Ik kijk het ook nog hoor. En zelfde als jou, neem het ook niet op als ik het niet zou kunnen zien Vindt het alleen altijd zo lang duren voor de uitslag er is... Maar goed ze moeten ook hun centjes verdienen aan die stomme smsjes hihi.
Wij kijken het ook, als we dan thuis zijn tenminste. Vind het best leuk om te zien hoe dat sommige deelnemers zichzelf steeds verbeteren en 'groeien' in hun performance. Maar voor de uitslag e.d. heb ik geen geduld, daar ga ik niet op zitten wachten
Aaah ik ging gisteravond tv kijken. En ik had niet door dat het zaterdag was vanwege de vakantie. Heb het begin helemaal gemist. Maar lang leve internet.
Pff, vorige week Asnat eruit en nu Mirjam, terwij Bas en Neil echt heeel slecht waren. Jammer hoor dat de kijker zo beslist..... Ik ga trouwens 26 januari naar een opname van Idols
Ja Nikki is zo goed. Ik vond haar eigenlijk vanaf het begin al leuk. (En nee, dat zeg ik niet omdat ze nu in de finale zit, dat vond ik serieus.) Al heeft zel wel een beetje van haar 'stoere' look verloren door idols volgens mij.
Ik ben ook voor nikki. Als ik op zang moet beoordelen dan raakt nikki mij meer dan nathalie. Nathalie heeft niet echt iets unieks m.i. en komt op mij een beetje nep over en ook een beetje alsof ze zich al een winnaar noemt.
Nou ja, Nathalie heeft gewoon een dijk van een stem, haha. Maar daar moet je maar net van houden. Ik hou net iets meer van de stem van Nikki dan die van Nathalie. Maarja, je kan ook zo denken: Als Nikki wint zit ze wel vast aan een vervelend platencontract, dus kan ze beter niet winnen.
Nathalie en Nikki zijn even goed. Het gaat zaterdag echt om jouw smaak van liedjes! Vind ik tenminste!