haarbalobstipatie ? Dringend!

Discussie in 'Katten' gestart door dianavh, 11 jun 2007.

1. dianavh

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Joske gaat al een paar dagen naar de kattenbak zonder ontlasting. Ik heb daar tot nu toe niet zoveel aandacht aan geschonken maar vandaag miauwt hij erg hard, braakt alles wat hij krijgt uit, hij eet en drinkt niet meer en zijn buik isheel erg gezwollen. Hij is een langharige gekastreerde kater die op het moment nogal wat haar verliest vandaar dat ik denk aan haarbalobstructie. Ik heb hem deze morgen een laxeermiddel gegeven maar ook dat heeft hij uitgebraakt. Moet ik mij heel erg veel zorgen maken en nu nog een dierenarts zoeken ?

2. -margriet-

Lid geworden:
    5 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou een da gaan zoeken (zie ook andere topics over obstipatie) . Er kan hem van alles dwars zitten, en het is gewoon zaak dat dat er uit komt!

Probeer wél of hij wil blijven drinken... en morgen gewoon direct op zoek!

Sterkte !!!!

3. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit kan wel eens spoed zijn!

4. dianavh

Lid geworden:
    11 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben deze morgen bij de DA geweest en het blijkt dat hij niet meer kon plassen door een erge vorm van blaasgruis. Hij was zichzelf al aan het toxiceren. Was er maar net op tijd bij. Dierenartsen zijn er toch niet voor niets, beter direct ernaar toe gaan als je wat ernstigs vermoedt

5. -margriet-

Lid geworden:
    5 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk... zie je? Zo heb ik Wuppie ook jaren terug voor half dood weggebracht.... :pensive:

Niet twijfelen, gewoon gaan! Beter 3 x teveel, als 1 x te weinig......toch??

Hopelijk is hij er snel van verlost! Beterschap!!!! :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina