Manon bedankt!

Discussie in 'Site Updates' gestart door Annemarie, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Wegens diverse omstandigheden is in overleg besloten dat ons modje Manon (mdehond) voorlopig haar moderatorschap erbij neer legt. Op een weekje na heeft ze zich twee jaar lang ingezet voor onze community. Langs deze weg willen we haar nogmaals bedanken voor haar altijd positieve inzet en vrolijke noot achter de schermen. We zullen je heel erg missen Manon, hopelijk zien we je nog vaak als lid verschijnen!! :wink: Bedankt! :bouquet:

2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    We zullen je idd erg missen Manon, je was een geweldige collega!!

3. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Modje af

Sinds gister ben ik hier geen modje meer... An en Mis hebben mij eruit gezet :wink:

Nee, even serieus... Ik heb besloten om te stoppen met mijn modjesschap. Ik deed het met onzettend veel plezier en het is voor mij ook best een zware beslissing geweest. Heb er al een tijdje over gesproken met An, maar ben iedere keer gewoon weer lekker verder gegaan.
    Alleen vorig weekend heb ik besloten om er toch mee te stoppen.

Ik heb het op het moment erg druk. De verhuizing van augustus heeft veel impact op mij gehad en nu nog steeds eigenlijk. Er zijn nog zat kleine dingen die gedaan moeten worden en daasr blijven we tegenaan hikken. De tuin moet nog helemaal aangelegd worden, het is helaas geen tuin van 5x5, maar een tuin van 15x25...
    Sinds 7 maanden heb ik een nieuwe baan, ik ben sinds een paar weken in een andere functie/vestiging aan het werk wat voor mij een enorme uitdaging is. Moet mij daar echt bewijzen en dat is iets wat ik niet wil verpesten. Tevens zijn wij natuurlijk ook bezig met onze bruiloft voorbereiden. Ook spelen er wat vervelende familiekwesties in mijn schoonfamilie en dat zorgt ook voor het niet lekker in mijn vel zitten.

Maar goed, het leventje hier gaat nu in een treinvaart hier, dus heb een aantal "verlichtingen" even in de ijskast gezet. Ik weet dat ik weer terug kan komen als modje als het allemaal weer wat rustiger is hier. En van dat aanbod ga ik zeker weten gebruik maken over een tijdje!!!

Ik wilde het hier in ieder geval even open en eerlijk mededelen. Mijn mening: daar heb je meer aan dan dat je weer allemaal verhalen en speculaties krijgt.

Natuurlijk zal ik als lid hier actief blijven, want ik draag het DF een warm hart toe...

4. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen je erg missen als modje Manon :bouquet: Maar gelukkig blijf je wel lekker actief op het DF!

5. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier met je drukke leventje, en welkom bij de saaie blauwe naampjes :wink:

6. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het natuurlijk al maar toch wil ik nogmaals zeggen dat we je echt wel zullen gaan missen :wink: Neem even lekker de tijd voor jezelf en we zien je vanzelf wel weer verschijnen bij het modjes team :bouquet:

7. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer Manon :pensive:
    maar soms gaan andere dingen even voor

Succes met je nieuwe baan en we hopen je gauw weer met een groene kleur te zien
    :yum: groen is cool :yum:

9. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je veel succes wensen met je cariere en de andere dinger erom heen.

10. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen je missen als modje Manon..
    Heel veel succes met je baan en alle drukke dingen die eraan komen!

Knuff

11. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik zal je erg missen achter de schermen, maar vind het fijn dat je nog wel aanwezig zult zijn op het forum!
    Nogmaals heel erg veel succes met alles wat je te wachten staat, en we zien je wel weer een keer groen worden! :wink:

12. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien wel jammer dat je geen mod meer bent, maar ik vind het echt tof dat je nog blijft als gewoon lid. Op andere fora zie ik wel eens iemand voorgoed weggaan, en dat is echt niet leuk.
    Succes met alles!

13. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat jammer! Je hebt het gelukkig met veel plezier gedaan en helemaal weg ben je niet. :sunglasses:

14. hondenfan13

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de 2 jaar hier als mod.. gelukkig zien we je nog als "gewoon" lid.
    :bouquet:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Annemarie
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    3.978
  2. Annemarie
    Reacties:
    16
    Weergaven: