Wat voor werk doe jij of wil jij gaan doen?

Discussie in 'Stemmen' gestart door animal-lover-17, 19 jul 2007.

?

Wat voor werk doe jij?

1. weet nog niet wat ik wil gaan doen

45 stem(men)
    71,4%
  2. werk met dieren!

13 stem(men)
    20,6%
  3. het tegenovergestelde dan met dieren!

5 stem(men)
    7,9%
  4. weet nog niet wat ik wil gaan doen

45 stem(men)
    71,4%
  5. werk met dieren!

13 stem(men)
    20,6%
  6. het tegenovergestelde dan met dieren!

5 stem(men)
    7,9%
  1. Foetsie

Foetsie Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben werkzaam op een kinderboerderij.
    Het liefste zou ik een opvangcentrum beginnen voor konijnen, knaagdieren, vogels, paarden/pony's, geiten, eenden, kippen en evt. honden/katten.
    Maarja, zoiets zal wel een droom blijven want de financien heb ik er helaas niet voor.
    Subsidie zal ik wel niet los kunnen peuteren....

2. I_Love_RSM

Lid geworden:
    22 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe een opleiding paraveterinair (=dierenartsassistente). Tot nu toe is het echt heel leuk, maar of ik dat mijn hele leven wil blijven doen weet ik nog niet.
    Ik wil wel dolgraag blijven werken met dieren :smile:

3. SupernovA

Lid geworden:
    7 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maatschappelijk werkster en werk op dit moment met dak en thuislozen.

Ik wil me de komende tijd meer gaan richting op Animal Assisted Therapy. Hierbij ondersteunen dieren de hulpverlening aan de cliënt. Ik ben ervan overtuigd dat dieren iets met mensen doen, ook al is het dier aanwezig. Lijkt mij een erg mooie therapie vorm.

Later zou ik graag een eigen 'kinderboerderij' willen hebben (lees: flinke veestapel :smiley: ) , waar ook mensen (volwassenen en kinderen) met psychosociale klachten terecht kunnen.
    Daarnaast zou ik me ook meer op dieren willen richten. Bijvoorbeeld wanneer het met het dier niet goed gaat, kijken wat er aan gedaan kan worden om dat te verbeteren.

4. Trice

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk nu op een bedrijf dat documenten digitaliseerd. Ik heb dierverzorging gedaan en ik hoop dat straks toch te kunnen gebruiken.
    Ik ben namelijk van plan om in de toekomst een konijnenopvang te gaan starten. Ik ben al flink aan het uitzoeken wat erbij komt kijken.

5. hondenfan13

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    op het moment aan het twijfelen...

6. Spunky

Lid geworden:
    21 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn brief wordt goedgekeurd heb ik 28 maart een intake dag voor de studie die ik wil gaan volgen (Cross media concepting, brede media opleiding om het zo maar kort te zeggen) En dan hopen dat ze me goed genoeg vinden zodat ik wordt toegelaten :smile:
    Vervolgens zou ik me willen richten op fotografie en/of journalistiek :wink:

7. bitie

Lid geworden:
    15 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil katten vokker (siamees) worden of csi agente

8. suzannes

Lid geworden:
    2 apr 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een student diermanagement (beleid en communicatie en diergezondheidszorg), en bijna klaar en al druk aan het soliciteren. momenteel als dierenarts bezoeker (vertegenwoordiger). dit lijk me echt wat voor mij, met dieren heeft het dan niet zo veel meer te maken, het is meer het comercieel inzicht en communicatieve vaardigheden die dan belangrijk zijn. aankomende maandag mijn 3de gesprek bij een bedrijf dus ik ben benieuwd. en nu maar snel dat afstuderen afronden :smile:

9. hondenfan13

Lid geworden:
    31 mei 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer aan het twijfelen.. ik wilde steeds verpleegkundige worden maar twijfel nu ook tussen fotografie, dierenverzorging of iets met natuur oja en iets met vormgeving met een pc lijkt me ook wel wat
    Ik ben er dus nog niet helemaal uit :confused:

10. Sheela-4ever

Sheela-4ever Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 jul 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ook wel graag zou willen is een fotograaf worden voor speciale gelegenheden, voor een bruiloft of iets wat ook speciaal is. Dat lijkt me ook wel heel leuk. Als hobby wil ik in ieder geval fotografie doen.

Laden...
Vergelijkbare onderwerpen
  1. Katie
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    5.912
  2. Aquamax
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    3.062