hoera, nieuw lid!

Discussie in 'Spotlight' gestart door Xip, 18 feb 2013.

1. Xip

Xip

Lid geworden:
    18 feb 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben Xip en ik ben nieuw hier op het forum. In het dagelijks leven ben ik student en spendeer ik een groot deel van mijn tijd aan het zogenaamde 'studie ontwijkend gedrag' waarvan dit forum nu even het lijdend voorwerp is. Ik kom ook op veel andere fora en vind het leuk om dingen te leren over dieren, en dan in het bijzonder katten en paarden.

Ik zou dolgraag mijn eigen huisdieren hier ook voorstellen, maar helaas: wij (ik en mijn man) zitten in de oriëntatie fase wat betreft huisdieren. Op termijn willen we graag twee raskatten. Welke rassen het gaan worden zijn we nog niet uit. Ik heb als kind de allerliefste britse korthaar van de wereld mogen voeren en heb voorkeur voor rustige grote rassen, mijn man heeft voorkeur voor wat speelsere rassen die een betere naam hebben mbt gezondheid. Spannend dus wat het uiteindelijk gaat worden!

Daarnaast heb ik als kind en tiener 10 jaar paard gereden, ik ben destijds voor de studie gestopt, maar inmiddels kriebelt het wel weer om het toch weer op te pakken. Uiteindelijk zou ik heel graag een eigen paard willen, maar dat is echt een toekomst droom. Eerst ga ik eens mijn P halen (school) en daarna mag ik van mezelf als beloning weer wekelijks gaan rijden op een manege. Vanuit daar kijk ik wel weer verder. :wink:

heb je nog brandende vragen? Ik vind het leuk om te praten dus brand maar los! :eyes:

2. Marlon

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op het dierenforum Xip! :ok:

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden: