Wat vinden jullie van dit forum?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door billie, 20 jul 2007.

?

Wat vinden jullie van het dierenforum?

1. Super

39 stem(men)
    100,0%
  2. Goed

0 stem(men)
    0,0%
  3. Slecht

0 stem(men)
    0,0%
  4. Zeer slecht

0 stem(men)
    0,0%
  5. Super

39 stem(men)
    100,0%
  6. Goed

0 stem(men)
    0,0%
  7. Slecht

0 stem(men)
    0,0%
  8. Zeer slecht

0 stem(men)
    0,0%
  1. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het topic ff opgeschoond van offtopic posts.

2. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh, wat heb ik gezegd/gedaan ?? :confused:

3. Annemarie

Annemarie Moderator
    Medewerker

Lid geworden:
    13 apr 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    lol dat is de you functie :grinning: Als je dat leest, komt jouw gebruikersnaam er te staan!

4. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, ik dacht ook al. Misschien beetje verwarrend. Wel grappig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    phoe gelukkig maar... denk al oeps

6. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik dacht ookal, vreemde functie..
    Zo lijkt het net alsof iedereen wordt aangesproken alsof ze iets verkeerd hebben gedaan. Vind het niet erg tactisch aangepakt eerlijk gezegd...

7. Dark_wolf

Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft uiteindelijk wel gelijk he. Niet enkel de mods maken dit forum, de leden doet het ook.

8. Stephan-

Lid geworden:
    7 okt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Forum vind ik redelijk hoor! :smile: Hoewel ik meestal alleen maar in Chit Chat en Knaagdieren kom.

9. nelly_555

nelly_555 Dierenfanaat

Lid geworden:
    5 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel zo natuurlijk!
    Maar nu wordt iedereen als het ware streng toegesproken om het hier maar gezellig te houden. Nou in mijn ogen was het de laatste ook gezellig en niet veel problemen ofzo... Dus daarom vind ik het wat overbodig om iedereen zo persoonlijk aan te spreken.
    We hadden het toch met zijn alle heel gezellig!

10. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    2-- zeer slecht? Ik heb juist het tegenovergestelde gestemd :wink:

11. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat dàt nu net het dingetje zijn dat mij stoort. Het is een FORUM. Je ziet mensen niet persoonlijk. Wat je leest kun je niet op iemand zijn gezicht aflezen en soms helemaal verkeert intrepeteren. Waarom niet gewoon neutraal vragen wat er dan bedoeld word? Waarom gelijk er een vreemd gevoel over krijgen?
    Ik snapte ook geen bal van de you-functie tot ik de posts erna las. Vind ik het daarom niet tactisch of verkeert? No. Misael heeft gewoon een andere manier van zich uitdrukken dan ik. So what. Dat soort dingen zijn voor mij echt geen reden om het forum links te laten liggen. Zelfs niet als er 10 persoonlijk tegen mij reageren. Dan blijf ik gewoon bij dat topic weg als ik er geen zin in heb. Maar het forum blijft bij mij een geheel. Dat ga ik niet veroordelen voor 1 piep klein 'minder leuk' onderdeeltje.

Dat mag van mij wel. Ik voel me aangesproken of niet. Als ik volgens mij ècht niks verkeert heb gezegd voel ik me totaal niet aangesproken. Overbodig vind ik het ook al niet. Waar ik niet tegen kan is als mensen geviseerd worden, of als er onderscheidt gemaakt word. We hebben het allemaal soms moeilijk. Dat sijpelt soms door in onze posts, we zijn ook mààr mensen eej. Ik ben hier al lang genoeg om te weten wie waar van gemaakt is. En als iemand dan eens een slechte dag/week/maand heeft, so be it, maar geef het dan achteraf ook toe als het bij iemand anders verkeert in het keelgat schoot.

Ik vind het een goed dierenforum omdat zo goed als alle dieren hier wel ergens tussen staan. Een schat van informatie. Dat er dan een paar zijn wiens mening totaal niet met de mijne overeenkomt :eyes: .... zij zijn individuen, onderdelen van de machine. Niet het forum zelf.

Ik zie het zo; de kennis die het forum bevat IS het forum, de leden zijn het forumgezicht, de moderators de scheidsrechters. De leden kunnen het forum maken of kraken. De moderators proberen het, naar hun kunnen, in goede banen te leiden. Het overgrote deel, zo'n 90% van de kennis komt van leden. Waarom niet van de moderators? Simpel, omdat er -tig meer leden zijn dan moderators. En alwetend is niemand.

Dus wat heb ik gestemd?==> Goed.
    De kennis ligt hier voor het oprapen. De kennis IS het forum. Niet de leden, noch de moderators. De oudleden hun kennis, die ze hebben neergezet hier, staat er nog altijd op. Daar profiteren we nog altijd van. Dat er vele oudleden in het verleden en heden zijn vertrokken is jammer. Want met hen ging ook hun kunnen waar we nog niet van geproefd mochten hebben. Sommigen van hun bezitten kennis waar menig mens ècht mee geholpen kon/kan worden.

Ziralioness is zo iemand. Met haar is een grootse schat aan hondenkennis verloren gegaan. Zij had nog menig hondeneigenaar meer kunnen helpen. Jammer dat ze weg is. Ik zal haar persoon èn haar kennis ècht missen. Maar haar kennis die al op het forum staat blijft.

Hoe het forum beoordeeld wordt ligt aan ons zelf. Het is wat wij er allemaal van maken, wat wij weten -of denken te weten-, en hoe we met anderen omgaan.
    Kennis is iets wezenloos, maar laten we niet vergeten dat aan de andere kant van de pc wel degelijk een andere echte persoon zit.

12. Irma-Utixo

Lid geworden:
    30 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hier prima naar mijn zin. Tegenwoordig blijf ik weg uit een topic als ik het er niet mee eens ben (na mijn mening te hebben verkondigt :wink: ) of als ik het idee heb dat het een beetje een 2 persoonsdiscussie is geworden. Dit werkt voor mij prima, ik vind het fijn om te weten dat ik ergens mijn vragen kan stellen en mijn eventuele kennis kan vergaren. Soms irriteer ik me wel aan het feit dat er adviezen worden gegeven en dat die adviezen evrvolgens in de wind worden geslagen, maar dit maak ik dan kenbaar en verder lees ik alleen nog maar mee.

Nee hoor, een dikke pluim voor de moddereters.

13. kellyD

kellyD Dierenkenner

Lid geworden:
    25 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    2
    Dank je wel!!
    Ben blij dat de meerderheid het toch een leuk forum vindt, wat meerdere al schreven, om het forum leuk te houden hebben we de hulp van de leden nodig.
    Denk dat veel onderschatten wat moderaten inhoudt, het is veelal keuzes maken en de een is het er mee eens en de ander niet, we komen vaak in situaties waarin we niet iedereen tevreden kunnen stellen, dat is het lastige eraan.

Ook hebben wij uiteraard ook nog een priveleven (ja joh?!) en we proberen met de beperkte tijd die we hebben op het forum alles zo veel mogenlijk in goede banen te lijden.
    Ook als dat inhoudt om op 1 uur 's nachts voor je gaat slapen nog alles even na te kijken. :sunglasses:

De negatieve reacties maken het voor ons namenlijk ook niet makkelijker, zeker voor het beheer niet die bloed, zweet en tranen in dit forum hebben gestopt.(de laatste 2 letterlijk)

Het is logisch dat hoe meer mensen hier komen hoe meer onenigheid er kan zijn, gewoonweg omdat je niet iedereen tevreden kan stellen.
    Maar wat andere ook al schreven, kom dan niet hier, hou het gezellig voor de mensen die het forum wel leuk vinden, scheeld ons ook weer heel wat kopzorgen en werk. :wink:

14. FoxZillah

Lid geworden:
    15 jan 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hier ook goed naar mijn zin. Ik kijk wel eens ooit op andere forums, maar kan er moeilijk eentje vinden die zo overzichtelijk en duidelijk is als deze.

Ook de verschillende meningen die hier worden gegeven ervaar ik als zeer leerzaam. Als je altijd maar het zelfde hoord en alles van een kant beleeft is de informatie bron stukken kleiner.

Nee, ik heb het hier goed naar mijn zin. Heb niks te klagen!

15. Diesel73

Lid geworden:
    23 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahah, dat is waar. Het is inderdaad 1 van de overzichtelijkste forums die er zijn. Goed onderverdeeld.

16. Dierenlovertjuh

Lid geworden:
    17 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Super natuurlijk.
    Alleen zit de laatste tijden niet zo veel meer op dierenforum.

17. Shirley2danmaar

Lid geworden:
    30 dec 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het forum super. Dat vond ik toen ik hier een aantal jaar geleden lid werd, en inmiddels als modje vind ik dat nog steeds. Als je de eer hebt om moderator te zijn en ook achter de schermen wat meemaakt zie je heel duidelijk hoeveel tijd, geld en energie er in dit forum wordt gestoken. Daardoor groeit mijn waardering enorm voor Misael en Annemarie.

Ik vind het 'kleinschalige' dorpsgevoel een heel sterk punt op dit forum. Een beetje ons-kent-ons. Vooral bij de subfora merk je dit. Zo weet ik bij 'paarden' inmiddels aardig wat over de vaste mensen die er posten, het maakt het internet weer wat persoonlijk! :ok:

18. Fabsje

Fabsje Dierenfanaat

Lid geworden:
    12 dec 2006
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom komt mijn naam daar te staan? :eyes:

Edit: Laat maar, weet het al :grinning:

19. Wouzzy

Lid geworden:
    25 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hihihi grappige functie :grinning:. ik dacht echt van : "heb ik iets verkeert gedaan " :confused: :confused:

maar ik vind dit forum super :dancer:. ik kom elke dag meerdere keren kijken. ik vind het hier gezellig, je krijgt goeie informatie enzz

Laden...

Deel Deze Pagina