Wie weet wat de modekleren zijn voor aankomende zomer?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door LenM, 22 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen wat nou deze zomer precies de modekleuren zijn voor kleding?
    Ik heb al in de wehkamp en neckermann gekeken, maar dat lijkt wel een allergaartje :confused:

2. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het net op teenlife ook al gezet, maar hier mag iedereen ook meegenieten dan :grinning:

Ik heb eens rondgesnuffeld en kwam tot de volgende samenvatting: De kleding moet vooral romantisch, exotisch of erg vrouwelijk zijn bestaande uit dierenprints, jungleprints, applicaties van kristallen (kun je mooi mee vooruit :grinning:) of bloemen. Kleuren: goud, zilver veel geel, groen, paars en rood.

Ik heb de volgende linkjes voor je :ok:

Qua mode:
    Romantisch
    Jungle
    Zomertrends
    Zomertrends do's & don'ts

Qua accessoires:
    Tassen
    Zonnebrillen

Qua make-up:
    Make-up
    --------------------------------------------------------------------------------------------

Met de kleuren geel, groen, paars en rood van vorig jaar in m'n kast ben ik zelfs dit jaar wéér in. Joepie :laughing:

3. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook veel pastelkleuren zien hangen vorige week, beetje de knalkleuren van vorig jaar die dit jaar verbleekt zijn :grinning:

4. Nien

Lid geworden:
    1 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een leuke link!! Ben ook meteen even gaan kijken :smile:

5. Malie

Lid geworden:
    17 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dit weekend even de stad in geweest en zag eigenlijk vooral veel zwart, wit en roze, beetje retro achtige stijlen.

6. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt An :ok:
    Had ook al gezocht op Google, maar ik kreeg alleen maar rotzooi...
    Ik wilde het idd weten voor m'n sieraden :mute: :wink:
    Ik heb 2 zéér uitbundige sets ontworpen... in het turkoois en één in het olijfgroen met oud zilver. Het zijn best gewaagde kleurtjes en in 1 set zullen 500 kristallen (+ de rest) verwerkt worden, maar het is idd mode dus grote kans dat ik ze wel verkoop :wink:

Mode is deze zomer trouwens wel mijn smaak :wink: Leuk allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

7. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Help, ik denk dat ik een kledingcrisis ga krijgen!

Jungle en dierenprints zijn niet echt mijn favoriet. Die applicaties van kristallen en bloemen bevallen me gelukkig wel! Geel, groen, paars en rood staan mij voor geen meeeeeeeeter! Vrees dat ik een zomerslaap ga houden in een grot ergens...

8. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het in de winkels wel mee zal vallen met jungle en dierenprints eerlijk gezegd. Want volgens mij vindt het merendeel van de bevolking dat absoluut niets. Als winkelier kun je best meegaan met trends, maar ik denk dat de verkoop zwaar zal dalen als je je winkel alleen volhangt met zgn modieuze kledingstukken vol dierenprints. :grinning:

Ben benieuwd wat hier allemaal in de stad hangt :wink:

9. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    die hippie-achtige mode trekt mij wel :wink:

10. Plumeau

Plumeau Moderator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    29 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    77
    Doe mij maar een spijkerbroek met creme t-shirt :laughing:

11. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe niet aan de mode, ik kleed mezelf zoals ik wil en zolang ik het maar leuk vind, ook al is het heeel erg uit of in , daar kijk ik niet na , zolang ik het zelf maar leuk vind en waar ik me goed in voel

12. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook niet aan mode en trends. Ik vind dat zo onorigineel ten eerste (beetje na-apen wat andere zeggen), ten tweede moet je eigenlijk zelf trendsetter zijn en ten derde boeit het me niks. Ik doe net als monika. Gewoon kleding waarbij ik me goed voel. Draag spijkerbroeken of een trainingsbroek met een trui of een overhemd met daaronder een shirt. Meestal donkere kleuren (zwart, grijs, blauw). Of van dat woestijnkleur. En zelfs pas een felgroen shirt gekocht. Als het maar lekker zit en voelt.

13. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog kleren van 8 jaar oud ofzo...
    Ik haat kleren kopen...echt vreselijk..
    wel vorig jaar wat broeken gekocht (met 2 dezelfde van een paar jaar oud houdt het op een gegeven moment toch echt op :blush: )

Met de mode doe ik dus ook niet mee :grinning:

14. LenM

Lid geworden:
    21 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf ook niet hoor :wink: Ik bepaal ook mijn eigen mode, maar als je een modegevoelig product wilt gaan verkopen, moet je wel met de mode mee :wink:

15. mogwai

Lid geworden:
    4 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb begrepen vooral veel groen, veel rokken zoals die van natasha bedingfield in de clip en blond haar is deze zomer helemaal hot

16. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ieder jaar een paar kledingstukken uit de nieuwe collectie. Omdat er meestal wel iets moois van m'n smaak bijzit. Maar over het algemeen vind ik de mode maar prut.

Vorig jaar bijvoorbeeld heb ik echt zwaar moeite gehad om een fatsoenlijk paar schoenen te kopen, je werd doodgegooid met die puntschoenen. Van die pipogevallen waarin je voeten net super wortels lijken. Ik werd er helemaal gek van, want werkelijk íedereen liep ermee. En de een liep nog meer voor schut dan de ander :persevere:

Afgelopen winter moest je weer je broek in je (punt)laarzen proppen. En die broek moest dan zo strak mogelijk zijn aan de kont. Met het resultaat dat ik de hele winter tegen cellulitis en blubberbillen aan heb lopen kijken :eyes:

Dat soort vreemde massatrends ontwijk ik resoluut. Kan me daar echt niet in vinden. Verder ontwijk ik de klassieke modefouten: wortelbroeken (breed van boven, onder smalle pijpen), leggings wanneer je geen mooie kont en benen hebt, minirokjes, extreem lage heupbroeken, enz. enz.

Ik speel het liever op safe met mooie jeans of een mooie pantalon, met iets uitlopende pijpen. Ben gek op v-hals truitjes van fijne wol en basickleuren. Of truitjes met leuke prints. Iets waarin ik gewoon representatief voorkom en wat helemaal mijn stijl is :wink:

17. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik het volledig eens ben met Annemarie. :wink:

18. sjaan

Lid geworden:
    13 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Grappig, ik heb geen verstand van mode en ken jou niet persoonlijk...Maar ik herkende jou wel gelijk in deze stijl :smiley:

19. Jeffy

Lid geworden:
    23 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik eindelijk ook eens mee met de mode :ok: :grinning:

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina