Wetlook

Discussie in 'Beauty & Body' gestart door Kenzo-cabana, 27 sep 2008.

1. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand hier met een wetlook en foto's?
    En welk product moet je daarvoor gebruiken?

Vraag het hier, want typ je wetlook in in google, kom je op van die 'vuile' sites...

Zou het graag eens proberen, mss trekt mijn haar dna nog op iets...

2. De Lieverdjes

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Een wetlook verkrijg je met gel of met een haarversteviger, soort schuim die je normaal op je haren doet voor het fohnen zodat het langer in model blijft zitten maar als je je haren niet fohnt verkrijg je dus ook een wetlook.

Hou er rekening mee dat je dan elke dag je haren moet natmaken/wassen en dat je haren poreuzer zullen worden waardoor ze gemakkelijker gaan afbreken.

3. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Woensdag eens gaan kopen, maar ik had gehoord dat er zo een speciale gel voor nodig is en niet de gewone, of is dat allemaal t zelfde?

4. De Lieverdjes

Lid geworden:
    10 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ind speciale gels voor een betere wetlook, koop je de gewone gel dan moet je gewoon maken dat je steeds je haren nat maakt voor je de gel erin doet. Koop je de gel speciaal voor een wetlook dan kan je deze normaal op droge haren gebruiken.

5. Sannuhw

Lid geworden:
    26 nov 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je "wetlook hair" of "wetlook haar" intikt dan krijg je wel de goede dingen. :wink:

Ikzelf heb vroeger weleens zo'n wetlook gel gebruikt, van Ganier. Die werkte opzich wel oke, maar zo ongeveer aan het einde van de dag droogt het op (nou ja, opdrogen is het niet echt, de glans gaat er vanaf en dan lijkt het niet meer "wet") en dan heb je geen wetlook meer maar keiharde stengels haar. :wink:

6. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, zolang het blijft liggen van 7u30 tot 17 uur is het goed :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Thuis mag het op niets trekken, is gewoon voor in het school, want vind m'n haar echt niet mooi...

7. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhm ben wel benieuwd naar jouw haar dan. Foto? :wink:

8. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog wel dat ze (toen ik een jaar of 15 was) brilcreme (?) gebruikten voor de wetlook effect.

9. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gelooft het nooit, heb het nog steeds niet geprobeerd... :notes:
    Wel beetje laten evranderen door kapper. Als het er eens in is, zal ik wel eens foto tonen :grinning:

Brilcrème? :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Toch maar de gewone gell in de winkel nemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

10. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, niet bril creme, maar "Brylcreem". Da's een haarstyling product, heeft niets met brillen te maken :wink:

11. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ja shiver!! Wist effe niet meer hoe je het nou schreef...

12. Shiver911

Shiver911 Dierenkenner

Lid geworden:
    22 dec 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook moeten opzoeken hoor :blush:

13. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha :grinning:
    Mijn moeder heeft er mee genomen van Garnier, zaterdag eens proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

14. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vierkante pot van Schwarzkopf (enkel verkrijgbaar bij de kapper)..... mega wetlook, mega strong :wink: . Heb ze allemaal al 'versleten'. Van elk merk. Op dit moment is er geen straffere gel dan diene. Hij is wel niet zo goedkoop, maar gaat veel langer mee, want t'is een grote verpakking.

15. Kenzo-cabana

Lid geworden:
    29 sep 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, die eens proberen.
    Heb er 3 geprobeerd, zie bij alledrie geen verschil met als zonder dusja.. :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Prijs doet er niet toe, is toch de moeder die ze moet meenemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

16. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Re:

Effe gekeken in mijne kast. Hij heet Rock Hard van Schwarzkopf professional :wink: .
    Moet je wel uitwassen want hij is ècht megastrong. Brylcreme is van diene vettige brol die niet verstevigt. Dat is goe voor als je krullen hebt.

Deel Deze Pagina