Kilian

Discussie in 'Pet's Heaven' gestart door Jeffy, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen met Wizz naar het asiel, kijken wat er zat en of we misschien wat vrijwilligerswerk konden doen. Toen ik je in het asiel in je kennel zag zitten viel je me gelijk al op. Toch liepen we eerst door naar de andere kennels. Daarna liepen we weer langs je kennel. Ik kwam bij je staan, ging op m'n hurken zitten en jij legde je poot in mijn hand. Zo heb ik zeker 10 minuten met tranen in mijn ogen gezeten. Daar was die klik waar je wel eens over hoort. Jij hoorde bij mij.
    Nadat we een wandeling hadden gemaakt om elkaar beter te leren kennen wist ik het nog zekerder. Het enige probleem was nog, mijn ouders ompraten. Na een paar dagen nadenken zeiden ze tot mijn grote verbazing ja! Het kon niet meer stuk, ik mocht mijn eigen hondje ophalen.
    En geweldig was je. De klik die ik de eerste keer voelde is nooit meer weggegaan. Jij was mijn alles. Andere mensen die je kende vond je leuk, maar niemand was zo leuk als ik was.
    Je was “helaas” niet de perfecte eerste hond. Je vond andere honden maar wat eng en joeg ze met een grote mond weg. Behalve puppy's, als die in het spel waren was er niks van die grote mond over. Je ging er met je staart tussen je poten vandoor! Ook medisch gezien was je niet erg gelukkig. Oogproblemen, darmproblemen noem het maar op.
    Gelukkig kreeg ik vrij snel nadat ik klaar was met school mijn eigen huisje in Rhenen. En na een poosje kwam er nog een andere man in mijn leven, Daan. Dat deed niks ten onder van mijn liefde voor jou. Na wat aftasten bleek je Daan ook geweldig te vinden. Net zo geweldig als mij zelfs! Of kwam dat door de koekjes? Vast niet alleen.
    Op een gegeven moment kreeg je erge last van je rug. Je kon er bijna niet door lopen. Nadat we foto's hebben laten maken bleek je spondylose te hebben. Erg vervelend maar gelukkig was je er al weer bovenop na een aantal accupunctuurbehandelingen. Je werd wel wat ouder en stijver maar je dagelijkse wandelingen deed je nog met plezier.
    Toen kwam de dag dat we gingen verhuizen naar Delft. Een hele verandering maar voor jou een goede denk ik, ondanks dat we geen tuin hebben hier. Nu geen moeite meer met het gescheiden houden van jou en de poesjes. Jij beneden, de poesjes boven en er kwam meteen een heleboel meer rust in jullie.
    Toch werd je langzaam maar zeker steeds ouder. Je liep niet zo ver meer, maar achterin de bus naar het Delftse Hout of het strand vond je nog steeds geweldig.
    Op een gegeven moment werd je ziek, van de ene op de andere dag. De dierenarts vermoedde een prostaatontsteking, wat het ook bleek te zijn. Na een weekend antibiotica werd je alleen maar zieker. Het zou beter moeten gaan met die antibiotica maar dat was niet het geval. En dinsdags was je zo ziek dat we je hebben moeten laten gaan. Verschrikkelijk, maar het was beter voor jou.

Nooit meer zal je naar ons staren vanuit je mandje omdat je een koekje wil.
    Nooit meer kom je op schoot liggen als het eten op is.
    Nooit meer kunnen we je lekker knuffelen.
    Nooit meer samen uitwaaien.
    Nooit meer samen zijn.

Ik mis je jongen, ik had nooit gedacht dat ik iemand zo kon missen. Ik heb het gevoel dat er een stukje van mij dood is. Je was een lastige hond maar zo geweldig. Ik heb van je genoten en zal je nooit vergeten.

Slaap lekker lieve Killemans, we zullen je nooit vergeten.

2. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog heel erg veel sterkte met het verlies van je mooie manneke!

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Onwijs veel moed en sterkte toegewenst om dit grote verdriet te verwerken :pensive:

4. soapy

Lid geworden:
    17 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    veel sterkte ermee, wat een mooie hond

5. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel veel sterkte,het was een mooierd!! :cry:

6. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte :pensive:

7. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte Jeffy..
    Dikke knuffel

8. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte!!! :pensive:

9. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg veel sterkte.

10. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    enorm veel sterkte met jullie verdlies!!

11. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte Jeffy, Killian heeft een heel mooi leven gehad bij jou ik kan me heel goed voorstellen dat je hem ontzettend mist :pensive:

**knuf**

12. nathalietjuh

Lid geworden:
    9 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    3
    Ontzettend veel sterkte met dit enorme verlies!

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan me nog zo goed herinneren hoe blij je was toen je van je ouders (tegen alle verwachtingen in) te horen kreeg dat je Killian mocht hebben. Ik was echt zo gigantisch blij voor je want ik wist hoe gek je was op witte herders en ik wist hoe graag je een eigen hond wou en ik nog wist hoe groot die klik was! Ik was echt blij voor je.
    Niet dat het toen echt makkelijker werd. Hij heeft echt wat gesukkeld met zn gezondheid, arme Kil. En arme jij. Ik weet hoeveel hij voor je betekent en ik schrok ook echt zo erg toen hij zo plotseling in is geslapen.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet meis! Ik hoop dat het je lukt om het een plaatsje te geven.
    [​IMG] [​IMG]

14. Logan-San

Lid geworden:
    25 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel sterkte met dit verlies~!

15. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook van mij, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je bijzondere maatje....

16. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal.

17. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat met de gedachte dat je een superbaasje was en dat Kilian het bij jou fantastisch heeft gehad(dat weet ik zeker!), het verdriet toch wat dragelijker wordt.
    Heel veel sterkte met dit verlies.

18. Sheila

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Kippenvel jeff....
    Ik kan me nog herinneren dat je vaak riep dat je zo bang was voor de tijd als kil zou gaan...
    Nu was het dan zo ver.
    En ik kan oprecht zeggen; ik weet precies hoe je je voelt. :cry: :cry:

Heel veel sterkte meissie met dit enorme verlies.... :see_no_evil:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina