Winand de domme geluksvogel

Discussie in 'Paarden' gestart door Shirley2danmaar, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik gistermiddag op stal kwam zag ik mijn halster voor de stal van Winand liggen. Vreemd, meestal heeft hij dat ding om als hij in de wei staat. Toen ik het halster optilde zag ik dat een stuk was verdwenen, het stuk aan de zijkant, zeg maar het bakstuk. Paardlief stond gezellig te vreten in de wei.

Later hoorde ik het verhaal van de stalhouder. Een stalgenootje was aan het longeren en zag ineens Winand in de wei op drie benen staan, stalhouder erbij geroepen, die naar Winand toe. Winand had zijn halster om zijn nek hangen en had een voorbeen door het neusgat van het halster zitten... Gelukkig is Winand vrij relax en is hij niet in paniek geraakt. Door het halster los te klikken viel het er gelukkig al af.

Waarschijnlijk is met het halsterhappen het halster stuk gegaan. Natuurlijk krijgt mijn paard het dan voor elkaar om het ding om zijn hals te krijgen en er ook nog met een voet in de gaan staan :persevere: Verbazingwekkend genoeg heeft hij er helemaal niks aan over gehouden... Domme geluksvogel...

2. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Winand van jou :thumbsdown:
    Wat zul je geschrokken zijn na het horen van het verhaal.

3. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Met zijn domme hobbie is het maar goed dat hij zo relaxed en slim is om op hulp te wachten als het fout gaat! Gekke knol :grinning:

4. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik schrok inderdaad van het verhaal en ben meteen gaan kijken of alles goed zat, gelukkig heb ik niets kunnen ontdekken. Gelukkig is het een heel relax paard :grinning:

5. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje dat is schrikken gelukkig is het goed afgelopen :grinning:

6. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig paard :ok:

Misschien een safety halster? Of heb je zo'n peerd die die binnen no time af heeft?

7. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er maar vanuit dat dit een once-in-a-lifetime-experience was... Halster precies zo kapotmaken, om je hals heen krijgen en er dan ook nog met je been in gaan staan is volgens mij een kansloze opeenvolging van toevalligheden :laughing:

Vrees dat zo'n safetyhalster het niet lang uit houdt met die groep puberruinen in de wei, die slopen echt alles! Mijn halster van de Lidl (4 euro) heeft het nog het langs uitgehouden, zodra die er weer zijn koop ik een partijtje in :wink:

8. xJunior

xJunior Speurneus

Lid geworden:
    1 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het al voor me :laughing: Maar gelukkig dat hij er niets aan over heeft gehouden :ok:

9. Valerie

Lid geworden:
    4 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn allemaal oude topics die je terug naar boven haalt :eyes:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina