Even voorstellen, bing en hazel!

Discussie in 'Knaagdieren en konijnen' gestart door kellyD, 12 mei 2014.

1. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey allemaal, lang geleden dat ik hier ben geweest, zie dat het een en ander veranderd is.
    Hier ook, ik heb sinds kort twee hele lieve konijntjes erbij.

Bing (4 jaar)

En Hazel (10 weken)

Bing is hier gekomen via mijn vriend, hij was eerst zijn konijn maar aangezien mijn vriend in Denemarken woont en meer in Nederland is dan in Denemarken leek het ons verstandig om Bing naar Nederland te halen, na een autotrip van 7 uur die redelijk stressvrij was woont hij hier sinds twee weken.

Maar alleen is ook maar alleen dus hebben we Hazel uit de opvang gehaald, om de een of andere reden vind Bing leeftijdsgenoten niet leuk maar deze kleine wel, dus hebben we maar besloten om voor dit kleintje te gaan.

Aangezien ik op een appartement woon zitten ze op het balkon, ze mogen daar overdag ook gewoon vrij rondlopen, dat gaat gelukkig heel goed.

Dit is hun kooi en het balkon, nog voor dat de konijnen er in zaten maar dan hebben jullie een idee van hoe het er uit ziet.

misael vindt dit leuk.
  2. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Misael!
    Leuk om je weer eens te "zien". :wink:
    En inderdaad veel veranderd, ondertussen gescheiden maar gelukkig samen met mijn vriend, de meiden doen het goed en we hebben nu 2 katten ( Daisy (9 jaar oud, die ken je misschien nog wel) en Loki ( Die is nu 1 jaar oud) Mijn ex heeft Steffie en Lana gehouden. en ook nog twee gerbils genaamd Grijsje en Witje ( hebben mijn dochters verzonnen. :stuck_out_tongue_winking_eye: )

misael vindt dit leuk.
  3. Bo_Navajo

Bo_Navajo Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    7 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    43
    Welkom terug en die konijnen, wat een schatjes zeg :heart_eyes:

4. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank je wel!

5. Modwain

Modwain Speurneus

Lid geworden:
    27 apr 2014
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooie konijntjes, jammer maar begrijpelijk dat je ze buiten houdt. Zelf hebben we onze nijntjes binnen en dit is wel erg fijn omdat je dan kan aaien en gelikt worden terwijl je tv kijkt.

Wel leuk dat ze een buitenruimte met bescherming hebben door ze op een groot balkon te zetten.
    Nu weet ik niet of Bing en Hazel mannetjes of vrouwtjes zijn. Maar het is mooi dat ze leuk bij elkaar kunnen zittenn, hopelijk blijft dit zo.

6. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zitten buiten omdat we binnen ook twee katten hebben en ze dus niet zomaar los kunnen lopen, op het balkon wel en ze krijgen genoeg knuffels en aandacht, wij zitten ook met grote regelmaat buiten.

Bing is een gecastreerd mannetje, Hazel is een nog ongecastreerd vrouwtje.

7. Plumeau

Plumeau Moderator

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Welkom terug!

8. hellen69

hellen69 Moderator

Lid geworden: