Lange afwezigheid

Discussie in 'Site Updates' gestart door Shiver911, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal.

Bij deze kondig ik mijn tijdelijke vertrek aan :wink:
    Zondag 23 maart (volgende week dus al) vertrek ik voor 6 maanden naar Nieuw Zeeland waar ik zeker 4 maanden stage ga lopen voor mijn studie in Wildlifemanagement en de rest van de tijd zal rondreizen (en veel fotograferen :dancer: ). Dit zal betekenen dat ik gedurende deze periode maar heel beperkt (een computer met) internet tot mijn beschikking zal hebben (ontvangst van internet is niet echt super op kleine onbewoonde eilandjes buiten de kust van Nieuw Zeeland :wink: ). Ik kan dus niet meer het dierennieuws voor jullie bijhouden en mijn taken als moderator komen dit half jaar stil te liggen.
    Jullie moeten het dus even zonder mij doen. Hopelijk kan ik af en toe de apparatuur en tijd vinden om even snel langs te komen en jullie van updates te voorzien (houd Chit Chat-Fotografie in de gaten :wink: ).

Alvast veel plezier op het forum het komende half jaar en maak het de modjes en admins niet te moeilijk :wink:

2. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt zo geweldig voor je! :ok:

3. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier daar :wink:

4. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    echt super voor je, heel veel plezier!! :ok:

5. poeleke

poeleke Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Super!! Heel veel plezier daar en ben benieuwd naar je foto's en eventueel reisverslag!
    :smiley:

6. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel plezier daar!

7. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal :smile:

8. vlekje_lover

Lid geworden:
    8 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier!

9. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuw Zeeland is een prachtige land!! Wij zijn er ook heen geweest voor een maand. Tijdens onze reis door Australie van 6 maanden.

Heel veel plezier! Ik ben heel benieuwd waar je allemaal naartoe gaat. En natuurlijk ook naar de foto's :grinning:

10. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel plezier dan Shiver!!

11. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!!
    Mijn stage gaat op zijn vroegst op 8 april pas beginnen, dus ik heb nog lekker 2 weken voor mezelf.
    Ik ben dan ook al flink wat dagen bezig met het zoeken naar leuke dingen (ik kan beter zeggen: een selectie maken van de leuke dingen, want er is zoooveel te zien en te doen) en het begin van mijn route uit te stippelen en de reizen en overnachtingen te reserveren.
    :dancer:

12. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Jordi, je vergeet iets belangrijks te vertellen. Jordi zal namelijk een reisverslag bijhouden op zijn DF-site (mits hij toegang heeft tot internet) dus daar kunnen we allemaal zijn reisverhalen lezen :ok:

Ik vind het nog altijd een heel erg raar idee dat je over paar dagen gewoon al weg gaat en dan ook nog een half jaar. Echt vreemd.
    Oh, als je een adres hebt waar ik post naar kan sturen moet je dat ff mailen :smiley:

13. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Er zullen inderdaad uitgebreide verslagen op mijn df-site komen te staan. Maar natuurlijk zal ik ook zo nu en dan een foto verslag op het forum zetten.

Ik zal de komende tijd waarschijnlijk geen adres hebben waar post naar verstuurd kan worden. Tot en met 8 april ga ik Nieuw Zeeland ten noorden van Auckland afreizen waarbij ik van hostel naar hostel hob. Op de meeste plaatsen zal ik dus niet langer dan 4 dagen zijn (en post kan er nog wel eens één of meer weken over doen :wink: ).
    Daarna is de kans ook groot dat ik veel moet reizen om bij verschillende projecten te helpen. Ik ben de komende tijd dus gewoon dakloos :wink:

14. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar hoe moet ik je dan een verjaardagskaart sturen? :confused:
    Oh, mail me anders ff je adres van je huis in Purmerend :grinning: *Femke krijgt ineens een leuk idee* En zodra het er dan naar uit ziet dat je 4 weken lang hetzelfde postadres hebt, dan moet je dat maar laten weten (als je dan tenminste ook internet hebt om het te laten weten :wink: ). Zeg Jordi, het is maar ingewikkeld dat je naar de rimboe gaat :raised_hand: :stuck_out_tongue_winking_eye:

15. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het is zeker ingewikkeld. Een verjaardagskaart sturen naar Nieuw Zeeland is eigenlijk niet echt mogelijk :wink: Ik kan niet garanderen dat ik gedurende die periode ooit 4 weken hetzelfde postadres zal hebben, maar ik zal je in ieder geval mijn adres in Purmerend mailen.
    Dit jaar zal ik mijn verjaardag dan ook maar gewoon overslaan :wink:

16. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel plezier daar! En we zullen je missen hier :wink:

17. lolgirl

lolgirl Dierenliefhebber

Lid geworden:
    21 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit verhaal ken ik! Ik en mijn vriend hadden ook een postadres bij een gebouw (in Sydney) waar je gewoon je reizen kunt boeken en werk kunt zoeken en bagage tijdelijk kunt laten bewaren. Wij hadden boetes gekregen, omdat wij met onze auto per ongeluk door tolpoorten hebben gereden zonder te betalen. En daar kwam er nog 3x rentes bovenop, omdat we veeeel te laat waren met betalen. Uiteindelijk al die boetes niet betaald. Ik had mijn verjaardagkaart pas in juli in mijn handen, terwijl ik in mei jarig ben.

@Shiver, als je wilt mag je me PBen voor mijn website over reis door Australie en Nieuw Zeeland. En dan mag je mij altijd dingen vragen over Nieuw Zeeland (en Australie).

18. geitje

Lid geworden:
    13 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt kei leuk voor je! :ok: Heel veel plezier daar. Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen. :smiley:

19. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat leuk voor je Shiver :smiley:. Dat zal een hele ervaring voor je zijn. Heel veel plezier!!!!

Je komt toch wel terug he :confused:

20. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als het goed bevalt moet ik daar nog maar eens goed over na gaan denken :wink:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Shiver911
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.902
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina