Ja afgelopen vrijdag was erg leuk met Guus! Die past er trouwens goed tussen, dus als ze nog lama's zoeken! Ik vond de dating-spel het leukst!
Op youtube (zoeken op "lama´s guus meeuwis") kun je wel al een hoop van de laatste aflevering terug zien.
Re: Echt zo gigantisch mooi, dat deel van ruben van der meer en nicolai Uiteindelijk kon guus helemaal niet meer normaal verder zingen en die lach van patrick er ook telkens tussendoor Echt een van mijn favoriete afleveringen
Re: Ik ook Ze moesten telkens zo lang na denken om iets te verzinnen en dan was het toch niet echt bijzonder wat er uit kwam.
Re: Ik ook, maar 1 keer lag ik helemaal dubbel. De scène met de zoemer.. Dat Patrick gepest werd en met zijn moeder in gesprek was en toen ie zei dat ze hem een bloedneus hadden geslagen. ''Dat hebben we gefilmd, dat laten we nu zien''. Geweldig!! Ruben vd Meer sprong meteen op en rende richting Patrick =D> .
Re: Re: Dat was idd het enige momentje wat ik erg leuk vond. Marianne Theime bij de Lama's, dat belooft wat...
Wat is er met Marianne Theime dan? Ben gewoon even nieuwsgierig aangezien jullie zo reageren Ik ken haar namelijk niet.. misschien slecht van me maar ik verdiep me eigenlijk nooit zo in de politiek.
Opnames zijn geweest iig en het wordt vrijdag uitgezonden. @Spunky: Marianne Thieme is de voorzitster van de Partij voor de DIeren. Die zitten met twee zetels in de Tweede Kamer. Zie http://www.partijvoordedieren.nl
Zo mooi, Hoi ik ben Marianne. Ben je nou aan het barbecuen? *gooit bbq tegen de vloer aan* - Het waren maar vleestomaten...
Ik vond het niet zo leuk dat Arie erbij was, vond hem niet geweldig . Ik dacht echt van waar is Ruben Nicolai? Maar vond de spreekwoorden voor dieren wel leuk ''Je kan er geen kikker van, oh wacht even zit een flikker in me keel'' '' Een gestreepte koe maakt nog geen zebra''
Jan Vayne was er vandaag bij... Die snapt het concept Lama's ook niet zo heb ik het idee. Was wel erg lachen met de voorwerpen ronde!!! BTW: mijn zusje en ik vroegen ons af: Heeft die jan nu een pruik of hoe zit dat?
Ik twijfelde ook toen ik die coole reclame zag. Maar als ik zo keek naar de scheiding in zijn haar dan is het bijna onmogelijk dat het een pruik is, dus het lijkt mij sterk. Nu vertelde Marc Marie (van de wereld draait door) dat hij ook gevraagd was voor die reclame. In zijn geval zou hij thuis komen, iets zeggen met zijn herkenbare stem, en dan zou zijn vriend zeggen "je mag nu wel normaal praten". Waarna Marc marie een ´normale´ stem zou opzetten. Iets wat dus ook niet waar is, dus ik vermoed dat Jan Vayne ook niet echt kaal is.
THNX voor de uitleg Jordi. hihi, voor iemand die vroeger een shampoo reclame heeft gedaan, heeft hij nu wel echt vreselijk haar. Maar wat wil je ook als hij niks anders doet dan het opzij te gooien.
Re: Ja inderdaad, hij deed bijna niks anders dan zijn haar opzij gooien. Hij snapte het moordspel helemaal niet, hij moest nog vragen wat ie moest doen