Wat vinden jullie van dit forum?

Discussie in 'Chit Chat Archief' gestart door billie, 20 jul 2007.

?

Wat vinden jullie van het dierenforum?

1. Super

39 stem(men)
    100,0%
  2. Goed

0 stem(men)
    0,0%
  3. Slecht

0 stem(men)
    0,0%
  4. Zeer slecht

0 stem(men)
    0,0%
  5. Super

39 stem(men)
    100,0%
  6. Goed

0 stem(men)
    0,0%
  7. Slecht

0 stem(men)
    0,0%
  8. Zeer slecht

0 stem(men)
    0,0%
  1. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon leuk weetje, ook al weet ik de uitslagens (waarschijnlijk) al :wink:

Als het bestaat, slotje dan maar ?

2. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Super natuurlijk :wink:

3. miluta

Lid geworden:
    27 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    0
  4. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
  5. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nou Super natuurlijk... het enige nadeel vind ik dat het zo akelig verslavend is haha.. als het even kan ff dffe :wink:

6. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeer verslavend :wink:

7. Benfan

Lid geworden:
    1 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent matig vergeten, vind hem zelf niet goed, maar ook niet slecht... matig was handig geweest.

8. Sabrina

Lid geworden:
    11 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja was wel handig geweest idd, kun je die nog even oevoegen?

9. Sissipoes

Lid geworden:
    27 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er niet verslaafd aan en ben ook niet zoveel actief (ben nog lid op andere fora), maar dat wil daarom niet zeggen dat ik het niet goed vind, he? :wink:
    Heb dus gestemd op 'Goed'. :smile:

10. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel raar als iemand zeer slecht stemt, als je dat vind kom je toch gewoon niet op het forum? :confused:

11. ziralioness

ziralioness Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ga nu niet het hele verhaal opnieuw doen, lees dan maar even bij Dierennieuwd in het AH muizentopic... maar ik vind dat dit forum ineens keihard achteruit holt. Ik ben zelfs een aantal weken amper meer actief geweest vanwege daar genoemde...

Sorry, maar ik erger me hier de laatste tijd af en toe kapot. En daarvoor ga ik niet naar een forum, dus dan blijf ik weg... en ik weet dat er inmiddels meer mensen zijn die dit ook hebben.

12. billie

billie Dierenfanaat

Lid geworden:
    25 apr 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet meer :blush:

13. missykarina

missykarina Dierenliefhebber

Lid geworden:
    26 jun 2006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op goed gestemd :smile: Ik kom elke dag wel even kijken, post niet altijd maar over het algemeen vind ik het goed.

14. monika

Lid geworden:
    29 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op goed gestemd. Ik vind het een heel leuk informatief forum, de eenne keer post ik vaker dan anders en soms ben ik er meer dan anders maar ik blijf steeds weer terug komen. tja soms is er wel eens wat gerommel hier en daar maar ja dat blijf je houden. 1 ding vind ik wel wat minder, sinds er nieuwe (jongere) moderators zijn vind ik het toch niet zo als het geweest is. waarom precies kan ik niet goed uitleggen. waarscheinlijk omdat het "niveau" wat vaker daalt . maar verder kan ik er niks op aanmerken en blijf gewoon terug komen

15. ladydynasty

ladydynasty Dierenfanaat

Lid geworden:
    17 jan 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... snap ook niet wat ze hier dan moeten als ze het toch niet leuk vinden :imp: bah!

16. ~ellie~

~ellie~ Dierenfanaat

Lid geworden:
    27 aug 2003
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat toch nog redelijk wat mensen het hier helemaal niet leuk vinden. Ten eerste omdat het hier natuurlijk wél gewoon heel erg leuk en gezellig is :ok: :grinning: , maar daarnaast snap ik niet waarom iemand rondhangt op een forum waar je het niet naar je zin hebt :confused: . Ik bedoel, je kunt natuurlijk ook iets anders gaan doen wat je wel leuk vindt...

Mijn antwoord op de vraag is duidelijk: ik vind het hier SUPER. Het is gezellig, ik leer nog eens wat bij over allerlei dieren en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in huisdierenland.

17. Sarii

Lid geworden:
    11 feb 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het forum leuk, goed. Je leert er veel bij en het is erg leuk, alleen vind ik dat het forum ietsje strenger mocht zijn, een ander forum waar ik al een paar jaar lid van ben is een stuk strenger en daar is de sfeer ook beter omdat niemand flauwe dingen kan zeggen of ruzie kan beginnen maken. En omdat er verzoek is voor iedereen om fatsoenlijke taalm te gebruiken(als er een onleesbaar bericht is wordt dat gecorrigeerd door de mods,berheerders)enz. Hier is de sfeer vaak niet zo goed omdat veel forumleden mekaar niet kunnen hebben en dat alleen door een meningsverschil, en dat vind ik wel een kleine afknapper van dit forum.
    Voor de rest vind ik het forum toppie. :ok:

18. Benedictus17

Benedictus17 Dierenkenner

Lid geworden:
    23 aug 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit forum eigenlijk altijd als positief ervaren en doe dat nog steeds. Begin me er steeds meer thuis te voelen eigenlijk. Natuurlijk kunnen er best ups en downs zijn. Dat is toch normaal? :smile: Het is gewoon leerzaam en gezellig.

Laden...

Deel Deze Pagina