Wel of geen muis

Discussie in 'Knaagdieren en konijnen' gestart door Joycek, 29 apr 2018.

1. Joycek

Joycek Nieuw Lid

Lid geworden:
    29 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

Ik heb momenteel een dwerghamster en een goudhamster. Nou leken muisjes mij erg leuke huisdieren omdat je ze samen kan houden, ze leuk kunnen klimmen en los kunnen lopen. Ik had eerst de hamsterkooi fun area Leon van zooplus (ligt nu in de schuur) maar ik heb er niet zulke goede ervaringen mee want mijn vorige dwerghamster was gevallen en had zijn pootje gebroken. Denken jullie dat twee vrouwtjes muizen er wel goed in kunnen? gaat het heel erg stinken of valt het wel mee als je het gewoon goed schoonmaakt? Verschilt de verzorging ? (Er zitten overigens gelakte plateaus in)

2. Reyon

Reyon Snuffelaar

Lid geworden:
    2 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoii,
    Muisjes houden in een hamster kooi is niet zo heel slim, haha. Ze kunnen vaak gemakkelijk tussen de tralies door kruipen.
    Muizen stinken in principe niet, mits je ze net als elk ander dier in een schone omgeving houd.
    De verzorging verschilt naar mijn ervaring voor de rest niet echt. ander voer misschien. (alhoewel ze hier hetzelfde krijgen)
    Ohja, muizen drinken een stuk meer dan hamsters! Hihi.
    Groetjes.

3. Joycek

Joycek Nieuw Lid

Lid geworden:
    29 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0

Oke het is wel een kooi met een hele kleine tralie afstand volgensmij 7 mm dus zou het dan wel kunnen?

4. Joycek

Joycek Nieuw Lid

Lid geworden:
    29 apr 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    6,72 mm om precies te zijn

5. Reyon

Reyon Snuffelaar

Lid geworden:
    2 mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijkt mij inderdaad smal genoeg en zullen de muizen er waarschijnlijk niet uit ontsnappen.

Laden...

Deel Deze Pagina