Wat voor vis(sen) heb jij?

Discussie in 'Vissen' gestart door Annemarie, 25 jun 2003.

1. Reptile master

Lid geworden:
    5 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    1 zeebak
    met 4 fluwele juffers en 1 rode zee juffer en nog wat anemonen en 3 garnalen en 1 blauwpoothermiet
    1 heb nog een vijverke met wat japanse koi's en ne hele boel domme goudvissen
    groeten,

2. Cyntha

Lid geworden:
    22 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, eerder welke vissen niet,hiha! We hebben een groothandel in koudwatervissen( koi's etc )en tropische vissen, dus we hebben alles wel, behalve chiclide.

Maarre, van mezelf heb ik alleen een paradijsvis en wat koi's buiten in de vijver!

3. Fightclupper

Lid geworden:
    3 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Cyntha, als ik in de winter met een aquarium ga beginnen dan loop ik ff langs Sittard voor tropische vissen :wink:

4. Cyntha

Lid geworden:
    22 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke hoor, ik woon wel niet precies in Sittard, maar in de buurt, vraag anders tegen die tijd mijn adres in een pbtje ( ofja van de zaak!!!)

We zijn hard aan het werk voor een nieuwe site, zo gauw die online is hoor je het, oke!!!!! Groetjes!

5. leonoor

Lid geworden:
    17 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 8 guppen. op 31 augustus 2004 kreeg er een jongen :smile:

6. Cyntha

Lid geworden:
    22 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm!! Welke vissen niet? We hebben koi's, koudwatervissen,tropische vissen etc. Kan ook niet anders met een groothandel hierin! :wave:

Het enigste wat we niet hebben zijn chiclide en discussen!

7. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb twee goudvissen in een redelijk grote natuurlijk ingerichte bak. Over goudvissen valt verder weinig te vertellen helaas. Ze zijn wel heel lief en zijn op dit moment aan het verkleuren. Ze leggen ieder half jaar eitjes, maar die zijn helaas nog nooit uitgekomen, maar ik heb er ook nog weinig moeite voor gedaan eigenlijk.

8. Tanya

Lid geworden:
    22 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hadden neon tetra's en guppie's erg leuk

9. Aziza

Lid geworden:
    25 mei 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een goudvis: een witte met rode vlek; en een zwarte sluierstaart.
    Daarnaast heb ik nog 5 black mollys.

10. karel

karel Dierenfanaat

Lid geworden:
    16 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen guppie's heb ik weet hoe veel.

11. Xena

Xena Dierenliefhebber

Lid geworden:
    28 mei 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gezelschapsaquarium van 80 x 40 x 35 met daarin:
    9 kardinaaltjes
    6 coridoras panda's
    6 kegelvlek barbeeltjes
    en een stel garnaaltjes, te weten
    6 japonica's
    6 regenboog garnaaltjes
    6 vuur/cherry garnaaltjes.

12. xxxjesjosine

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 verschillende goudvissen. Ik heb ze nog niej zo lang. Ik heb Odie vanaf 22 jan. en Mobi vanaf 2 feb. :smiley: Nu de rest nog......

13. papillon

Lid geworden:
    8 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 shubunkin, 1 goudvis, 1 sluierstaart en een met van die dikke ogen.
    heb ze nu een maand en ja ik kijk veel naar ze ze heten:
    schubunkin: mua-dib
    goudvis: leto
    sluierstaart: chanima
    met de dikke ogen: chani

ja rest heb ik niks over hun te vertellen

14. lamberteding

Lid geworden:
    1 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo luitjes

Ik heb net een nieuw aquarium. Er zitten nu 2 moren in en 1 waaierstaart. Hij is nog een beetje leeg. Er kommen binnenkort nog meer vissen in namelijk: zwarte ranchu en 2 witte leeuwenkoppen (oranda).

Moor: effen fluweelzwart met bronzen gloed. heeft een sluierstaart en telescoopogen. wordt tussen de 15 en 25 cm groot.

Waaierstaart: er zijn veel verschillende soorten, met of zonder telescoopogen en veel verschillende kleuren. die van mij is effen oranje zonder telescoopoog. wordt ongeveer 20 cm.

Witte leeuwenkop: lichaam zilver, vinnen zuiverwit, met rode wen op zijn/haar kop. wordt ongeveer 20 cm

(Zwarte) Ranchu: dit is een vis zonder rugvin, heeft matzwarte kleur. Deze vis heeft ook wen op zijn/haar kop. wordt ongeveer 20cm.

De laatste 2 soorten zijn vrij moeilijk te houden. Dus als je er aan begint zorg dan dat je genoeg info hebt.

Lambert :wink: (Patrick is cool)

15. stamper

stamper Dierenfanaat

Lid geworden:
    3 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vijver met 2 blauwe winde ,goudvisjes,sluierstaarten,3goudwindes

16. xxxjesjosine

Lid geworden:
    2 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen hebben vissen zeg. :smiley:

17. miesje

Lid geworden:
    8 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    2 blauwe windes 4 sluierstaarten 11 goudvisjes 1 koi helaas is de goudwinde gestorven...

18. zuwarah

Lid geworden:
    20 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren heb ik mn meerval dood in de vijver aangetroffen :pensive: . Ik had er wel veel spijt van, het was 1 van mn favoriete vissen, samen met de steurs en goudzeelten (wat een indrukwekkende bek had dat beest trouwens gekregen :flushed: ). Gisterenavond ben ik wel 2 nieuwe steuren gaan halen, een albino van 25 cm en een sterlet van 60 cm :smiley: .

19. snoopytijgertje

Lid geworden:
    13 jan 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb 2 marmergoerami's, 4 corydorasjes, 2 Molly's(wil ik vanaf) en 4 citroentetra's. Ik wil binnenkort overgaan op moeilijkere soorten.
    Mijn moeder heeft 9 sfrikaanse lichtoogjes, 10 neontetra's, 1 zwarte tetra (arm beestje), 2 blauwe malawi-chicliden, 2 malawi-citroenchicliden, 2 diamantgoerami's, 10 corydorsjes, 5 clownbotia's, 5 bijtjes, 1 indianenkop-chiclide, 2 acara-chicliden, 1 dwerggoerami, 1 platy(van mn broertje die ze kwijt wil...) en nog een paar geloof ik... Veel hè!!!

20. inkie1010

Lid geworden:
    6 jan 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tropisch aquarium bij mijn ouders, waarin niet zo heel veel vissen meer zitten, omdat ik er geen nieuwe meer bijkoop, onderhoud is te lastig omdat ik niet zo heel vaak thuis ben, maar maak je niet druk de visjes maken het wel goed hoor!!!!

In het aquarium zitten nu nog: een zoenvis, neontetra's en 2 corydoras!

Laden...

Deel Deze Pagina