2 katten,1 kam

Discussie in 'Katten' gestart door appelsientje, 22 aug 2007.

1. appelsientje

Lid geworden:
    26 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie misschien al weten heb ik 2 katten die niet echt boezemvriendinnen zijn, ze kunnen elkaar niet af, de ene is een langharige kat en de andere een kortharige, het probleem is dat je ze allebei zeker 1 keer in de week moet kammen, maar de geur van allebei de katten zit aan die kam en dat vinden ze niet echt plezant.

Als we meubels hebben gekocht is het ook om het eerst erop gaan liggen of zitten.

we hebben onlangs een nieuwe tafel en banken gekocht en het stond hier nog geen 5 minuten of de ene lag op de bank en de andere op de tafel( wat eigenlijk niet mag, maar ja)

help :end: :end: :end:

2. Erga

Lid geworden:
    11 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me simpel op te lossen : een tweede kam bijkopen in een andere kleur, en dan heeft ieder zijn eigen kam. :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

3. .::Miriam::.

Lid geworden:
    15 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me aan bij Erga. Een tweede kam moet dat probleem oplossen. Die andere problemen....geen idee

4. Ailurophile

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan soms helpen om de geuren van de katten 'uit te wisselen' waardoor ze elkaar wat beter gaan verdragen.
    Maar als dit geen zin heeft, dan is een tweede kam inderdaad een goede oplossing lijkt me.

5. Wiskej

Lid geworden:
    10 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    2e kam kope treeske da de daar nog nie aan gedacht ebt.. :see_no_evil: :smiley:
    ma als prutske zen haar zo vuil en aant verklitten is zou'k ens naar de dierenarts gaan
    die kan hem dan trimmen, da kun je zo 1keer per jaar doen ent klittenprobleem is opgelost. Bij kortharige katten is da nie nodig.
    ma da probleem van die meubels begrijp ek nie zo goe :confused:
    mogen ze niet op de meubels?

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. x.Dreetje.x
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    5.487
  2. Electrocute
    Reacties:
    7