Welk dieetvoeding ? ?

Discussie in 'Honden' gestart door Moos001, 30 jan 2019.

1. Moos001

Moos001 Snuffelaar

Lid geworden:
    6 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen

Ik heb een standaard ruwhaar teckel van twee jaar ( hij is nu ong. 8 weken bij mij ) en die ook een beetje in overgewicht van 14 kg helaas is ...
    Ik ben tweede baasje dus en wil ik hem zo goed mogelijk beter leven voortaan geven dan die hij ooit had ...etc..
    Vorige mensen hebben ze hondje gecastreerd en toch waren ze niet tevreden mee, na een klein incidentje hij moest bij fokker terug, later gelukkig eindelijk ook bij mij terecht gekomen is..
    Ik denk dat reden voor zijn buiten gedrag en eetgedrag plus castratie een beetje in overgewicht rol spelt, eindelijk mijn dierenarts ook zegt dat hij hoe dan ook op dieet moet ..
    Nu heb ik mijn eigen twijfels over dieetvoer en weet ik dus niet welke en/ of wat ik mijn hondje en hoe lang ook geven eten moet ??
    Tot nu toe hij heeft altijd ( door hele dag ! ) Royal Canin en hele portie Smuldier compleet gehad, die heb ik nu al een week volgens eet-tabel van Royal op 75gram brokjes gezet en Smuldier heb ik gehalveerd ...
    Bovendien tussendoortjes ( snoepjes ) durf ik hem ook niet meer geven, veranderingen in gewicht merk ik nog niet echt hij lijkt me nog steeds opgeblazen en enorm zwaar en nog steeds op bank van 42 cm-hoogte hij op springen nog steeds kan niet ..
    Dus wat moet ik en hoe hem op normale gewicht, of met welk dieet of dieetvoer terug toe te brengen ?? ....:cry:

2. Moos001

Moos001 Snuffelaar

Lid geworden:
    6 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    :pensive: Hmmm ....
    Werkt dit forum überhaupt .......:worried: ....nog st

3. Moos001

Moos001 Snuffelaar

Lid geworden:
    6 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    is het werkelijk nooit iemand hier aanwezig ??

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. yenie24
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    2.177
  2. santos_05
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    2.689