Zijn er nog meer mensen die dat doen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarijkeE, 14 apr 2010.

1. MarijkeE

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen hier die hier (3d) kaarten maken en wat doen jullie ermee?
    Ik geef ze meestal aan anderen voor wanneer er iemand bijna jarig is bijvoorbeeld.
    Was ik gewoon benieuwd naar

2. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het heel veel gedaan toen ik nog tijd had. Heb nog steeds veel spullen liggen maar doe er niks meer mee, moet er echt weer is tijd voor maken.
    Ik stuurde ze ook naar mensen toe wanneer ze jarig zijn, maar er zijn ook een paar plaatjes die gewoon te mooi zijn om op te sturen, dus die heb ik opgehangen.

3. SuuS!

Lid geworden:
    3 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maak er soms een maar dan om een reden (verjaardag,feest,geboorte) want anders wordt me kamer nog een grootere troep dan dat het al is!

4. kekavo

kekavo Dierenliefhebber

Lid geworden:
    18 feb 2009
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben ook een enthousiaste kaarten-maakster. Ik vind het een heerlijke bezigheid. Ik maak ze voor verjaardagen en andere gelegenheden waarbij je kaartjes verstuurt. En ook kaarten voor zomaar.
    Ik verstuur eigenlijk wel alles wat ik maak, maar als ze klaar zijn maak ik er wel altijd een fototje van, zodat ik wel kan terugkijken wat ik allemaal gemaakt heb.
    Ik ben er nog niet zo heel erg lang mee bezig, hooguit een half jaartje. Maar het is verslavend en erg leuk :sunglasses:

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. lilly
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    1.445
  2. WillyWonka
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    884