Hebben jullie wel eens meetings?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Ezri, 30 jan 2007.

1. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, mij maakt het ook niet uit zonder hoor. :wink: Vroeg het me gewoon af..

2. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal :grinning:

Wat dacht je van tikkertje spelen? :laughing:

3. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa gezelliiiiig :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Of verstoppertje, doet het altijd goed in een park! :stuck_out_tongue_winking_eye:

4. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het ook wel leuk vinden maar dan alleen zo het ene beetje meer naar het oosten moeten vind ik. Ik woon namelijk in Enschede en in de buurt van Overijssel, Drente en Gelderland zou ook nog wel mogen. Maar het idee is leuk natuurlijk!!!!

5. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    dit kleine kikkerlandje is nog behoorlijk groot hoor, dus zouden we het toch een beetje centraal moeten houden.

een picknick is heel leuk maar een beetje heel de tijd op een veld zitten zonder dat je iemand kent lijkt mij nou ook weer niet alles, niet iedereen praat zomaar met iedereen dus er moet wel wat te doen zijn, en er vormen altijd wel groepjes en het is niet leuk dat sommige personen onbewust afgezonderd worden van de rest met zn bolletje kaas ...

6. Ezri

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik blijf persoonlijk voor een hondenmegawandeling-meet, maar ja ik had er met mijn voorstel even niet aan gedacht dat natuurlijk niet iedereen hier een hond heeft. :wink: Het bijzondere aan dit forum is juist dat iedereen dieren heeft, daarmee zou je eigenlijk wat moeten doen. Dus bijvoorbeeld een meeting op een caviabeurs (bestaat dat?) houden voor alle mensen met kleine huisdieren, en dus een wandeling voor hondenbezitters. :smiley: Hoe cool is het om met 50 honden ofzo te wandelen, op bijv de Veluwe ofzo! Dat lijkt mij nou echt leuk. Bowlen enzo, tsja... ach. Mwuah. :wink:

7. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je kan natuurlijk niet met iedereen rekening houden dus mischien kunnen er over een tijdje meer dingen worden georganiseerd ofzo, Zo heb ik eens een topic gelezen op een ander forum die hadden vogel spotten georganiseerd (en ook al is het forum een paar 1000 mensen groot ze waren gewoon met zn 15e ofzo) dus alleen de liefhebbers deden mee. Ik ben dan niet echt een vogel liefheber dus het zou niets voor mij zijn, maar zoiets zou wel leuk zijn.

Mischien is het een idee bijvoorbeeld voor mensen die van fotografeen houden eens met een paar mensen met elkaar ergens een beetje mooie plaatjes schieten en dan hun eigen eten mee nemen ofzo of ieder wat klaar maken of een picknick, kost niks iedereen heeft wat te doen en je kunt kletsen, om dus maar een voor beeld te noemen. zoiets zou ik wel leuk vinden. offfuh schaatsen dat is ook niet duur

8. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 1 keer een picknick gehad in het julianapark en toen vielen er geen stiltes, daar was het onderwerp voornamenlijk baby's ivm dat het van een ouderforum was maar dit zou bv voornamenlijk over dieren gaan.
    Je hebt iniedergeval een gespreksonderwerp. :wink:

@Bash, klopt dat iedereen dan genoeg voor zijn of haar eigen heeft maar als iedereen iets meeneemt ben je min of meer gedwongen om in contact te komen met elkaar wat vaak een goede ijsbreker is.
    Maar zelf meenemen kan natuurlijk ook.

9. Ezri

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn meetings tot nu toe: kroeg, kroeg, en nog eens kroeg. :wink: Erg leuk en absoluut geen stiltes. :smiley:

10. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, dan mag het van mij wel iets meer in de buurt van Zeeland/Brabant. :grinning: Ik denk dat het heel moeilijk wordt om iets te zoeken wat iedereen die wíl komen ook lúkt om te komen i.v.m. de afstand. Voor mij is Utrecht ook heel ver en ik ken niet echt iemand die hier in de buurt vlakbij woont geloof ik. Ik moet ook nog maar zien hoe ik er zou moeten komen.. Of ik zou het moeten combineren met iets, familie woont er wel in de buurt! :smiley:

Een hondenwandeling zou inderdaad leuk zijn, maar niet iedereen heeft natuurlijk een hond. Je kan wel een keer zoiets apart organiseren en dan kan de knaagdieren-afdeling van het DF afspreken op een beurs ofzo. :smile: Maar één grote meeting waarbij iedereen iets te doen heeft is natuurlijk altijd leuker! :sunglasses:

Laden...

Deel Deze Pagina