Geld tekort om mijn paard te kunnen houden

Discussie in 'De Knuffelmuur' gestart door Mara2007, 17 nov 2022.

Tags:
  1. Mara2007

Mara2007 Nieuw Lid

Lid geworden:
    7 nov 2022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo lieve dierenvrienden. Ik ben 15 jaar en heb al ruim 4 jaar een eigen paard waar ik erg veel om geef, samen met mijn ouders betaal ik de kosten voor o.a. stalling, voer, verzorging en de dierenarts voor mijn paard. Omdat alles erg duur is geworden kunnen mijn ouders deze kosten niet meer betalen, daarom willen zij mijn paard wegdoen. Ik heb nu slapeloze nachten, kan haar niet missen. Naast mijn studie heb ik een bijbaantje in een supermarkt, maar dat verdient ook niet genoeg om mijn paard te kunnen betalen, daarom zoek ik financiële hulp d.m.v. Giften om de kosten van mijn paard te kunnen blijven betalen, zodat ik haar kan houden. Help mij alsjeblieft, ik kan mijn paard echt niet missen. Mijn bankrekeningnummer is NL51SNSB0933649266 op naam van Reuvekamp. Kleine giften zijn ook welkom, met dit geld kan ik mij even redden tot er een betere oplossing is gevonden om mijn paard te kunnen houden, alvast bedankt

2. Mara2007

Mara2007 Nieuw Lid

Lid geworden:
    7 nov 2022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 giften ontvangen, dat had ik niet zo snel verwacht. Bedankt daarvoor. Helaas is het nog lang niet genoeg om mijn paard een tijdje te kunnen houden totdat we een oplossing hebben gevonden. Hoop echt dat meer lieve mensen mij wat schenken.

3. Mara2007

Mara2007 Nieuw Lid

Lid geworden:
    7 nov 2022
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft help mij, ik ben wanhopig, wil haar niet kwijt :sleepy:

4. Mara2007

Mara2007 Nieuw Lid

Lid geworden:
    7 nov 2022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook geld schenken via Tikkie: Betaalverzoekjes via Tikkie

5. Mara2007

Mara2007 Nieuw Lid

Lid geworden:
    7 nov 2022
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen help mij alsjeblieft, ik wil mijn paardje niet kwijt, ik ben radeloos

Deel Deze Pagina