Afwezige leden

Discussie in 'Vragen en Opmerkingen' gestart door chera, 1 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chera

Lid geworden:
    16 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis niet echt van levensbelang hoor, gewoon iets wat ik me afvraag.

Maar wat gebeurt er met het profiel/gebruikersnaam van mensen die al geruime tijd niet meer komen of zelfs nooit iets gepost hebben??
    Zal het even toelichten; ik zat namelijk van de week eens profielen te neuzen en het viel mij op dat er veel tussen zaten van mensen die al een jaar of langer niet meer waren geweest.
    Of mensen die helemaal nooit wat hebben gepost.

Chera

2. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Een aangemaakte geactiveerde account op het dierenforum blijft altijd bestaan, tenzij een gebruiker aangeeft dat deze verwijderd moet worden. Aangemaakte, maar ongeactiveerde accounts worden om de zoveel tijd verwijderd.

We vinden het belangrijk dat er aan het lidmaatschap geen verplichtingen zitten. Op vele fora moet je tenminste één keer in zoveel tijd posten omdat je anders niet meer welkom bent. Een postend lid is leuk, maar het moet naar ons idee wel spontaan blijven en op initiatief van de gebruiker zelf :wink: Iedereen is bij ons welkom!

Verder zijn we veel meer dan alleen een forum, er zijn tal van gratis toevoegingen waarvoor men niets hoeft te posten en toch gebruik van kan maken (e-cards, vraag &aanbod, quiz, dierennamen enz.). Daarnaast zijn er groepen meelezers/stille gebruikers, of mensen die na vele maanden na registratie pas weer terugkeren.

Zo zijn er nog veel meer factoren en daarom vinden wij dat we niet het recht hebben om bijvoorbeeld zomaar accounts te wissen. Geregistreerde leden worden sowieso iedere maand opnieuw gewezen op de site dmv de nieuwsbrief. Als ze langs willen komen is dat prima, zo niet dan geeft dat ook niks :wink:

3. chera

Lid geworden:
    16 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, vroeg het me zomaar af :wink:

Chera

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina