Wie heeft er al eens drugs gebruikt?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door shesannie, 22 apr 2007.

?

Heb jij al eens drug gebruikt?

1. Ja

75 stem(men)
    100,0%
  2. Nee

0 stem(men)
    0,0%
  3. Wil het wel ooit proberen

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja

75 stem(men)
    100,0%
  5. Nee

0 stem(men)
    0,0%
  6. Wil het wel ooit proberen

0 stem(men)
    0,0%
  1. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog nooit gedaan. Omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb/had

2. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk alles wel gebruikt (behalve heroine) En heb met alcohol de grootste problemen gehad. Daar heb ik zelfs nu mediceinen voor om m'n lever weer normaal te krijgen.
    Alcohol is echt tig keer verslavender dan al het andere. Ik kan coke, speed, blowen, xtc, lsd etc etc etc allemaal goed doseren en recreatief gebruiken (1x per maand iets dus OF speed OF blowen OF paddos OF....) maar alcohol is echt veel lastiger. Daar blijf je mee doorgaan (tenminste ik wel)

Er is ook een tijdje terug een groot engels onderzoek geweest waaruit de conclusie eigenlijk was dat voor drugs de to 3 zou moeten zijn: Heroine, Alchol, Nicotine.

Wiet kwam oip 12 ofzo, speed op 10, coke op 5 of zoiets.

Maar ja. met alcohol word te veel geld verdiend door de overheid dus daar zullen ze niet zo snel wat tegen doen. Zelfde als tabak./

3. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en wil het ook nooit proberen. Op de lange termijn krijg je er alleen maar problemen van. De mensen die het doen moeten het zelf weten, maar mij krijg je er niet aan hoor!!

4. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor problemen op de lange termijn? Ik blow nu bijna 14 jaar en heb er geen problemen mee. Ik ken mensen uit de koffieshop die hele succesvolle bedrijven runnen of moeilijke studies doen en geen problemen hebben ermee.

5. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat misschien niet, maar ik ken genoeg mensen die er wel problemen van hebben (gehad). Zoals van school getrapt worden, verslaafd raken en het niet meer kunnen betalen, zodat ze maar op andere (domme!!) manieren hun geld bijeen willen brengen, niet meer weten wat ze doen etc.
    Maar als je het onder controle hebt is het andere koek ja :wink:.

6. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Verslavingen komen meestal van de Coke of heroine. Wiet bv is opzich niet verslavend. Je hebt ook geen afkickverschijnselen als je het opeens niet meer gebruikt.

En van school getrapt worden. Ja als je op school gaan dealen oid is die kans vrij groot. Maar verder kunnen ze je weinig maken (tenzij je je echt misdraagt maar dat komt meestal door andere dingen)

7. Juut13

Lid geworden:
    10 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken niet echt de soorten drugs, dus weet niet precies wat verslavend is en wat niet. Maar als je het onder controle hebt vind ik het niet zo erg. Alleen wil het zelf gewoon niet.
    Op mijn school was er dus gestolen uit tassen om geld te hebben voor drugs :confused:. Maar goed, ga daar verder niet zoveel over zeggen, da's niet zo netjes.

En ik vind het er ook van afhangen hoe jong je begint en hoe vaak je het doet.

8. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was 13 toen ik begon met blowen. Heb ook een tijd vrij veel geblowd maar kweekte het eigenlijk allemaal zelf.

9. Solane

Lid geworden:
    12 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook niet, gebruik geen drugs en ik drink ook echt zelden alcohol. Ik word beroerd van alcohol krijg meteen een lam gevoel in mn benen en het enigste wat ik dan nog wil is mijn bed in :smile: dus ik vermaak me met stappen prima zonder alcohol alleen het nadeel is dat ik dan altijd moet bobben :pensive:

10. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar het nadeel van als je toch niet drinkt :wink:

11. horse_love_tiny

Lid geworden:
    1 sep 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nog nooit gedaan en heb er ook geen behoefte aan. Wel es 4 keer gerookt, waarvan 2 keer een paar keer getrokken en 2 keer helemaal op .
    Maar ik heb er spijt van en doe het NOOIT meer :blush:

12. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je geprobeerd?

13. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wat dat betreft echt een pep/speedmensch. het is inderdaad niet bevoordelijk voor je neus. Maar dat is niets wat je snuift (snuiftabak ook niet bv)

Voordeel van chemische zooi is dat het een stuk minder verslavend werkt. De (verwerkte) natuurlijke pep middelen (coke/sos, heroine etc) zijn veel verslavender.

nadeel is weer dat chemische meuk een wat grotere "down ervaring" geeft de dagen erna.

14. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik jij het nu nog steeds af en toe Basch?

15. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het leven graag meemaken zoals het werkelijk is en het niet kunstmatig op positieve of negatieve wijze vervormen met drugs. Voor een kick hoef ik het niet te doen, want je kan je leven zo spannend of saai maken als je wilt op vele andere manieren dan het gebruiken van drugs.
    Ik heb dus nog nooit drugs genomen en alcohol drink ik altijd met mate. Ik drink het ook altijd omdat ik het lekker vind en enige effecten mogen wat mij betreft achter wege gelaten worden.

Uit principe zal ik nooit drugs via een sigaret nemen omdat ik gewoon niet zo´n kankerding in mijn mond wil hebben. Ook via naalden zal ik nooit aan beginnen omdat ik niet hou van naalden.
    Als ik ooit iets van drugs wil proberen dan zal het blijven bij een lekker cake of een spacepannekoek ofzo.

16. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi ik merk niets ook al drink ik 20 red bulletjes :wink:

17. Basch

Lid geworden:
    9 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    speed/pep keertje of 3 a 4 per jaar, voornamelijk met oud en nieuw en met concertmaratons (weekeindje doortrekken van donderdag t/m zondag) en voor sex maratons van een uurtje of 10 :blush: maar dat nu dus niet meer gezien de zwangertschap van tam.
    Wiet 1 of 2 keer per maand. Halucinerede middelen (paddo's ed)( 1 keer per jaar ofzo.

Dus niet echt veel meer :smile:

18. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi dat lijkt me nou grappig een Sex maraton hihi :grinning: heb je daar perse Drugs voor nodig om het vol te houden? :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina