Winand en Shirley-update

Discussie in 'Catwalk' gestart door Shirley2danmaar, 27 feb 2010.

1. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een drukke periode ga ik weer proberen wat vaker op het forum te komen. Na zo'n flinke pauze moet er natuurlijk een update komen. Hier een paard foto's van het laatste half jaar van Winand en mij.

Het is een springgefokt paard, maarja alle begin is moeilijk.

Gelukkig gaat het ook vaak goed, vooral met sprongetjes rond de 40 cm...

Losspringen, zo springt hij dus een sprong met een galopbalk ervoor, in één keer...

Gelukkig kan hij ook omhoog springen en niet alleen ver...

Dressuren doen we ook nog steeds!

En na het werk lekker rollen

Kortom: Een hoop lol!

2. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou je moeten schamen dat je zo weinig op het forum komt ( :innocent: ) en vooral dat je zo weinig foto's van Winand plaatst is een kwalijke zaak.

Het blijft een mooi paardje om te zien en hij lijkt mooi uit te zwaren. Hij heeft dan misschien wel springgenen maar die zitten precies soms nog niet helemaal op volgorde :stuck_out_tongue_winking_eye: .
    Op de dressuurfoto's lijkt hij een beetje op je hand te hangen en z'n gewicht op de voorhand te plaatsen, maar dat kunnen momentopnames zijn. Uiteraard is hij nog jong maar je lijkt hem eerlijk te rijden dus dat komt helemaal in orde.

3. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk, hij is wat neerwaarts gebouwd en moet echt een keer omhoog nu. Deze foto's zijn van juni 2009. Inmiddels hebben we een andere instructie en ligt de nadruk ook meer op de achterhand. Wel lastig hoor, ik moet exact de juiste druk tussen been en hand aanhouden. Te veel en hij kruipt achter de teugel, te weinig en hij gaat hangen. Daarnaast is ie ook nog eens lekker aan het puberen en probeert hij op allerlei creatieve manieren onder het werk uit te komen. Net even de schouder indraaien, verkeerde stelling aannemen, terugkomen in tempo op de voorhand of een spurtje voorwaarts zodat ik mijn balans kwijt ben. En dan vooral die ondeugende kop erbij, ik moet er soms ook maar om lachen...

Zodra we weer een keer lessen in de buitenbak zal ik eens wat nieuwe fotootjes laten maken, ben benieuwd of de verbetering al zichtbaar is!

4. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hoop lol, daar gaat het toch ook allemaal om met paardrijden?
    Ziet er erg goed uit hoor! Hij heeft veel vermogen in het springen, maar kan dressuur zo te zien ook erg goed aan, een echte all-rounder :wink:

5. vlekje_lover

Lid geworden:
    8 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lief koppie heeft ie!

6. Sam89

Lid geworden:
    9 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw mooie foto's en wat een mooi paard. :heart_eyes:

7. moemoh

Lid geworden:
    17 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke foto's! Paard ziet er hoe dan ook heel tevreden uit, dus dat zit wel goed ....

8. Nouzie

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriend maakt de opmerking: " springt hij daar uit de trailer :laughing: "

Maar je hebt echt een heel erg mooi paard zeg!! Ziet er gaaf uit alle foto's, en hij kan erg mooi springen!!!

Laden...

Deel Deze Pagina