Wat vinden jullie van Idols??

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door Lisa, 6 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa

Lisa Dierenkenner

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Aangezien vanavond Idols weer begint wou ik horen hoe jullie er nou over denken.

Zijn jullie het met die mensen eens die zeggen dat het maar een dom programma is?
    Ik vind niet dat het nou echt het "ultieme talent" waar ze naar op zoek waren is uitgekomen maar ik vind het zeker geen dom programma. :thumbsdown: :wink:

Vorig jaar heb ik iedere uitzending gezien. Ik ga nu ook weer kijken maar ik weet niet of ik het nu blijf volgen.
    Keken jullie het of gaan jullie het nu (weer) kijken?

:back: :back: :back: :back: :back: :back:
    :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
    Lisa

2. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal misschien wel een dom programma zijn, maar ik vermaak me best met al die mensen die zich voor gek op tv zetten :grinning: Kan er smakelijk om lachen dat sommige lui echt denken dat ze kunnen zingen terwijl een piepende deur nog beter klinkt :wink:

Ik ga het vanavond zeker kijken!!

3. Chanou

Chanou Dierenkenner

Lid geworden:
    22 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik vind het superleuk :smiley::smiley:
    Ik verheug me er nu al op!
    Alleen moet ik het vanavond opnemen, want we gaan uiteten :smiley:.
    Ben echt benieuwd :smiley:

4. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga de eerste afleveringen zien, dat die mensen zwaar voor l*l staan :laughing: ( hebben ze dat na vorig jaar niet afgeleerd ? )
    En de laatste, de stukjes er tussenin vond ik vorig jaar al geen bal aan

5. frutsel

Lid geworden:
    15 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd, ik snap echt niet dat die mensen serieus denken dat ze goed kunnen zingen :confused:.....maar het is echt zo lachen :laughing:
    Ik ga het zeker weer volgen :wink:
    Een vriendin van mij heeft trouwens mee gedaan, maar ze is al in de eerste ronde afgevallen (ze kan wel goed zingen hoor) het commentaar was dat ze niet apart genoeg was oid...

6. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat leedvermaak is leuk :smile:

En ja nu weten ze dat ze dat kunnen krijgen. Ik zal er iig niet zomaar aan meedoen....hoewel....even gek doen met een t-shirt met mijn site, dan is dat wel gratis reclame :smile:

Het is wel grappig. Ik vind het alleen jammer van de vorige keer dat iemand die niet kan zingen verder door ging (Jim dus). Qua uiterlijk zal die wel denk bij dames in de smaak vallen, maar Jamai was ook wel redelijk denk en kon nog goed zingen. Ook hebben ze niet eruit gehaald wat er in zat. Bijvoorbeeld de liedjes die Dewi en Hind hebben uitgebracht zijn beneden hun maat. Ze kunnen namelijk qua niveau makkelijk boven de 'profs' uitkomen. Echter hun liedjes waren niks...
    En te weinig promotie hebben ze gekregen. Echt jammer.
    Mijn favorieren vorige keer waren: Jamai, Dewi en Hind.

7. SANEX

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Jamai bewees wel mooi dat mensen die er niet helemaal super uitzien toch wel erdoor kunnen komen met de muziek

Ik bedoel, ik vind die Jim er beter uit zien, maar die is zo nassaal als de pest.
    Jamai is qua uiterlijk iets minder, maar zingt wel beter, en daar hebben ze hem wel op uitgekozen

8. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker kijken. Ik vond het vorig jaar leuk, en het zal dit jaar ook vast wel weer leuk worden :wink:

9. NooRJ

Lid geworden:
    1 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOEIII
    Ik ga kijken!!! ZEKERS!!!!

vooral het begin is leuk!!! de rest word saai :d

10. NooRJ

Lid geworden:
    1 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het tegenvallen
    de 1e keer is natuurlij alles het leukst om te zien..
    maar vond dat er niet veel afgekraakt werd :/

11. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook erg tegenvallen. Dezelfde opzet als vorig jaar en zelfs dezelfde dress-code, hoe waardeloos!! Ze denken zeker met dezelfde formule er vanaf te komen?

Af en toe dansende en heupwiegende sletten tussendoor en een vals zingende kip. Aan het einde gauw de 'talenten' afgeraffeld en toen was het klaar.

Bah.

12. moedernatuur

Lid geworden:
    24 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook gekeken, maar af en toe toch even overgezapt.
    Vond het ook een beetje saai.

Ik vind het soms toch wel zielug hoe ze vernederd worden, maar aan de andere kant ; dan moet je daar maar niet gaan staan !
    Er zijn echt veel mensen die denken dat ze kunnen zingen, ik snap dat niet hoor, je hoort toch wel of je vals zingt ????

13. DeNatuur.NL

Lid geworden:
    15 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is soms wel zielig, maar wel beter, dan dat ze een illusie hebben dat ze doorgaan ermee en daardoor tijd verspelen met cursussen of zelfs studies.

Maar idd de opzet is hetzelfde. Dat werkt gewoon niet.
    Er moeten dingen echt helemaal anders gaan, want anders is het niks.

14. sabine

Lid geworden:
    23 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een zielige stumperds gisteren!!!!
    maar....i love it!! hahaha!!
    leedvermaak...jummy!
    vooral die sukkels die vorig jaar werden af gewezen en er nu weer staan..
    get a life!!!!

15. Laura

Laura Dierenkenner

Lid geworden:
    24 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik mij rot gelachen om die Kevin :laughing: Grease liedje... whoehahahahaha, ik kwam niet meer bij!

Die ene jongen die in het begin bij de piano stond te oefenen, die vond ik helemaal niet slecht eigenlijk. Ik snap niet dat die geen 2e kans heeft gekregen... maar goed.

En wat was die ene jongen die wel door ging (hij zong dat nummer van stacy orrico) lekker zeg! jammie :grinning:

16. NooRJ

Lid geworden:
    1 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevin idd...
    dat die ging vertellen over zn puist
    gatverdamme!!! :smiley:

Ik vind er nix zieligs aan......
    Ze weten , van vorig jaar , hoe het eraan toe gaat...
    Ze weten dat mensen vernederd worden...
    Ze weten ongeveer wat ze zoeken in een idol , en wat ze moeten hebben , looks , uitstraling , stem van hier tot tokio..

maar goed dat dan die lelijke stumperdjes, met een kutstem het nog gaan proberen , sjah .. ze doen eht zelf , ik ga er ook niet staan :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

17. Angèl1981

Angèl1981 Dierenfanaat

Lid geworden:
    22 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    ja over zijn puist ja...ieeeeuuuw!! Ik heb wel weer gelachen hoor, dat mensen die lef hebben om hun eigen daar zo neer te zetten..phoe hé
    En inderdaad ik vond het ook niet zielig....die van vorig jaar wisten niet echt wat ze te wachten stond, nu moet je dat een heel end weten en ook wat voor mensen je voor je hebt staan.

18. nancy244

Lid geworden:
    28 nov 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk nu ook weer uit naar zaterdag!
    De eerste aflevering was weer supper lachen!

Laden...
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina