Wat vinden jullie van Idols??

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Lisa, 6 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naribe

Lid geworden:
    26 mrt 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk er niet naar.1 keer is leuk om te volgen.de eerste serie dan maar de volgende vind ik niks aan.

2. fanneke

Lid geworden:
    23 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moment van JK was inderdaad ontroerend. Ook zijn optreden was leuk, ik vind dat hij er echt wat van heeft weten te maken! En ik vind het ook geweldig dat hij zijn kleding steeds zelf maakt, hij mag wat mij betreft wel ver komen! Marlies vind ik eigenlijk ook niets, ik vind haar een beetje gemaakt en ook qua zang niet zo geweldig. MAud ging echt niet goed, ik denk dat zij er de volgende keer wel uit gaat. Irma is wel ok, Boris blijft de beste zanger... Uhm, waren ze dit allemaal?!

3. noompie

Lid geworden:
    1 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    jaah dat is oowk wel waar maar ik hoop dat nu Irma eruit vliegd!!

4. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    En inmiddels zijn Irma en Marlies vertrokken...
    Ik hoop dat JK er zaterdag uitgaat. Zal wel niet, ik heb gehoord dat het van tevoren is opgezet (dat JK en Boris overblijven en Boris wint). Wat vinden jullie?

Ik vond het vorig jaar leuker, als ze nog een jaar doorgaan wordt het denk ik niets meer...

Nu hoop ik dat Maud wint (ze word steeds beter vind ik en een leuke uitstraling)

:grinning:

5. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ps. Wat heeft iedereen toch met Boris? Vind hem geen lekker ding zoals velen zeggen. (toch niemand beledigd hoop ik)

6. fanneke

Lid geworden:
    23 okt 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Boris ook geen lekker ding, maar wel een goede artiest met een geweldige stem. JK kan wat minder goed zingen, maar is wel een perssonlijkheid die goed een act weet neer te zetten. Of het van te voren is opgezet weet ik niet, het zou mij sowieso niet verbazen dat de finale tussen Boris en JK zal zijn. Ik denk ook dat Maud er zaterdag uitgaat. Ik vind Maud wel leuk, maar ik vind haar wel een beetje saai en niet echt een artiest.

7. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Marlies eruit is. Hoewel ik nu denk dat het beter is, zodat ze niet zo sterk gebonden zit aan de term 'idols-winares'. Dus zou ze goede muziek kunnen gaan maken.

Boris en zingen?? Hij kon alleen dat van vorige keer wel goed, misschien moet hij het maar bij die imitaties daarvan houden. Verder ziet elke muziekkenner toch wel dat deze persoon maar een bepaald niveau haalt? Hij zit er alleen in omdat er wat tienermeisjes helemaal gek zijn van hem.

8. danielle77

Lid geworden:
    18 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk dat Boris qua zang echt vanaf het begin al boven de rest uitsteekt.. Ik vond hem bij zijn auditie al helemaal geweldig (zijn stem dan hè) en ik vind dat hij alleen maar beter is geworden. Wat mij betreft mag hij winnen, want ik kan wel uren naar zijn stem luisteren!

9. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er af en toe naar , maar er waren maar een paar die echt goed konden zingen 2 ervan zitten er nog in Boris en JK.
    2 liggen er al inmiddels uit.
    De meeste vrouwen vind in hun gezang niet om aan te horen van, zoals Marlies en Alice is er ook terecht uit.
    Die werd alleen maar door de pubbers op haar uiterlijk beoordeeld naar mijn idee want zingen kon ze absoluut niet.
    Erik kon inderdaad ook niet zingen maar daar ging het meer om de X factor dus het gebeuren erom heen, was altijd wel grappig.

Ja en meer heb ik er eigenlijk niet aan toe te voegen.
    Ik geef Boris een goede Kans is de betere van heel Idools 1 en 2 bij elkaar.

Vind hem ook stukken beter als Jamai, snap niet dat die ooit heeft kunnen winnen.
    Maar je zag ook duidelijk bij World Idools dat ie toch niet zo'n toppertje was.
    Maar ja ieder zijn eigen mening.
    Word per slot van rekening door de kijkers bepaald wie er wint ja of nee.

10. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu.....

Wie wint Maud of Boris?????????????

Maud hoop ik...

11. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens :ok:
    Boris zingt gewoon altijd perfect en het klinkt super! Als je idd Jamai er mee vergelijkt... Is Jamai dus helemaal niets.
    Als er weer een Worl idol is maakt Boris echt een supergoede kans om te winnen :ok: (haha als Boris hier wint dan :wink:)

12. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die de 'zuchtjes' opmerkt bij het gezang van Boris? Achter elke zin *uh*?
    Of de scherpe klank bij sommige delen? Jury kan denk niet goed luisteren.
    Sinds Marlies eruit is kijk ik eigenlijk niet meer.

13. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Marlies een beetje kwakkelend met der gezang was.
    De ene keer leek het wel wat, maar een andere keer klonk het totaal nergens op.
    Bij Boris heb ik dat nog niet kunnen ontdekken dat kwakkelen van het gezang.
    Alleen 1 nummer had ie wat moeite om de juiste hoogte te bereiken.
    Voor de rest zingt Boris goed.
    Hij blijft niet voor niks over als 1 van de 2 Finalisten , en ik weet ook dat er vele jonge mensen op het uiterlijk stemmen maar ik weet dat er ook erbij zijn die wel op de zang letten en dat laatste dat vind ik bij Boris heel sterk aanwezig.
    Hij heeft gewoon een stem die gemaakt is om te zingen.

Over Maud ja wat zal ik daarvan zeggen, die heeft opzich geen verkeerde stem.
    Maar ze zit met bepaalde nummers op de verkeerde toonhoogte.
    Ze heeft naar mijn idee wel een goede kans, alhoewel ik nu al bijna de uitslag weet .
    Maar ja dat doet er niet toe.
    Ik denk zelf dat Boris veraf als de beste word uitgekozen.
    Maar misschien vergis ik me.

Maar ja de kijker bepaald wie de meeste stemmen krijgt.
    En wie uit eindelijk de winnaar word van Idols.

14. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, was niet voor Marlies. En niet voor Boris.
    Robin vond ik wel leuk (meer zijn looks eigenlijk haha) en Maud eigenlijk vanaf het begin!

ik ben dus voor Maud (ps iemand zei dat JK en Boris en twee andere heren alleen konden zingen... ik vind maud beter zingen als JK en Boris heeft gewoon een ander genre. Ben wel benieuwd naar die twee andere heren (Ron, Eric en Robin? welke valt af?)

15. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan daar eerlijk over zijn.
    Jij wou weten hoe ik over Ron, Eric en Robin denk.
    Nou ten eerste als je het hebt gevolgt zitten die er niet meer in.
    Maar dat doet er niet meer toe.
    Ik zal eens zeggen wat ik van die 3 heren vind.
    Van Ron vond ik dat ie ook kon zingen snapte toen ook niet dat hij eruit ging en Alice erin bleef , want die kon totaal niet zingen.
    Die werd alleen beoordeeld op der uiterlijk tussen haakjes want ze had een dikke laag plamuur smeersel op der gezicht.
    Eric kon niet zingen dat geef ik eerlijk toe maar dat was meer het gebeuren erom heen de show dus die ie weg gaf of tewel de X- factor.
    Robin zou ik zo niet weten eigenlijk want ik heb het niet elke keer gezien.
    Maar als jij een antwoord wilt hebben wie ik eruit zou halen die afviel als je kijkt naar zangtalent dan was dat Eric(al vond ik dat ie wel leuke shows weg gaf , maar zingen kon die niet)

16. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleuthunder:
    Ja ik weet ook wel dat die eruit zijn. Maar als je had gelezen zei ik dat er iemand was die zei dat alleen 4 jongens konden zingen waaronder JK en Boris dan blijven er nog 3 over?!! (eric, ron, robin) Zo was hij dus bedoeld...

17. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan is daar duidelijkheid over

18. siger

Lid geworden:
    15 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik val je niet aan hoor...

Boris of Maud, wie wint er zaterdag?

19. bluethunder

bluethunder Dierenkenner

Lid geworden:
    19 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik duidelijk over zijn als je mijn berichtje leest onder dat berichtje van DeNatuur dan kan je het daar zo eruit halen.

Ik voelde me ook niet aangevallen.

20. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel ietsje, maar verder was haar toon goed, uiterlijk goed en ze had een talent wat alleen nog maar meer kan ontwikkelen. Denk aan de improvisaties.

Nou ik hoor de hele tijd juist een slechte zang bij hem. Een irriterend geluid enzo. Eentonig ook.

Hij blijft denk vooral over doordat de jury positief is (waarschijnlijk omdat ze hem al van te voren kenden) en doordat er een hoop meiden helemaal gek op hem zijn.

Ik vind dat Maud wel een goede stem had, maar weinig ontwikkeld is. Alleen qua uiterlijk is ze wat verandert, maar dat ziet er soms niet uit. En haar stem is niet echt mee ontwikkeld. En ja die verkeerde tonen.
    Ik denk dat Boris wint.

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina