Hebben jullie wel eens meetings?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Ezri, 30 jan 2007.

1. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed maar wat voor activiteiten had je in gedachten dan ?

er kunnen toch ook wat kleine meetings gehouden worden? ik snap dat mensen uit friesland niet naar brabant kunnen komen zo makkelijk, is het geen idee dat diegene ook gewoon met mensen uit die buurt een meeting houden, hoeft toch niet allemaal tegelijk en in 1 keer ?

Er zijn zoveel dingen die je kan doen.. Dierentuin, wat jakkuros zei, het strand, terasje pikken ergens, bbq,een beurs, etc etc

zo ben ik wel eens naar rattendagen geweest, dan ga je met een clupje mensen bij 1 iemand thuis. ligt eraan natuurlijk hoeveel mensen er worden uitgenodigt en hoeveel plek er is. altijd heel erg gezellig, beetje kletsen enzo en heel veel lol, vaak namen mensen ook hun eigen rat geweest.

en ik ben een paar keer naar iemand geweest die een meeting in zijn tuin hielt (30 mensen ongeveer) iedereen liet weten wat hij of zei meenam kwa eten of drinken, zodat er natuurlijk wel genoeg was en niet te veel. soort amerikaans zeg maar. dat heb ik een keer met een Bbq gedaan, en een keer allerlij hapjes die iedereen zelf had gemaakt of mee genomen

2. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt natuurlijk ook nog de kalender op dit forum :sunglasses: . even als voorbeeldje de honden tentoonstelling in eindhoven in februarie, dan gewoon navragen wie er naar toe gaan als je daar ook heen wilt en daar een kleine meeting houden

3. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee erachter is leuk, maar onthoud wel dat mensen ook nog kosten hebben voor het vervoer, het eten, het drinken. Ik denk niet dat dit werkt.

4. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je net zo goed een bowlingbaan afhuren ofzo. Ook gezellig.

5. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    als dan de helft niet komt is er iemand heel veel geld kwijt.

6. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet.
    Je opent van tevoren een topic, waarin wordt het gezet wie er zeker weet dat die komt, dan kijk je een week van tevoren hoeveel er zijn, je belt de bowlingbaan, reserveert en ieder betaalt voor zich.

7. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en de helft laat het op het laatste moment afweten ... dan kan beter iedereen 5 euro ofzo (ik zeg maar even wat) storten naar iemand die de bowlingbaan af huurt . zodat je er van op aan komt dat mensen komen. maar eerlijk gezecht vind ik een bowlingbaan niks...

8. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook maar een voorbeeld. :wink:
    Wat je zegt is wel een goed idee ja, dat je dan 5 euro of wat moet storten, zodat diegene op het laatste moment niet alleen voor alles op moet draaien.
    Karten is ook vet haha, maarja wat zouden jullie dan voor iets 'gezamelijks' willen?

9. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    lees mijn vorige posts maar eens :wink:. Karten is idd erg gaaf maar dat is niet echt iets gezamelijk vind ik, je moet wel een beetje met elkaar kunnen praten. mischien is paintballen of laser gamen wat ?

10. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jij doet.... maar praat jij onder het paintballen? Dan vertop je je toch om de tegenstanders te beschieten :smiley: :notes:

11. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    haha das waar :stuck_out_tongue_winking_eye: maar gaat toch makkelijker dan met een helm op ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

kom jij eens met een idee dan ?

12. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het verstandiger is om iets te kiezen wat geen of heel weinig geld kost, er zitten veel jongeren op het dierenforum en die zullen ook niet veel geld te besteden hebben.
    Het moet wel toegankelijk blijven voor iedereen.

Ik zat persoonlijk te denken aan een grote picknick bv in het Julianapark in Utrecht. (dat is centraal en goed bereikbaar)
    Daar is ruimte genoeg voor veel mensen en je kan dan ook met elkaar kletsen.

Iedereen kan dan iets meenemen, bv nr1, broodjes, nr2 kaas, nr3jam, nr. 4 plastic bordjes enz.
    Zo blijft het voor iedereen gezellig en goedkoop.

13. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het idee van Kelly idd erg leuk :ok:

14. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Of iedereen neem het spul voor zichzelf mee. Weet je zeker dat er genoeg is.

15. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar iets dóen is toch ook wel leuk? Ik bedoel, zitten in een park, wel gezellig maar goed, daar zit je dan.

16. GekGeitje

GekGeitje Dierenkenner

Lid geworden:
    3 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een ander forum hebben we dat al paar keer gedaan. Het was dan wel een klein groepje (ook een klein forum trouwens) maar dan gingen we gewoonpicknicken in het Vondelpark. De hele middag kletsen. Ging goed hoor.
    Maar je kunt eventueel ook iets van gezelschapsspellen meenemen ofzo, dan heb je iets te doen als het gesprek ff stilvalt :smile:

17. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bordspellenmiddag! Woei!

Meetings bij "ons" (het andere forum dus) liepen er meestal op uit dat we door de stad gingen sleuren en kroegjes afgingen.

Dat lijkt me alleen niet zo ideaal met jongere kinderen...:wink:

18. nousmax

Lid geworden:
    29 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een ander forum is er laatst een volgeplande meeting geweest Meest gehoorde opmerking achteraf was "Jammer dat er eigenlijk te weinig gelegenheid was om elkaar te leren kennen".

19. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Een picknick lijkt me gezellig! Leer je mensen wel een beetje kennen en kan je lekker spelletjes spelen enzo.
    Zou er ook de mogelijkheid zijn om je dier (bijv. een hond) mee te nemen? Ik denk niet dat het mij lukt (eerst maar in bijv. Utrecht zien te komen :stuck_out_tongue_winking_eye:, om dan Luckie nog mee te nemen wordt een beetje ingewikkeld), maar misschien andere mensen wel? Alhoewel; picknicken met honden = eten weg? :grinning:

Laden...

Deel Deze Pagina