Hebben jullie wel eens meetings?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Ezri, 30 jan 2007.

1. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best actief op het hamsterforum, en daar organiseren leden ook regelmatig een meeting. Ik ben er ook weleens geweest, maarja op dat forum ben ik al langer lid en ken ik veel mensen enzo. :smile: Wel gezellig hoor, maarja op dit forum ken ik ook niet echt mensen persoonlijk, hoewel ik via het hamsterforum best veel mensen ken, op msn heb en sommige ook in het echt heb gezien dus dat is wel weer anders.

2. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een meeting houdt moet je het centraal doen in het land zodat iedereen dezelfde afstand ongeveer moet afleggen. Voor vele is Haarlem of omgeving best een stuk rijden. Ik kom uit het Noorden, heb een auto tot mijn beschikking, maar andere die met de trein moeten komen hebben daar geen geld en tijd voor.
    Daarom is een centrale ligging veel beter. Je zou dan eventueel pendels kunnen maken zodat de mensen zonder rijbewijs mee kunnen rijden met andere.
    Een wandeling met honden is natuurlijk hartstikke leuk, maar je trekt dan een bepaald deel aan van het forum. Ik heb bijvoorbeeld geen honden en dan is een wandeling voor mij minder interessant. Ook de mensen met hamsters hebben weinig hieraan. Ik denk dat je daarom beter iets kunt organiseren waarmee je iedereen wat meer in mee kunt nemen. Dus niet echt een specifiek onderwerp zoals een hondenwandeling.
    Even voor de volledigheid, ik zou wel mee gaan hoor, puur om het feit dat mijn ouders honden hebben en ik een echte hondengek ben. Ik zou dan 1 van de honden van mijn ouders meenemen naar de meeting.

Ik ben dus zeker voor om een keer iets te organiseren...

3. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Meetings zijn bijzonder tof. Op het L*rge forum (nee, niets seksueels, gewoon, die pop merchendiser) hadden we geregeld meetings. Dit is een bijzonder hechte vriendengroep geworden, helemaal leuk :smile:.

Als ik kan, count me in.

4. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    net ongeveer elke muziekwinkel afgeweest in de regio. Niet te vinden. Even contact gehad met een flute en pipeband hier. Die adviseren om gewoon online te bestellen. Heb nu een beginnerset gekocht. Boekje + CD + tinwhistle in D + een losse tinwhistle in C. Dat schijnen toch de meeste gebruikte te zijn. En aangezien je ze niet kan stemmen op verschillende tonen heb je dus verschillende fluiten nodig. En ach, ik as nu 25€ kwijt. Dus valt nog mee :smile:

5. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je fluiten op de meeting Basch? :grinning:

6. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Ezri

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :smiley:

Over het kennen van mensen: mijn ervaring is dat je op een meeting toch weer opnieuw begint met mensen leren kennen, op een forum leer je elkaar nu eenmaal niet écht kennen.
    En over de hoeveelheid: Ik zit ook op een forum met 1800 leden ofzo, maar op zo'n meeting komen er maximaal 30 ofzo, dat is prima op zich.
    Een meeting is gewoon lachen als je eens wat mensen wil leren kennen en grappig omdat je de mensen achter de nicks ziet, maar op zich hoef je niet iedereen goed te kennen op het forum om toch een gezellige dag te hebben. :wink:

Ik denk dat als je echt wil dat een meeting door gaat, het initiatief bij de mods en administrators van het forum zou moeten liggen. Als die met elkaar afspreken dat ze allemaal gaan en een overzichtelijk topic maken met het plan, de tijd en wie er mee gaan, dan gaan er vast wel heel wat mensen mee.

8. mdehond

Lid geworden:
    27 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Het balletje is achter de schermen al opgegooid.

9. Ezri

Lid geworden:
    8 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een beetje centraal wordt georganiseerd heb ik ook wel interesse. :smile:

11. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Den Haag centraal of Rotterdam centraal ofzo?:smile:

Maar inderdaad, ergens in het midden des land is het mooist voor ieder.

12. Flowie

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Bummer Bummer ! zoiezo zal het voor mij te ver worden, :stuck_out_tongue_winking_eye: ik denk dat ik niet verder kom dan drenthe of friesland ! :O ! :stuck_out_tongue_winking_eye: ik kan het wel proberen bij mijn ouders, dat zal vast niet lukken.. hopelijk lukt het verder wel voor jullie ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

13. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een meeting echt leuk! :smiley: Alleen het probleem bij mij is m'n vervoer. Als we een meeting zouden houden, zou ik denk ik mijn ouders niet zo gek krijgen om me helemaal daarheen te brengen. Misschien zou ik het wel kunnen combineren met iets. Dus voor mij is het vervoer het grootste probleem, voor de rest: :sunglasses:.

14. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :smiley:
    Mij lijkt het ook wel een keer leuk om naar een meeting te gaan maarja hier is ook het vervoer een probleem. Het was al een wonder dat ik een keer naar groningen mocht.
    Misschien kan ik gebruik maken van het openbaar vervoer maar waarschijnlijk beginnen mijn ouders weer te zeuren (ik ken die mensen niet enzo... *zucht*)

15. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, 'k ben nog maar (net) 14! Dus openbaar vervoer in mijn eentje zit er niet in. Ik ken nog wel mensen 'live' die ook op het DF zitten, maar misschien gaan die niet (zijn nog maar pas lid), dus. Voor mij zou Zeeland te gek zijn, Brabant nog kunnen en de rest.. tjah.

Maar eerst maar kijken óf we het gaan doen! :grinning: Loop weer veel te hard van stapel!

16. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Ik ging op die leeftijd ookal wel alleen met OV hoor...

17. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik reis nóóit met het openbaar vervoer. Ik zou allemaal niet wéten hoe het werkt. Als ik nou elke dag met de bus/trein zou gaan, maar dat doe ik nooit! :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina