Welk geslacht heeft mijn rat?

Discussie in 'Knaagdieren en konijnen' gestart door xKimz, 1 nov 2016.

1. xKimz

xKimz Nieuw Lid

Lid geworden:
    1 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Afgelopen donderdag hebben mijn vriend en ik twee mannetjesratten gekocht. Toen we thuis waren viel me op dat mijn rat zichtbare ballen heeft maar de rat van mijn vriend niet. Ze zijn beide in september geboren.
    We zijn naar de dierenarts geweest om het geslacht te laten bepalen maar er kon niet met zekerheid gezegd worden dat Shivu een mannetje is en daarom is het dus een twijfelgeval.
    Als ik foto's laat zien van het geslachtsdeel is iedereen overtuigd dat het een mannetje is en wij denken het zelf ook...
    Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad bij een ratje?
    Mijn rat is nu nog te jong om te laten helpen dus tot die tijd kunnen we nog afwachten.
    Het is de eerste keer dat we ratjes hebben dus vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die ervaring met ratjes hebben.

Groetjes Kim.

2. xKimz

xKimz Nieuw Lid

Lid geworden:
    1 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu met foto:

3. AmyB

AmyB Nieuw Lid

Lid geworden:
    11 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mannetje zover ik kan zien, een vrouwtjes rat heeft ook 6 tepels op de buik

4. xKimz

xKimz Nieuw Lid

Lid geworden:
    1 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zoals velen heb je het ook mis helaas. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb vanaf dag 1 getwijfeld, maar toen ze apart gingen was het al te laat.
    Mevrouw is op 1-12 in totaal van 12 rittens bevallen waarvan er 6 het overleefd hebben.

5. AmyB

AmyB Nieuw Lid

Lid geworden:
    11 jan 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha kan zijn omdat ik nog nooit een zwangere rat heb gehad :stuck_out_tongue_winking_eye:
    Wel jammer dat de rittens het niet allemaal overleeft hebben :pensive:
    Veel succes met de kleintjes en mama+papa!:smile:

Laden...

Deel Deze Pagina