kat plast op baasje!

Discussie in 'Katten' gestart door otje&pluk, 23 sep 2006.

1. otje&pluk

Lid geworden:
    23 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik de hele avond met mijn kat op de bank zitten knuffelen. Er was niet iets bijzonders aan de hand. Opeens gaat hij achter me staan en begint hij over me heen te plassen/sproeien! Hij is nu 7 jaar en al heel lang geleden geholpen. Hij heeft nog nooit zoiets gedaan en ik weet ook echt niet waarom hij dit deed. Kan iemand mij meer informatie over vertellen? Het kan zijn dat hij naar buiten wilde, maar dan hoeft hij toch niet over me heen te plassen?

2. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    :laughing: :mask:

Ik heb geen idee, Sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

3. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verklaring kan zijn dat je kat op dat moment besloten had dat je helemaal van hem alleen moet zijn en dat wil hij dan duidelijk maken door zijn geur aan je af te geven.

4. ziralioness

ziralioness Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is absoluut abnormaal gedrag waar ik zelf geen reden voor kan bedenken... :pensive:

5. unionracer

Lid geworden:
    6 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kat heeft ook wel eens zoiets gebrobeerd. De gedragstherapeute zei dat hij me wrs wilde claimen. Ik heb hem als kitten zijnde met de fles groot moeten brengen, en hij was zo'n hele aanhankelijke plak kat, die het liefst je de hele dag volgt. Zij dacht dus dat daar de oorzaak lag.

Maar als je kat verder niet in huis sproeit, zou ik me niet zoveel zorgen maken, alleen de volgende keer opletten of ie het niet weer wilt doen.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. EmmaSophie
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    5.270
  2. Caroll
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    6.750