenis etc. maar dat doet er verder niet toe. niet iedereen in het zwart gekleed en met makeup of "aparte" kleding is gelijk depresief, en wat zou dat nog . heb je je eigenlijk wel eens in andere mensen verdiept.

En dan heb je het nog over leren... Zou het niet heel mooi zijn als je met mensen omgaat of iedergeval wardeert om wie ze zijn , juist daar leer je veel van, en als je intresse in andere mensen toont zullen ze ook jou meer warderen.

weet je waarom veel mensen die jij "goths" noemt niet altijd even vrolijk over komt ? door mensen als jou. omdat ze altijd door wel een paar mensen na geschreeuwd worden, en nog erger mishandeld wat ik dus zelf heb meegemaakt. maar waar gaat het nou eigenlijk om? om de kleding om andere intresses? moeten mensen daarom maar de grond in getrapt worden ???? maar dat betekent niet dat ze ook somber zijn, het zijn juist heel vaak mensen die heel veel plezier en lol hebben in dingen die kleine dingen respecteren, en dus vooral mensen.

en je bent zo bezig met je mening uit te leggen want die moet iedereen begrijpen, als je een normaal mens bent probeer jij de mensen die jij o zo raar vind te begrijpen

13. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    idd Irma-Utixo, ik zie er volgens vele ook anders uit dan de meeste aangezien ik een flinka tatoeage op mijn rug heb die vooral in de zomer nog wel eens te zien is en wat zichtbare piercings, een hele goede vriendin van me is wat veel mensen "kak" noemen, als we op straat lopen kijken mensen ons ook altijd met grote ogen aan en mensen uit haar familie vinden het maar vreemd dat ze met me omgaat.
    Maar we hebben altijd enorme lol samen. :smiley:

14. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem moet ik wel toegeven dat ik iemand ben die het heerlijk vind om mensen uit te dagen. Ik voel me goed als ik nagefloten word, of als ik een positieve opmerking krijg over mijn (intiem)piercing. Ik zal echter nooit seksy kleding aantrekken omdat ik ga stappen. Ik trek het aan als ik er zin in heb. Maar als mensen negatief over me praten, ja, jammer dan, die tijd ligt ver achter me. Misschien ben ik zo gevormd doordat ik zelf altijd het zwarte schaap was, misschien ben ik het gewoon. Het enige wat ik weet is dat ik geen respect ga afdwingen door middel van kleding, en zo ook niet naar andere kijk. Mijn kennissen groep is groot en verschillend, ik heb het naar me zin met punk, en ik ben blij als ik disco dans. Je zal me alleen nooit in een discotheek vinden, de mentaliteit van de mensen daar staat me niet aan. Ja, in Breda vond ik ooit een leuke disco, maar daar zijn volgens mij de mensen ook veel vriendelijker.
    Het Westland staat bekent om het asociale, racisistische gedrag van velen. Afentoe schaam ik me ervoor dat ik er woon.

Of het nou komt door mijn sociale opleiding, of het feit dat ik me redelijk snel erger, ik weet het niet, maar ik sta er versteld van dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn, echt waar.

15. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gewoon een hele goede kijk tegen mensen en het leven. ik weet niet of dat met opleiding te maken heeft dat hoef je er niet voor te hebben lijkt mij. je bent gewoon een persoon die verder kijkt dan alleen naar de verpakking :wink: en dat is juist goed.

als ik mezelf in een hokje zou moeten stoppen ben ik meer hard rocker/metal gassie :stuck_out_tongue_winking_eye: haha maar ik hou er niet van om mezelf als ingredient te noemen. ik ben gewoon ik, net zoveel persoon als bijna ieder ander. ik ga met metal gasten om, goths, gabbers, punkers, apres ski , hollandstalig, donkere mensen etc etc etc om maar een voorbeeld te noemen. het is juist leuk om andere gedachten te horen van mensen want daar leer je weer van, en dan valt het op dat we helemaal niet zoveel verschillen en het gewoon leuk met elkaar kan hebben ongeacht leeftijd, uiterlijk, kleur of intresses

Deel Deze Pagina