Wie heeft er al eens drugs gebruikt?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door shesannie, 22 apr 2007.

?

Heb jij al eens drug gebruikt?

1. Ja

75 stem(men)
    100,0%
  2. Nee

0 stem(men)
    0,0%
  3. Wil het wel ooit proberen

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja

75 stem(men)
    100,0%
  5. Nee

0 stem(men)
    0,0%
  6. Wil het wel ooit proberen

0 stem(men)
    0,0%
  1. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er al eens drugs gebruikt.
    Of gebruikt het nu nog, of wil het ooit eens proberen?

Als je ja kiest zou het fijn zijn als je wil uitleggen wat en waarom je het gebruikt.. (als je anoniem wilt blijven mag natuurlijk ook!)

Als je nee kiest waarom gebruik je het niet en zou je het ook nooit willen gebruiken

Als je ooit proberen kiest waarom wil je het ooit een keer proberen?

2. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh nooit gedaan, ben het ook niet van plan omdat ik de gevolgen ervan ken en ik er geen behoefte aan heb.

3. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf ook nog nooit gebruikt en ben ook niet van plan het ooit te gaan proberen die vieze troep

4. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Nooit geprobeerd (zelfs geen alcohol of sigaretten ofzo) en zal ik ook nooit gaan doen.

Ik ben blij met hoe ik ben en zie dus geen reden om iets gaan te gebruiken waardoor ik mezelf anders voel, me anders gedraag of de wereld anders zie. En als ik een periode niet blij ben met mezelf, dan doe ik liever daar iets aan dan een of ander spul te gaan gebruiken, lijkt me zo een stuk gezonder en constructiever dan vluchten in een ander wereldje. Ik zie het nut er gewoon niet van in, dus waarom zou ik het proberen?!

:mute: En stiekem ben ik gewoon een controlfreak en dus veel te bang om de controle over mezelf uit handen te geven aan een of ander middeltje...

5. misael

misael Administrator
    Medewerker Magazine auteur

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    90
  6. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, sorry wist niet dat er al zoiets was..

7. isiolo

isiolo Dierenfanaat

Lid geworden:
    21 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een blowtje kan ik nog wel begrijpen.

Maar de hard drugs....

Voor de zielige medemens.... :eyes:

8. shesannie

Lid geworden:
    15 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ja blowen vind ik op zich niet zo heel erg als mensen dat doen, heb het nog nooit gedaan ofzo ik rook helemaal niet dus maar goed af en toe es blowen zou goed voor je zijn toch ? :wink:

9. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik weet niet of alcohol er trouwens wel ondervalt? Dat drink ik zo op z'n tijd weleens, maar dan wel met mate, vind ik persoonlijk niets mis mee, maar harddrugs, nee daar begin ik niet aan.

10. La Sigritta

Lid geworden:
    4 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, nooit gedaan en wil het nooit proberen. Het antwoord is heel simpel: de stoffen die je inneemt hebben een zeer grote invloed op je gedrag, je gezondheid en je sociaal leven.

Ik zie wel veel leerlingen die het doen. Zij dromen van coffeeshops in België zodat ze niet altijd naar Maastricht moeten. En wat zien we dan? Balkenende wil de coffeeshops bijna aan onze grens plaatsen. Gevolg: meer verslaafde Vlaamse leerlingen. Als dat plan doorgaat, kunnen mijn leerlingen gewoon op een uurtje met de fiets even de grens over, wat wiet kopen en terug naar huis komen.

Leuk is helemaal anders, maar ja, ik neem aan dat jullie daar ook niet echt achter staan.

11. Dory

Lid geworden:
    7 apr 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Alcohol is een maatschappelijk geaccepteerde hard drug

12. zaza

Lid geworden:
    13 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik geen drugs, behalve alcohol daar weet ik wel weg mee.

Waarom niet? Het trekt mij gewoon niet.
    De meeste sigaretten vind ik verschrikkelijk stinken, joints zelfde verhaal (wordt zelfs lichtelijk misselijk soms van die geur) en aan het zwaarder spul heb ik mensen zien kapot gaan dus daar blijf ik ook ver van uit de buurt.
    Vroeger lustte ik ook geen alcohol, zelfs niet in sauzen ed, maar daar is ondertussen verandering in gekomen.
    Niet dat ik alcohol nodig zou hebben om eens goed uit de bol te gaan, zonder drank kan ik evengoed compleet geschift onnozel doen :grinning: .

Wat een ander doet is zijn zaak, kan mij niet veel schelen. Vind het alleen spijtig als ze zichzelf erin verliezen.

13. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nooit drugs en zal het ook zeker nooit gaan doen.

Het enige wat ik wel doe is af en toe een alcoholisch drankje :grinning:

14. ras-blackfire

Lid geworden:
    27 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het eiglijk wel eens proberen :stuck_out_tongue_winking_eye: kijke hoe het is enzo..

15. Mila89

Mila89 Dierenkenner

Lid geworden:
    24 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nooit, geen behoefte aan ook.

16. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan gaat ze helemaal uit der dakkie :grinning: :laughing:

17. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik hier nou de enige die ooit weleens een jointje heeft gerookt? :eyes:

18. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gebruikt.. en ga het ook niet gebruiken. Ik kan misschien soms de drijfveer wel begrijpen tot het nemen van drugs. Omdat je er rustig van wordt en dingen eventjes zou kunnen vergeten etc.

Maar ik blijf graag in control over mijn lichaam en zou niet willen dat ik controle kwijt raak. Ook niet door drank.

Daarnaast is drugs gewoon slecht voor je lichaam en put je het gewoon uit. Elke keer dat je gebruikt is een risico en kan je er dood aan gaan.

Naast dat gebruik ik het ook niet vanwege de dierproeven, vanwege de milieuvervuiling etc. wat drugs als gevolgen heeft en kan hebben.

19. bluethunder

bluethunder Dierenfanaat

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel geblowd af en toe.
    Maar al heel lang niet meer gedaan ook niet de behoefte toe.
    En 1 keer speed gebruikt wou weleens weten hoe dat was , maar dat was 1 keer en nooit weer.

20. Marcha

Marcha Dierenkenner

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weleens blowtje gerookt maar daar is het ook bij gebleven. Ik vond er werkelijk niets aan... Voor mij naast roken en af en toe een drankje geen drugs dus :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina