Holland's got talent

Discussie in 'TV & Film' gestart door isiolo, 4 apr 2008.

1. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu voor de 2e te kijken omdat ik de Amerikaanse versie heb gezien.
    Maar het is en blijft geweldige tv. :grinning: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Meer liefhebbers ?

2. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren toevallig zitten kijken omdat ik erlangszapte. Het was inderdaad wel leuk. Het is gewoon ontzettend leuk om te zien hoe sommige mensen sommige dingen ontzettend goed kunnen. En ook leuk dat het niet om een bepaalde categorie gaat (zoals bijvoorbeeld bij idols of bij dancing queen). Als je ergens goed in bent mag je het laten zien. Dat maakt het programma veel afwisselender om naar te kijken in plaats van 100 mensen achter elkaar die niet kunnen zingen.

3. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zapte gister ook ff langs en zag dat zeer lenige meisje dat bij Cirque de soleil wilt. Damn, die was goed. Maar verder volg ik programma's op tv niet echt.
    Maar ik ben het wel met Benedictus eens: ik vind dit programma beter als al die andere "talentenshows" omdat je hier met elk talent kunt mee doen.

4. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Zag toevallig ook dat lenige meisje. Die was goed. Ook dat meisje wat zong.

Ik stoor me alleen aan dat die van Herman Renz daar zit. Het is m.i. weer een extra voorbeeld dat SBS6 hand in hand loopt met de circuswereld en daardoor ze idd geen objectieve schets geven rondom circussen. Voorbeelden genoeg daarvan.

Daarnaast word ik een beetje ziek van al die talentenshows.. er mag weleens wat vernieuwends op tv komen m.i.

Verder naturlijk wel interessant te zien hoe sommige mensen niet echt kritisch naar zichzelf kijken...

5. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Wordt je nou nooit moe van jezelf, dat je achter alles en iedereen wel iets dieronvriendelijks zoekt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ach deze show was verstand op 0 en kijken hoe mensen zich soms belachelijk maken :laughing:

6. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re:

Nee. Maar ik maak overigens hier zeer terechte opmerkingen hoor. Heb genoeg voorbeelden waarom sbs niet objectief is mbt circussen. De top bij sbs6 zijn namelijk vrienden met de directie van renz. Vandaar dat ze ook deze persoon gevraagd hebben voor die show. Elke keer dat wij bij renz staan en hart van nl ofzo is er, dan negeert die ploeg ons. Ze vertellen niet eens in de uitzending dat renz last heeft van activisten. En als ze dat vertellen mag de heer ronday zijn zegje doen maar wij niet. Nou ja.. goed.. vandaar dat ik het met sbs6 gehad heb wat betreft tv en ik die opmerking plaatste.

Verder zie de rest van mijn reactie van andere redenen.

Tsja.. soms denk ik wel eens... zouden die niet in bescherming genomen moeten worden...

7. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Isiolo eens dat je soms wat minder zwart moet kijken, zo kun je alles wel linken aan onrecht jegens dieren zelfs het eten van chocolade of het kopen van katoenen onderbroeken. Ik ben er vrijwel zeker van dat daarom zoveel mensen zo moe zijn van al die activisten, ik hoef ook niet elke dag te horen dat er activisten hier stonden, of daar weer de boel aan het verpesten waren, van mij mag er zelfs meer aandacht besteed worden aan de schade die ze aanbrengen door hun acties aan bv het mileu en het welzijn van de dieren waar zo genaamt het altijd zo voor hebben (en onbewust zorgen voor meer dierenleed)

Maar ben het wel met denatuur.nl eens dat je soms mensen moet beschermen als het om tv gaat. Het is toch van de zotte wat je soms ziet, wat meer intelligent vermaak zou vele malen leuker zijn. Zelf heb ik geen aansluiting dus kan geen sbs6 ontvangen, ik vond de amerikaanse versie hiervan ontzettend leuk! die flex girl kan ik wel 10x per dag bekijken.. wat een heerlijk wijf.. en lenig! en nog raak schieten ook :smiley: Misschien moet ik maar eens bij gemist.nl gaan kijken.

8. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Re:

Blijkbaar snap je niet dat mensen soms zo begaan zijn met de wereld dat ze overal het tegen komen en daar zich over ergeren. Is een andere discussie. Maar iig vind ik het een beetje stomme post... heeft niets met zwartkijken te maken...

Verder gaf ik alleen mijn mening. Dat jullie erover willen doorgaan best.. iig gaf ik gewoon wat redenen waarom ik dat programma niet zo kijk. Sommige mensen moeten ook altijd zeuren over waar ik voor sta... :wink:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. HGT2012
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    1.413

Deel Deze Pagina