Weer een jaar verder

Discussie in 'Catwalk' gestart door heppyke, 20 jan 2019.

1. heppyke

heppyke Dierenliefhebber

Lid geworden:
    23 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    1
    weer een jaar verder & een kleine jaaroverzicht

meer info over de paarden:
    de zwarte is blesco & al over 30 jaar, hij is van mijn moeder
    de vos is flint & word dit jaar 10 jaar, is mijn eigen paard

[​IMG] toenmalige verzorgster met Flint, dit was nog eind 2017
    [​IMG] in februari stond gek doen ook wel eens op het lijstje
    [​IMG] gingen we ook voor de laatste keer op stap naar de manege, we gingen daar wel eens heen voor onderlinge wedstrijden maar was ver rijden (en hebbengeen trailer) verzorgster ging dan altijd op blesco (die niet altijd meedeed) en een vriendinnetje van haar op flint, door de 'gevaarlijkere' wegen koos ik er voor om het duo met de fiets te begeleiden
    [​IMG] verzorgster was in maart van Flint gevallen tijdens een buitenrit & had dan een erge schrik opgelopen (hij is hevig beginnen bokken waardoor ze er is afgevlogen), de eerstvolgende buitenrit die ik met flint deed liep hij 75% van de rit gewoon op een neckrope
    [​IMG] in mei gingen we gewoon wat verder rijden & sprongen we thuis met flint (flint springt thuis alles maar op wedstrijd niets)
    [​IMG] omdat mijn ouders een weekend weg waren in mei & ik alleen thuis was terwijl ik moest werken, was het fijner dat de paarden gewoon thuis konden staan, die mogelijkheid hebben we gewoon
    [​IMG] gewoon een leuke foto van in mei
    [​IMG] in juli kwam een paardje (van iemand anders) de kudde vervoegen: Tess is jammer maar helaas in september/oktober overleden
    [​IMG] [​IMG] in september zijn we wel nog heerlijk gaan rijden met de 3 paardjes, waarbij flint voor de eerste keer 'leidingpaard' was en het fantastisch deed! Flint liep ook (buiten de galop) heel de rit op neckrope
    [​IMG] de eerste buitenrit samen met tess & eigenaresse was met Blesco ipv flint omdat flint die dag niet 'stabiel' genoeg was voor buitenrit (was beetje bokkerig)
    [​IMG] november, toen nog op de weide
    [​IMG] en voor kerstfotos stonden ze weer lekker thuis

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. diam0nd
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    579
  2. Shiver911
    Reacties:
    11