Koos obstipatie?

Discussie in 'Katten' gestart door Koos_Pleuntje, 4 jun 2011.

1. Koos_Pleuntje

Lid geworden:
    4 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,
    Ik ben nieuw op dit forum. Via google kwam ik op. Koos eet vandaag niet (vanochtend nog wel) en eten is alles voor hem. Hij begroet mij ook altijd als ik thuis kom en vandaag was er geen groet. Hij ligt maar onder het bed. Hij heeft wel vaker wat last van obstipatie, maar dat is maar even (na schapenvet is het dat opgelost) en hij blijft altijd eten. Hij is 10 jaar en niet echt bewegelijk, wel lenig. Mijn katten zijn me alles, dus als er wat mis is maak ik me gelijk zorgen. Hij heeft wel gepoept vandaag. Toch heb ik het idee dat hij last heeft van obstipatie, want het is daar gevoelig. Kan het wat anders zijn?

Groetjes,
    Anoeska, Koos & Pleuntje

2. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Het gedrag van je kat lijkt pijn aan te geven. De oorzaak daarvan kan vanalles zijn, dat kan ik vanachter de PC niet beoordelen.

Ik raad je aan om je DA te bellen en hem je vraag voor te leggen. Met wat aanvullende vragen door iemand met een goede medische achtergrond is het makkelijker om vast te stellen of dit spoed heeft (bijvoorbeeld verstopte plasbuis) of dat je dit nog een dagje aan mag kijken. Het is helemaal niet gek om over zoiets te bellen.

Beterschap met Koos!

3. Koos_Pleuntje

Lid geworden:
    4 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Gisteravond ging het al beter: hij ging weer eten en drinken. En op een gegeven moment kwam hij bij mij op de bank liggen en mocht ik hem masseren. Dat deed hem geen pijn, hij spinde zelfs. Vanochtend is hij weer de Koos zoals ik hem ken. Maar ik moet toch van de week met Pleuntje naar de DA voor de jaarlijkse inentingen. Dan raadpleeg ik DA toch even en neem hem als het nodig is mee.

Gr. Anoeska, Koos & Pleuntje

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. dianavh
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.193
  2. roel peeters
    Reacties:
    8
    Weergaven: